Vaste tijd voor de buis?quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat jij leeft maar as the world turns begon om 5 uur hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die van morgen dan? Hop! kijken!quote:Op maandag 16 april 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat jij leeft maar as the world turns begon om 5 uur hoor![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2007 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]OkéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
quote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef Jojoortje het volgende:Inderdaad zeg zou ze dood zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tijdens het voorbij zappenen de laatste 2 minutenquote:
Ik ken hetquote:Op maandag 16 april 2007 21:57 schreef Nesle het volgende:
yuri
en je verdomd ook om je mening te veranderen he
één jongen bij mij in de klas zei altijd dat wij wijvenseries keken maar nu is meneer altijd vaste klant maandagavond half 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |