is maar goed ook denk ik...quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. ben er fysiek niet toe in staat
Kattenquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee.......komt hier wel vaker....
..en loopt soms ook nog ongevraagd naar boven...
![]()
![]()
mijn niet bekend...quote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whhee.. niet goed..
ken je mijn verhaal van de kittens al? of had ik dat verteld elders op het forum?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uiteraard als je zou willen.. ik heb geen belangstelling voor trouwens, kom wel eens in clubs en het enige wat ze vragen als ze een drankje krijgen is of je mee wil voor sex.. ook gewoon in die bewoordingen. vanaf 10 euro... ook die prijs wordt al doorgegeven voor vertrel
Mjah.. niet mijn shit iig..
Heet die kat toevallig Frits?quote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...zit er een kat in mijn keuken en probeerd ie mijn rat op te eten....!!!!!![]()
![]()
![]()
las vorig week dat ze tegenwoordig sex doen voor drankje en/of ritje naar huis...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk... je geeft d'r al een drankje... en dan wil ze ook nog 10 euro?
Sex voor een Drankje, leven is al duur genoeg
quote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...zit er een kat in mijn keuken en probeerd ie mijn rat op te eten....!!!!!![]()
![]()
![]()
nee lieverd...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heet die kat toevallig Frits?
![]()
ik ook niet volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. ben er fysiek niet toe in staat
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..quote:Op maandag 16 april 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
las vorig week dat ze tegenwoordig sex doen voor drankje en/of ritje naar huis.....te erg voor woorden dus...
![]()
![]()
![]()
mmhh..met boter aub...quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..![]()
ik drink het lekker zelf opDoe mij maar een volwassen vrouw
(*HINT*)
nog een croissantje?
Zoeen goedkoop loeder!quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Zit jij JJ nu ook al te versierenquote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..![]()
ik drink het lekker zelf opDoe mij maar een volwassen vrouw
(*HINT*)
nog een croissantje?
tja.. het is wat he...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk... je geeft d'r al een drankje... en dan wil ze ook nog 10 euro?
Probeer het eens?quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ook niet volgens mij
Whehehequote:
quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aww......maar gelukkig ben je er weer...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |