Vergeet Alejandro niet.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
90% kans in een groepje met een Di Luca, Kirchen, Sanchez of een Nocentini?
Ik heb Valverde nog nooit kunnen betrappen op stuurmanskunst dus ik moet het nog maar zien.quote:
En nu zit Dekker ook in de auto in plaats van sturende hartaanval Van Houwelingen. Die durft wel te bluffen hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 23:00 schreef knep het volgende:
Ik weet eigenlijk nog niet zo of het wel voor 100% aan zijn matige sprint of aan het feit dat hij zich niet kan verstoppen zoals andere sluwe renners.
Het jaar dat ie zich wel verstopte achter Armstrong won ie ook.
Yup, als de koers genoeg hard is gemaakt dan kan hij van deze mannen de sprint bergop winnen. Vergeet niet dat de AGR, op, af, links, rechts is en dat eindeloos lang. LBL is voor veel renners daarom makkelijker te rijden. Op de Cauberg is het dan ook geen pure eindsprint en ik zie Nocentini bij een zware koers niet in de voorste groep zitten.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:57 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
90% kans in een groepje met een Di Luca, Kirchen, Sanchez of een Nocentini?
Ik gun het hem ook van harte ^^quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef Venga het volgende:
Je gunt het Boogerd gewoon zo erg in zijn laatste AGR (tenzij hij WK wordt in Salzburg).
In de laatste 9 jaar maar liefst 15x (op 18 dus) top-5 gereden in de AGR en LBL (11x podium).
En dan zeggen dat hij ergens anders geen kopman zou zijn in deze klassiekers. Benieuwd wie nog meer van dat soort cijfers zou kunnen voorleggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef Venga het volgende:
Je gunt het Boogerd gewoon zo erg in zijn laatste AGR (tenzij hij WK wordt in Salzburg).
In de laatste 9 jaar maar liefst 15x (op 18 dus) top-5 gereden in de AGR en LBL (11x podium).
Sammiequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:10 schreef -skippybal- het volgende:
25 graden en weinig wind zondag.
Italianen weer....
Sammie kan alles. Zon, regen, sneeuw.quote:
Dat zou inderdaad een ongelofelijke prestatie zijn, mocht hij dat winnenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef Venga het volgende:
En vooral heel snel afdalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:15 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Sammie kan alles. Zon, regen, sneeuw.
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |