quote:
Op woensdag 25 april 2007 02:47 schreef Lamon het volgende:[..]
...en mijn woensdagavond is nu ineens bij voorbaat al gevuld.
![]()
Nog even de rest overtuigen , maar ik heb een sterk vermoeden dat ik morgen dit spel in praktijk ga meemaken.
![]()
(even voor de duidelijheid, mag je je glas aan het begin van het spel overal neerzetten of moet het aan de rand van de graat? )
Nou, wij speelden dat je je glas aan de rand v.d. raat neerzette, maar in principe is iedereen vrij daarin. Het toevoegen van de teleport zorgt voor een extra dimensie, want dan heb je twee (of meer) viltjes (voor het gemak aangegeven door ze even met een aansteker te bewerken, zodat ze beroet zijn), die eigenlijk hetzelfde veld aangeven. Wanneer je ze allebei aan een ander eind van het veld plaatst kan je er voor zorgen dat het heel tactische punten worden. Wanneer je je beurt eindigt op een teleport mag je de beurt daarna van één van beide velden verder gaan en twee stappen zetten, zonder dat je de teleport om hoeft te draaien. En, zoals de oplettende lezer al begrpen heeft: als één speler zijn glas op een teleport neergezet heeft mag een andere speler dat niet meer doen, en aan de andere kant mag je nooit 2 beurten achter elkaar je glas op een teleport zetten.
Eventueel kan je ook nog spelen dat je teksten of opdrachten op de onderkant van het viiltje zet, maar dat is vrij puberaal.