Ik was ook liever hier gebleven, maarja dan gaat de studie meer dan 10 jaar durenquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh owkey......nu fijne dag dan...
...doedoei lieve schat...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thooquote:
ach, broodjes.... het gaat mij om het vleesquote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thoo
Dank je wel JJ!quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Groot gelijk Frits.....ik ga ook zo ff....
![]()
![]()
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is maar goed ook denk ik soms.......maar het KAN wel erg leuk zijn...
![]()
![]()
smakelijk eten papier....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Môge Muckje![]()
![]()
Dames en heren, ik ga even iets doen en een soepje eten. Ik zie jullie zo weer (waarschijnlijk in #84)![]()
ja, er gaat niks boven koffiequote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
De geur van koffie trok me vorige week aan![]()
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....
Soms is dat wel goed, soms ook niet
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
ja duh...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel JJ!
Jij en ik snappen het gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
klopt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens overquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
afgesproken....quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens over![]()
das absoluut waarquote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.....maar soms he...soms...kan het net teveel worden...
![]()
bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afgesproken.......bij een goeie kop koffie...?
![]()
![]()
![]()
lieve schat....quote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld![]()
wat een goede ideeen zijn hier toch en dat voor een maandagochtend
wat een onbeschrijfelijke kut-plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |