Het was ook alleen maar specifiek op dit onderwerp bedoeld, hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 01:51 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ik ben namelijk ook niet vóór een Amerikaanse cultuur in mijn directe omgeving
Ik gooi echter niet uit het niets en zonder richting met termen zoals veramerikanisering. Ook esthetisch gezien nogal onmverantwoord
As always.quote:Op maandag 16 april 2007 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry. Ik was net even wat eerder.
Brrrrrrrquote:Op maandag 16 april 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Lawl een dubbele topicje
't Is een heul gekke boel soms he? kewl..eins, zwei, drei!!!!:::{{{quote:Op maandag 16 april 2007 02:09 schreef Maikuuul het volgende:
Lawl een dubbele topicje
Watblief ?quote:
Oh, ik ben gewoon een poppetje aan het kleien, da's allesquote:
* Aanwijzing geeft.quote:Op maandag 16 april 2007 02:16 schreef ElizabethR het volgende:
Oh, ik ben gewoon een poppetje aan het kleien, da's alles
quote:
Ik ben je achterlijkheid verder aan het uitleggen in je fotoboek - zodat je uiteindelijk verstandig genoeg bent om uit mededogen met de medemens gewoon voor eeuwig te zwijgen en vrijwillig stante pede te stervenquote:
Zeg! Doe eens even normaal ofzo?? Zo gaan wij hier niet met elkaar om namelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 02:29 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Ik ben je achterlijkheid verder aan het uitleggen in je fotoboek - zodat je uiteindelijk verstandig genoeg bent om uit mededogen met de medemens gewoon voor eeuwig te zwijgen en vrijwillig stante pede te sterven
Wanneer houdt men eens op mij een kloon te noemen?quote:Op maandag 16 april 2007 02:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Zeg! Doe eens even normaal ofzo?? Zo gaan wij hier niet met elkaar om namelijk.
Jij komt hier binnen denderen en begint meteen van leer te trekken. Volgens mij ben je een kloon van een vaste bezoeker, maar dat hoop ik niet eigenlijk. In ieder geval, wij doen niet zo tegen elkaar.
Je begon al eerder raar te doen, niet pas toen P8 erbij kwam.quote:Op maandag 16 april 2007 02:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
In ieder geval, P8 kwam vanuit een ander topic
het is laat, dan mag datquote:Op maandag 16 april 2007 02:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ow fock!! Schrijf ik ineens weer half Engels
Sorry!!!!!
Mijn voertaal is Engels momenteelquote:Op maandag 16 april 2007 02:48 schreef P8 het volgende:
[..]
het is laat, dan mag dat![]()
tenzij je het doet om interessant te doen![]()
goede reden.quote:Op maandag 16 april 2007 02:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Mijn voertaal is Engels momenteel
Ow shit!quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:08 schreef Lamon het volgende:
Vroeger wachtten we nog wel eens tot 01.00.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:55 schreef ElizabethR het volgende:
Ik haat Muse.
Vooral sinds elke zichzelf respecterende band hier in Ierland zo nodig Muse moet coveren.
Trusten
En ik dan ook, blijkbaar.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef broer het volgende:
O, dan zal ik het fout hebben.
Ja, en wij niet.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:19 schreef Lamon het volgende:
en Tong wat subjectief en gekleurd is in zijn muzikale smaak.
Het heeft allemaal met vooral concentreren op muziek waarvan je wel houdt ipv muziek die je slecht vindt te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |