Gek wordt ik van die toet toet muziek................quote:Op maandag 16 april 2007 00:28 schreef Clank het volgende:
Is Huub nog aan het draaien?
Dank U Dank Uquote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef kybe het volgende:
Ashrak,gefeliciteerd 32?....Oei was ik nog maar!
de boel vlot trekken? da's toch het tegenovergestelde van wat Huub voorheen deed (inmiddels is hij daarin niet meer zo vooraanstaand)quote:Op maandag 16 april 2007 00:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Tuurlijk niemand is onvervangbaar, maar ik denk ook niet dat Nicolaas heel lang in de villa zal blijven.
En zeg nou eerlijk .. wie moet de boel vlot gaan trekken als Huub er niet meer in zou zitten ?
Dat komt door de liefdequote:Op maandag 16 april 2007 00:32 schreef Lipsch het volgende:
[..]
de boel vlot trekken? da's toch het tegenovergestelde van wat Huub voorheen deed (inmiddels is hij daarin niet meer zo vooraanstaand)
Idemquote:Op maandag 16 april 2007 00:34 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben Huub fan maar vind hem erg inkakken.
Huub maakte vanavond nog een opmerking richting Nicolaas dat hij zeker wist dat hij die 47.000 Euro niet had gekregen (was toch ook wat mee??) Zou dus heel goed kunnen dat Nicolaas dat bedrag nu moet gaan verdienen door een paar weken een bijdrage aan het programma te leveren.quote:Op maandag 16 april 2007 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien had hij er een financieel voordeel bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |