It's my party and I'll cry if I want to.. tudeuduudeududuuuquote:
Zeg het eensquote:
over liefde..vriendschap...douchen en SC...quote:Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik ben er ook weer even.. ga weer eens een poging wagen jullie bij te houden. Waar gaat het over?
Watskeburt?!quote:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapenquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snorquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
nah...nog niet helemaal.....quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
Dude! Geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Prrrrrrrrrrrrrr
Of is dat de signature..?
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...nog niet helemaal.......maar tgaat de goeie kant op...
![]()
![]()
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapen
Zo nee, dan moet ze veel te vroeg weer weg
Verrader.quote:
komt helemaal goed lieverd...quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mij
Myrthe? Heet ze Myrthe?quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
quote:
je 1000e???quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".
Een van de beste platen allertijdenquote:
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossenquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt helemaal goed lieverd.....ik voel het gewoon...
![]()
![]()
lieverd..rustig aan....quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
Oudersquote:
Die maak je wijs dat de NS stuk isquote:
Ohw, welkom bij de ambtenarenclub danquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
ik pas me juist aan jou aan... weekend verlengen
zie je wel...?quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossen
Dat is een goed idee Cross! Tenzij ze weten hoe Teletekst werktquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ouders. Ze gooien altijd roet in het eten.
Of ze verzint gewoon iets, dat ze bij een vriendin blijft slapen.. maarja ik zie wel wat er gebeurt..quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |