wow..... nogal geluk dus maar wat voor schietoefening dan. Korps?quote:Op zondag 15 april 2007 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ongeveer een jaar geleden tijdens een schietoefening moesten we met handgranaten gooien. Ik pakte een granaat en gooide hem weg, alleen ik raakte per ongeluk een paal waardoor hij afketste.
Hij kwam toen bij een andere gast te liggen die bezig was met schieten. Hij had een koptelefoon op, waardoor hij m'n geschreeuw niet hoorde. Ik durfte er ook niet heen te lopen, want straks ontplofte die granaat terwijl ik er stond en was ik zelf ook dood. Dus ik ben maar gewoon weggelopen en die granaat is toen dus ontploft.
Gelukkig deed iedereen er luchtig over, fouten maken is immers menselijk
quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef basmens het volgende:
[..]
wow..... nogal geluk dus maar wat voor schietoefening dan. Korps?
Sowieso naar de burger king gaanquote:Op maandag 16 april 2007 03:10 schreef teknomist het volgende:
Heb een keer bij de Burger King om een Big Mac gevraagd. Dat is wel mijn grootste afgang ooit. Vooral de blik van de verkoper toen doet nog steeds pijn.
Ja, soms heb je het niet voor het uitzoeken.quote:Op maandag 16 april 2007 03:19 schreef Lavinia_Humby het volgende:
[..]
Sowieso naar de burger king gaan![]()
Dat is wel vervelend, hier zijn de eettenten tot ver in de nacht openquote:Op maandag 16 april 2007 03:25 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, soms heb je het niet voor het uitzoeken.
terwijl je bij haar op schoot zat ?quote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef Blauwjongetje het volgende:
in de brugklas tegen een lerares mama zeggen
ik kan ff zosnel niet wat bedenken
Hahahahaha zo erg als dat gebeurtquote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef Blauwjongetje het volgende:
Laat me raden, dat zul je gevpeld hebben hahahhahaquote:Op maandag 16 april 2007 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
ik heb n keer aan n zichtbaar zwangere vrouw gevraagd hoe lang ze nog moest.....
je raadt t al: ze was niet zwanger! (en toen moest ik nog bloed gaan prikken bij haar ...)
ik moest bij haar bloed prikken dus ik heb niks gevoeld maar ik was wel nerveus dat ik haar ook nog zou misprikkenquote:Op maandag 16 april 2007 18:16 schreef Mystyque het volgende:
[..]
Laat me raden, dat zul je gevpeld hebben hahahhaha![]()
Blunders, tja.....
Myst
En al die klasgenootjes zo van WTF?? en p0wned. En toen was je de pispaal voor de rest van je middelbare school periode.quote:Op maandag 16 april 2007 08:19 schreef Blauwjongetje het volgende:
Nee, voor de Seppuku Brigade.quote:Op maandag 16 april 2007 00:03 schreef basmens het volgende:
[..]
wow..... nogal geluk dus maar wat voor schietoefening dan. Korps?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |