quote:Op maandag 16 april 2007 12:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heerlijk. Research doen vooraf (muv de bril) en dadelijk binnen iets van een uurtje volledig bepakt naar huis sjouwen
ik vond sletcetera toch leukerquote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef RoofingBurner het volgende:
da's beter Sextcetera
quote:
quote:
Zondequote:Op maandag 16 april 2007 12:51 schreef Etcetera het volgende:
net een heel gesprek gehad met een vrouw in het zonnetje, over lezen. best leukze zag dat ik Jane Eyre aan het lezen was, vond ze toch zo leuk en goed
en die hele voorlichtingbij 2 geweest, 3 gepland. bij de 2de was de docent er niet
en bij de 3de was ik de enige
Ik vind 'm niet zo sterkquote:Op maandag 16 april 2007 13:01 schreef iamredleader het volgende:
NembrioPik
quote:Op maandag 16 april 2007 13:31 schreef Homdeck het volgende:
Die van mij ligt gelukkig niet zo voor de hand![]()
Ik ook daarom heb ik zo'n hekel aan kleren kopenquote:Op maandag 16 april 2007 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben echt zo'n gerichte shopper. Niet rondkijken, gewoon binnen lopen, kijken of 't er is, afrekenen en weer weg. Dat geslenter is echt niks voor mij
Same here. Ik doe ook aan zeer gericht winkelen, vind het dan ook niet prettig om "uitgebreid" te gaan winkelen met m'n vrouw. Al moet het soms welquote:Op maandag 16 april 2007 14:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ook daarom heb ik zo'n hekel aan kleren kopen![]()
Of van die vervelende verkopers "kan ik je helpen" en dna denk ik echt. nee ga weg ik zoek zelf wel watquote:Op maandag 16 april 2007 14:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Same here. Ik doe ook aan zeer gericht winkelen, vind het dan ook niet prettig om "uitgebreid" te gaan winkelen met m'n vrouw. Al moet het soms wel![]()
ga je bc kijken met asmo of gaan je mee wat bikken?quote:Op maandag 16 april 2007 16:22 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga ook zo weg, vanavond quiz!tot morgen (hopelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |