die is next.. het gaat er nu niet om wie wel of niet leuk is.. dit is een unieke kans om een grijze muis eruit te halen en een enkeltje Barcelona te gevenquote:Op maandag 16 april 2007 00:52 schreef mootie het volgende:
Toneelhaak Jaap dan ook maar meteen mee..... die kop ben ik ook spuugzat.
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 april 2007 01:04 schreef Suikeroom het volgende:
die is next.. het gaat er nu niet om wie wel of niet leuk is.. dit is een unieke kans om een grijze muis eruit te halen en een enkeltje Barcelona te geven
meid, wat een hoop kanker bij elkaar hèquote:Op maandag 16 april 2007 00:56 schreef Armageddon het volgende:
Weet je waar ik mijzelf ook zo aan stoor, dat is die Ineke, die loopt maar de hele tijd kankerzooi naar ieder zijn kop te strooien. Hoog tijd dat die het podium nu eens gaat verlaten!
SylviSAAI, wie is dat???quote:Op maandag 16 april 2007 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
Stijn is het passieve gedrag van Sylvia zat! Een tijd geleden zijn al haar activiteiten al ingetrokken omdat zij niks oplevert. Sinds dat zielige groepjes gedoe is DGK een never ending story geworden en zit er geen progressie meer in het spel. Ok de dood van de vader van Sylvia leverde mooie tv op maar dat was niets meer dan een incident.
Sylvia heeft geen eigen verhaallijn, is in de groep een grijze muis en doet er alles aan om de lieve vrede te bewaren. Ik snap dat mensen haar sympathiek vinden en een mooi mens maar voor de show is ze niet relevant.
Nicolaas heeft imuniteit aan Huub gegeven. Dat Eric Sylvia eruit stem zou een stuk geloofwaardiger zijn. Dat kan je nog wel naar je publiek verkopen. Dan zit er en progressie in het spel en een grijze muis is weg die voor een tv-maker niks oplevert.
Kortom Stijn kan het achter de schermen nu zo sturen dat Sylvia weg gaat.
daar is geen toneelhaak voor nodig voor Sylvia wel.. ook al zet je in het script dat haar vader dood gaat dan nog blijft ze zittenquote:Op maandag 16 april 2007 02:58 schreef PC eend het volgende:
Wat is er met suikeroom
Ik had zeker gedacht dat je die meelopende flikker zou nomineren
Die zou zich profileren als diva en anti-natas komt ook niks van, heeft ook geen verhaallijnen behalve meeliften op die van huub....
Wat mij betreft sylvia of eric, jaap heeft misschien nog wel wat in zich, hij wil ook meer in de aanval, maar laat zich teveel tegenhouden door brian.
zoals Nicolaas al zei she hasj het maakt me geen flikker uit hoe ze jullie noemen als er maar iemand uitgaatquote:Op maandag 16 april 2007 16:49 schreef itsme het volgende:
Ik ben het in grote lijnen wel eens dat sylvia saai is.
maar als de redactie haar er uit stemt, dan is het nog meer macht voor die BANJN![]()
Ik vind jaap erger dus doe die maar.
zodra huub sil eruit stemt en verwacht datr nico zijn back up is kan die gelijk naar huis.quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:49 schreef papagena het volgende:
Sylvia heeft haar verblijf daar alleen maar aan Huub te danken. Haar enige nut is backupje zijn voor Huub. Hopelijk sluiten Huub en Nicolaas snel een pact, dan kan het knikkeren beginnen.
Misschien naief maar ik geloof wel in een pact tussen Nic en Huub, zeker als dat een beetje door achter gestuurd is. Er is de redaktie veel aan gelegen om van Silvia af te komen, dat gaat met Huub nooit lukken. Huub daarentegen zorgt voor populariteit en kijkcijfers, dat zullen ze echt nog wel even willen uitbuiten. Ze hebben nu een scenario gecreerd (Huub immuniteit) waarin ze het beste van Sil af kunnen komen, zonder dat Huubs loyaliteit richting Sil in gevaar komt, dus Huub behoudt/wint dan alleen maar aan populariteit. Nicolaas moet zijn tijd van 5 maanden nog vol maken, zodat ie zijn eerder gewonnen prijzengeld kan cashen. Daar moet ie wat opdrachtjes voor doen, en dit is er wellicht een van. Ze zijn beiden het meest geloofwaardig wat betreft man een man woord een woord (zijn ze beiden altijd het eerlijkst in geweest) .quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
zodra huub sil eruit stemt en verwacht datr nico zijn back up is kan die gelijk naar huis.
Nico stemt m er zo uit, en de andere zien liever nico dan huub.
Is Stijn de toneelhaak? Waarom laat hij dan zulke vreselijke mensen zitten? Heeft hij een bril? Dan moet hij nodig eens naar de opticien. één MET gehoorapparatenquote:
factor leedvermaak, en tokkie niveau zorgt voor kijkcijfersquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:07 schreef Lieve het volgende:
[..]
Is Stijn de toneelhaak? Waarom laat hij dan zulke vreselijke mensen zitten?
quote:Op maandag 23 april 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Meh....... mag er nog 1 iemand blijven zitten met een beetje fatsoen in dr donder?
Is dat speculatie of is er duidelijk op de streams te horen geweest dat ze er uitgeschreven gaat worden?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
Ze doet voorkomen alsof ze haar leven laat leiden door haar gevoel "het moet zo zijn" alsof het van een hogere macht dan een aardse komt dat ze weg moet. In feite voelt ze de schop onder de kont van de FEBO.
Wie gaat er nou weg met 5 maanden en 10 duizend euro in het vooruitzicht? Nou, niet "kalme, wijze, evenwichtige Syl". Die is clever genoeg om dat geld en het luxe leventje niet te laten schieten, voor een paar maandjes.
Sylvia was bij achter bij de "buren".quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef APK het volgende:
Is dat speculatie of is er duidelijk op de streams te horen geweest dat ze er uitgeschreven gaat worden?
het is mijn interpretatie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:25 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat speculatie of is er duidelijk op de streams te horen geweest dat ze er uitgeschreven gaat worden?
Je lijkt Palma welquote:
Maar hoe regelen ze dat dan? Stemming oid, of gaat ze zelf weg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:03 schreef avonne het volgende:
[..]
het is mijn interpretatie.
Ze heeft uitgebreid aan Huub medegedeeld dat ze niet meer het gevoel heeft "dat ze hier moet zijn", en dat ze dus serieus overweegt op te stappen.
Dat wordt eerst een week heel zielig doen, dan vraagt ze haar 24 uur aan en kan ze nog een gesprek aangaan met een psycholoog. Als ze na dat gesprek niet van mening is verandert, dan stapt ze zelf op.quote:Op donderdag 26 april 2007 15:59 schreef Repeat het volgende:
[..]
Maar hoe regelen ze dat dan? Stemming oid, of gaat ze zelf weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |