Ik pats er altijd mee..quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het weer open gezet hoor, je postaantal. Die flauwekul van alles maar verborgen willen houden.![]()
De F staat inderdaad voor Fuck, maar het is "in bepaalde uithoeken van internet" een gangbare afko en niet typisch FOK!quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat weer zo'n fucking oldbe afkorting waar ik dat hele fokking Fok woordeboek voor moet doorspitten ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op maandag 16 april 2007 20:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb het weer open gezet hoor, je postaantal. Die flauwekul van alles maar verborgen willen houden.![]()
Toevallig had ik jouw profiel gecheckt gelijk met die van Ian en jij bent ook nieuwer.quote:
Ik heb geen internetquote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
De F staat inderdaad voor Fuck, maar het is "in bepaalde uithoeken van internet" een gangbare uitdrukking en niet typisch FOK!
Gluurdsterquote:Op maandag 16 april 2007 20:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toevallig had ik jouw profiel gecheckt gelijk met die van Ian en jij bent ook nieuwer.![]()
En je houdt echt hééél erg van Huub?quote:
Mwah, je hebt zóveel debielen die binnen een half jaar meer posts hebben dan ik na ruim 7 jaar. (verkapte patspostquote:
Kloptquote:
Scheld je me nu uit?quote:Op maandag 16 april 2007 20:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Mwah, je hebt zóveel debielen die binnen een half jaar meer posts hebben dan ik na ruim 7 jaar. (verkapte patspost)
En wie ben jij?quote:Op maandag 16 april 2007 20:50 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Lieve Litha
![]()
Dus hier zit je verstopt
![]()
Heb jij toevallig Snaptnix gezien?![]()
VOL ALERT! VOL ALERT! VOL ALERT! VOL ALERT!quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Ik ben me hier als kutnewbie aan het inlikken bij de gevestigde orde en wil absoluut niet met VOL geassocieerd worden. Ik heb geen 12.000+ VOL-postjes uiteraard, Snappie?!![]()
En waarom zoek je Snaptnix? Toch niet weer zo'n dare hoop ik?![]()
Dankje.quote:Op maandag 16 april 2007 19:52 schreef Gert het volgende:
Bovendien: de mensen die wèl even de moeite willen nemen om een minuutje te besteden aan het knippen en plakken van een OP, zijn de wat leukere users die ook vaak met leukere OP en titels komen dan dat lamlendige zootje dat alleen maar eenregelige domme zinnetjes wil posten.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
En wie ben jij?
Ik ben me hier als kutnewbie aan het inlikken bij de gevestigde orde en wil absoluut niet met VOL geassocieerd worden. Ik heb geen 12.000+ VOL-postjes uiteraard, Snappie?!![]()
En waarom zoek je Snaptnix? Toch niet weer zo'n dare hoop ik?![]()
Dat was dus voor mij bedoeldquote:
Vind ik zo schattig als een newbie probeert te bashen.quote:Op maandag 16 april 2007 20:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
VOL ALERT! VOL ALERT! VOL ALERT! VOL ALERT!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind ik zo schattig als Talitha mijn PI over het hoofd ziet!quote:Op maandag 16 april 2007 21:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vind ik zo schattig als een newbie probeert te bashen.![]()
![]()
![]()
Wij hebben veel gemeen: Libelle, VOL, Vriendin.quote:Op maandag 16 april 2007 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
VOL heeft mij echt heel lief welkom geheten tijdens de Fok down
quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind ik zo schattig als Talitha mijn PI over het hoofd ziet!![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat je het principe van een PI gewoon nog niet begreep.quote:Op maandag 16 april 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vind ik zo schattig als Talitha mijn PI over het hoofd ziet!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het principe van een PI gewoon nog niet begreep.![]()
Ik schrijf daar een collumquote:Op maandag 16 april 2007 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wij hebben veel gemeen: Libelle, VOL, Vriendin.![]()
Ik durf het bijna niet te vragen maar lees jij misschien ook "Mijn Geheim"?
Jahoor, moet jij even op tijd je nest uitkomen luie snietzelquote:Op maandag 16 april 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Mag de volgende TT gewoon zonder het woord Libelle?![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jahoor, moet jij even op tijd je nest uitkomen luie snietzel
Wat een mooi aantal.quote:Op maandag 16 april 2007 20:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt
En als ik echt heel erg van iemand hou dan neuk ik meteen de eerste de beste keer onder een deken met een jurkje aan op een feestje met 12345 cameras op mn smoel![]()
Okay dan, het is zeker een goed blad, met vaak hele diepe dingen.quote:
Nee, maar wel een special over 27 verschillende regenjassen, deze week.quote:
Vaak kan ik dan niet meer lopen, dus huppelen is wat lastigquote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een mooi aantal.
En ga je dan ook daarna met dt jurkje, waar je bij het uitwringen een emmer behangplaksel mee zou kunnen vullen, vrolijk rondhuppelen?![]()
Zullen we ons dan samen opgeven voor de libelle zomerweken ?quote:
Mn laatste collum ging over faken. Echt uit het hart gegrepen. Ik moest eerst in contact komen met mn innerlijke sex kabouter en een drempel over om dit persoonlijke verhaal neer te pennen. Heb veel mooie reacties gekregen van vooral vrouwen die zich konden herkennen.quote:Op maandag 16 april 2007 21:19 schreef Netty het volgende:
[..]
Okay dan, het is zeker een goed blad, met vaak hele diepe dingen.![]()
Je schrijft toch niet onder 'Angelique"""![]()
Jaapquote:Op maandag 16 april 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat zit iedereen onaardig tegen me te doen in mijn eigenste lieve SC'tje!?
[/huilie]
Ik ga de 9e zeker, Stef Bos komt.quote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zullen we ons dan samen opgeven voor de libelle zomerweken ?![]()
Volgens mij ben jij bezig met ironie of sarcasme.quote:Op maandag 16 april 2007 21:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mn laatste collum ging over faken. Echt uit het hart gegrepen. Ik moest eerst in contact komen met mn innerlijke sex kabouter en een drempel over om dit persoonlijke verhaal neer te pennen. Heb veel mooie reacties gekregen van vooral vrouwen die zich konden herkennen.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieve lieve Netty
Ik, als echte libelle fan, heet je van harte welkom. O0k ik ben hier heel nieuw. Misschien is het verschil tussen ons dat ik niet meteen loop ze zeiken, in mn eerste week een topic open, me wel inlees, vragen stel, me inlik bij users en mods, updates maak, mezelf complimenten geef, soms hard van leer trek tegen onrecht en probeer taalfouten te vermijden ( mits mogelijk, daar ik een ziekte heb met een moeilijke naam die ik niet kan spellen). Ook ik ben in het begin vaak huilend achter de strems weg gelopen, heb Fok brieven gestuurd en zelfs korrelatie gebeld. Mijn ondergang komt nog wel.
Ik zou zeggen: geef niet op. We zijn allemaal een kindje van God.
ps. Heb ook een proef abo genomen op "Vriendin" het tijdschrift voor zelfstandige punniksoppers
Is dit nu ironie of sarcasme of een BUG hahahhahahahahahhahhahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahaquote:
Die lag lekker Grey's Anatomy te kijken en gaat nu Standoff kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 21:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik mis Leandra.
Maar de hele SC gaat naar de Lihelle!quote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die lag lekker Grey's Anatomy te kijken en gaat nu Standoff kijken![]()
Ik heb al afgesproken om met N. te gaan op de 9e.quote:Op maandag 16 april 2007 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zullen we ons dan samen opgeven voor de libelle zomerweken ?![]()
ps. de 9e kan ik helaas niet
quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef Netty het volgende:
Ik ga me nu weer ff 100 procent concentreren op het COS en de streams hoor.![]()
En ik vind het hier steeds leuker worden.![]()
Het COS. Demins, ben jij het??quote:Op maandag 16 april 2007 21:36 schreef Netty het volgende:
Ik ga me nu weer ff 100 procent concentreren op het COS en de streams hoor.![]()
En ik vind het hier steeds leuker worden.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:38 schreef Netty het volgende:
[..]
Nu heb je zeker ook last van een BUG hahahahhahahahhahahaahhahahahahhahahahahha![]()
Janquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jan
Jakob
Jack
Jacco
James
Jan-Kees
Janus
Jan-Willem
Ziet ie erbij?
Sorry dear, prioriteiten.... laat die Lihelle-gang ook maar ff hun gang gaan.. zet er een keer of wat een linkje naar het Libelle-forum neer en je bent er ook weer klaar mee...quote:Op maandag 16 april 2007 21:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar de hele SC gaat naar de Lihelle!
Grey's Anatomy is trouwens tof.
Geen zorgen lieve Ian, ik ga die grapjas domme doos nu negerenquote:
Fuck no...quote:Op maandag 16 april 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry dear, prioriteiten.... laat die Lihelle-gang ook maar ff hun gang gaan.. zet er een keer of wat een linkje naar het Libelle-forum neer en je bent er ook weer klaar mee...
Of open een topic in ONZ of KLB en zet hier een link neer![]()
Leren ze FOK! gelijk goed kennen...![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen zorgen lieve Ian, ik ga die grapjas domme doos nu negeren![]()
Sorry, het was niet kwetsend bedoeld.quote:
Dat heb je al beloofdquote:Op maandag 16 april 2007 21:43 schreef Netty het volgende:
[..]
Sorry, het was niet kwetsend bedoeld.
Maar nu ga ik echt ff mezelf concentreren op het COS is, dus dat heet lurken.
.![]()
Echt niet, ik haat jequote:Op maandag 16 april 2007 21:45 schreef Netty het volgende:
[..]
Jaja, zeker weer ironie he.
Ik heb dat heus wel door.![]()
Ga lurken!quote:Op maandag 16 april 2007 21:46 schreef Netty het volgende:
En anders ga je toch zelf lekker naar HOOLIGANS.
hahahahhahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahaha![]()
Dat moet gewoon wel ironie zijn, want anders is het echt helemaal niet aardig.quote:
Zag je dat lampje bij de vorige post.quote:
Lietha!quote:
Dus?quote:Op maandag 16 april 2007 21:47 schreef Netty het volgende:
Dat moet gewoon wel ironie zijn, want anders is het echt helemaal niet aardig.
Begint wel met Ja...? Hoeveel letters? Ik ben gek op puzzelen.quote:
Okee, let op:quote:Op maandag 16 april 2007 21:49 schreef Netty het volgende:
[..]
Zag je dat lampje bij de vorige post.
Dat heet PI, en in dit geval deed ik het omdat het een goed idee was van me.
ik doe meequote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Begint wel met Ja...? Hoeveel letters? Ik ben gek op puzzelen.
Het begint met Ja inderdaad...quote:Op maandag 16 april 2007 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Begint wel met Ja...? Hoeveel letters? Ik ben gek op puzzelen.
drie letters?quote:Op maandag 16 april 2007 21:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het begint met Ja inderdaad...
Enne, ik weet niet of ik het wel heel erg leuk vind als je erachter komt...![]()
Alhoewel ik ook mijn dikke hoofd in mijn icon heb en mijn hyves in mijn sig....
Ga je gang!
owkee. is je nick een afgeleide?quote:
Neequote:Op maandag 16 april 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
owkee. is je nick een afgeleide?
Hier ben ik.quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Talitha!! waar ben je??? ik zou jou helpen....
Ja.quote:Op maandag 16 april 2007 22:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier ben ik.
Jaap Jacco Jack Jaco Jacob Jafet
Jaime Jairo Jaïr Jake Jakko James
Jamie Jamy Jan Jan-Jaap Jan-Kees Jan-Maurits
Jannick Janus Jan-Willem Jaques Jari Jarmo
Jarno Jaro Jarre Jason Jaspar Jasper
Javan Javier Jay Jaydey
Ian, staat ie er nu dan bij?
ik zat te denken aan janco als je iannicholas snel zegt... maar heeft natuurlijk weer niets met voetbal te maken...quote:Op maandag 16 april 2007 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee![]()
Da's een afgeleide van Ian Nicholas![]()
ik ga voor Jannickquote:Op maandag 16 april 2007 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat te denken aan janco als je iannicholas snel zegt... maar heeft natuurlijk weer niets met voetbal te maken...![]()
Wat heb ik überhaupt met voetballen te maken?!quote:Op maandag 16 april 2007 22:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zat te denken aan janco als je iannicholas snel zegt... maar heeft natuurlijk weer niets met voetbal te maken...![]()
sorry, is een familie zegje...quote:Op maandag 16 april 2007 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat heb ik überhaupt met voetballen te maken?!![]()
quote:
Kut!quote:Op maandag 16 april 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Of zeg je maar gewoon 'ja', zodat we je echte naam niet raden?
quote:Op maandag 16 april 2007 22:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kut!
Dat had ik moeten doen!![]()
Nah, het is bestwel Jasper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |