Wegmann ook helaas?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat Basso, Cunego en Vino alleen in Luik (+ eventueel Huy) meedoen.
Nou ja, Basso en jammer.
Tjah, de Amstel heeft buiten Nederland toch niet die status van een klassieker hé. In tegenstelling tot LBLquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch jammer dat Basso, Cunego en Vino alleen in Luik (+ eventueel Huy) meedoen.
Nou ja, Basso en jammer.
Tsjah, ik erger me soms ook de pleuris, lig ik net op snelheid op een klimmetje, moet ik weer afremmen voor en stel bejaarden... Maarja de weg deel je met meerderen, face thatquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:52 schreef icebliss het volgende:
Wielrenners bashen op de FP:
Toerrenners gearresteerd na zware mishandeling
Gerolsteiner zelf segt het volgende:quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:35 schreef Bartoli het volgende:
ik zou niet teveel wedden op Schumacher, schijnt nog last te hebben van zijn val in het Baskenland. er zijn vraagtekens rond hem iig.
quote:Neben Rebellin könnte bei den Gerolsteinern auch Stefan Schumacher beim Amstel in die Führungsrolle schlüpfen, selbst wenn der Nürtinger nach seinem Sturz bei der Baskenland-Rundfahrt einige Tage pausieren musste - eine Knieverletzung wurde noch in Spanien mit 10 Stichen genäht. Doch einen seiner Saisonhöhepunkte möchte sich Schumacher nicht entgehen lassen. „Vielleicht fehlen mir am Sonntag noch ein paar Körner, aber allzu viel Form habe ich wohl nicht verloren“, gibt sich der Nürtinger nach zwei erfolgreichen "Härtetests" am Mittwoch und Donnerstag optimistisch.
Van de prikpagina van wielrennen.pagina.nl.quote:Op zondag 22 april 2007 11:31 schreef FredWielergek het volgende:
hoe kom je aan die informatie, ambrosius?
beetje net als vorig jaar dus. En dan proberen er straks wat renners de oversteek te maken en komt alles weer bij elkaarquote:Op zondag 22 april 2007 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
5 man met 8 minuten: Piet Rooijakkers, Stubbe,Musiol,Bonnaire en Ingels
Vrij voorspelbaar, alledrie de wildcardploegen hebben iemand mee, en dan nog een jonge belg en een jonge fransman.
Zijn wel echt namen voor jou, Baboon.quote:Op zondag 22 april 2007 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
5 man met 8 minuten: Piet Rooijakkers, Stubbe,Musiol,Bonnaire en Ingels
Vrij voorspelbaar, alledrie de wildcardploegen hebben iemand mee, en dan nog een jonge belg en een jonge fransman.
Rond 13.45 op Ned. 1, rond 14.00 op Sporza.quote:Op zondag 22 april 2007 12:42 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe laat begint de uitzending?
Inderdaad, nu kan je een beetje tegen kutjes die op stukken rookvlees en rennende negers aankijkenquote:Op zondag 22 april 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Belachelijk vanaf 13.45. Kan me herinneren dat ze er vroeger direct bij waren
Studio Sport nieuwe stijl
Eigenlijk had een limbo het logo ff op de Cauberg moeten schilderenquote:Op zondag 22 april 2007 13:20 schreef -skippybal- het volgende:
Welke Limbo neemt er dan een FOK! spandoek mee?![]()
Ik moet altijd grijnzen als ik hem ziequote:Op zondag 22 april 2007 13:48 schreef kawotski het volgende:
moeten we Ducrot ook nog gaan zien.. pfff
ik moet altijd janken als ik hem hoorquote:Op zondag 22 april 2007 13:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik moet altijd grijnzen als ik hem zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |