Gast ik heb weekend, ik doe nooit wat bijzonders op zondagen, voornamelijk uitslapen !quote:Op maandag 16 april 2007 01:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik lig nog niet te slapen hoor! Zat even voetbal te kijken! Ik ga zo de mand in! Koffie heb ik idd nog niet gehad vandaag.
Maar...heb jij geen school of werk where you have to attend to?
Maar doordeweeks ben je ook 's nachts op gast!quote:Op maandag 16 april 2007 01:23 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Gast ik heb weekend, ik doe nooit wat bijzonders op zondagen, voornamelijk uitslapen !
Net als op de zaterdag.
Maar de hele dag al geen koffie, hoe overleef je dat of waarmee overleef je dat ????
Ik kijk voor 12 uur snachts tv en dan verschijn ik eens een keertje hierzo.quote:Op maandag 16 april 2007 01:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar doordeweeks ben je ook 's nachts op gast!
Ik kom de dag ook wel door zonder koffie! Lekker biertje gedaan op het terras vanmiddag
Slaap ze Gast, spreek je morgenNacht wel weer.quote:Op maandag 16 april 2007 01:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
Gast ik ga slapen! Veel plezier nog vannacht
Of juist vroeg, (voor ons dan.quote:Op maandag 16 april 2007 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
bne wel een beetje laat vandaag trouwens
quote:Op maandag 16 april 2007 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Sander is al tukken?
quote:Op maandag 16 april 2007 01:37 schreef Sander170 het volgende:
Nou toen was het wel stil, mooi dan ga ik effe snoepen.![]()
Tot zo indah.![]()
Ik tukken, ik dacht juist dat jij aan het tukken was.quote:Op maandag 16 april 2007 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Sander is al tukken?
Vanwaar mijn nick in de b tags?quote:Op maandag 16 april 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet.![]()
Sebasser begreep mij gelukkig.![]()
Misschien zat ie wel terwijl ie fapte.quote:Op maandag 16 april 2007 04:10 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, misschien heb je ook wel liggen fappen, maar dat hoef ik dan wer niet te weten
ooh? Ok dan.. laten we het daarbij houdenquote:Op maandag 16 april 2007 04:05 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Nee, ik dus ook niet.![]()
Sebasser begreep mij gelukkig.![]()
hmjah, dat hoef ik ook niet te wetenquote:Op maandag 16 april 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien zat ie wel terwijl ie fapte.
Misschien snoep ik graag erg veel.quote:Op maandag 16 april 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
eey daar ben ik NachtWacht voor hé.quote:Op maandag 16 april 2007 04:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat een werk zo midden in de nacht
Misschien fap ik altijd in de middag.quote:Op maandag 16 april 2007 04:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen.quote:Op maandag 16 april 2007 04:13 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Misschien snoep ik graag erg veel.![]()
hoef ik ook al niet te weten.quote:Op maandag 16 april 2007 04:17 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Misschien fap ik altijd in de middag.![]()
Nee, het is zo !quote:
Jawel dat hoef je wel te weten, want ik wil het je graag vertellen en jij bent toch makkelijk.quote:Op maandag 16 april 2007 04:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoef ik ook al niet te weten.
och, wat ben ik toch gemakkeljk eigenlijk
Dat hoef ik ook niet te weten.quote:Op maandag 16 april 2007 04:22 schreef indahnesia.com het volgende:
maar mijn tweede bak koffie staat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |