Nou, Valverde, Schleck, Boogerd, Freire, Bettini, Samuel Sanchez, Ricco, Rebellin, Schumacher, Kirchen, Di Luca, Paolini, Astarloaquote:Op zondag 22 april 2007 14:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor deze koers is dit een vrij mooi startveld. Was het Luik-Bastenaken-Luik dan zou je het matig kunnen noemen. Maar voor bepaalde renners is Luik nu nog net dat tikje belangrijker, dus rijden ze alleen daar. Maar kanshebbers genoeg vandaag toch ...
Basso misschien, maar Boonenquote:Op zondag 22 april 2007 14:42 schreef Zwansen het volgende:
De Belg noemde bij de afwezigen Boonen, Basso, Leukemans...
quote:Op zondag 22 april 2007 14:42 schreef -skippybal- het volgende:
Freire is gewoon even met de handjes los van het stuur aan het rijden in de AGR![]()
Ik had Leukemans wel willen zien hier met de vorm van de afgelopen weken hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 14:42 schreef Zwansen het volgende:
Tjah, aangezien Boonen op de weken hiervoor piekt is hij er per definitie kansloos , maar vorig jaar in de Tour bv bewees hij toch de Cauberg op zich eigenlijk perfect aan te kunnen hoor. Alleen zal een Boonen van de AGR natuurlijk nooit een doel gaan maken.quote:Op zondag 22 april 2007 14:42 schreef Zwansen het volgende:
Op een lege tube nog welquote:Op zondag 22 april 2007 14:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, aangezien Boonen op de weken hiervoor piekt is hij er per definitie kansloos , maar vorig jaar in de Tour bv bewees hij toch de Cauberg op zich eigenlijk perfect aan te kunnen hoor. Alleen zal een Boonen van de AGR natuurlijk nooit een doel gaan maken.
quote:Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef Evertjan het volgende:
wel leuk om te zien, maar waar is Jean??
Aan het drinken in een viptent gok ik.quote:Op zondag 22 april 2007 14:43 schreef Evertjan het volgende:
wel leuk om te zien, maar waar is Jean??
quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ziet de renners ondertussen al meerdere keren passeren. Tegelijk.
Ik geef Jean groot gelijk.quote:Op zondag 22 april 2007 14:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ziet de renners ondertussen al meerdere keren passeren. Tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |