25 incl. klinkt goedquote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef Konijnenjager het volgende:
[..]
Nog ff een dagje bedenktijd, kan een van de twee misschien van een vriend krijgen, maar anders heb je een deal voor 25 incl.
Idem mijn vraag !!quote:Op zondag 22 april 2007 10:12 schreef Houtspeer het volgende:
Moet je de OP niet wijzigen? Hoeveel vraag je nu voor alles wat je hebt?
Niks ontvangenquote:Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef Konijnenjager het volgende:
Wat mij betreft hebben we een deal, ik heb je gemaild.
Ik was een HO vergeten in je mailadres, nu heb ik mn NAW gegevens naar een andere chris gestuurdquote:
Nee heb alleen nog Smash Bros voor jequote:Op maandag 23 april 2007 16:37 schreef Guu het volgende:
Ik ben op zoek naar smash bros, double dash en eventueel ook nog een controller. Heb je double dash niet meer?
Very goodquote:Op maandag 23 april 2007 17:02 schreef Guu het volgende:
Smash bros. voor 15 euro is prima. Stuur me maar een e-mail met je rekeninnr naar m'n adres dat in m'n profile staat vermeld.
Voor 15 hebben we een deal, hij is compleet!quote:Op maandag 23 april 2007 21:58 schreef Shigeru het volgende:
Pokemon firered, indien compleet; 12,50 incl
Sorry, maar ik wil niet hoger gaan dan 12,50. Met Pokémon Diamond / Pearl voor de deur zie ik dit meer als een tussendoortje, dus het spijt mequote:Op maandag 23 april 2007 22:10 schreef Rejected het volgende:
[..]
Voor 15 hebben we een deal, hij is compleet!
Boekje, spelletje, wireless adapter met handleiding daarvan
Die komt pas over 3 maandenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:32 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Sorry, maar ik wil niet hoger gaan dan 12,50. Met Pokémon Diamond / Pearl voor de deur zie ik dit meer als een tussendoortje, dus het spijt me
Klopt, maar importeren kan ook altijdquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:33 schreef Rejected het volgende:
[..]
Die komt pas over 3 maanden
Maar jammer
Nee hijs helemaal 14.gifquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:43 schreef Shigeru het volgende:
[..]
Klopt, maar importeren kan ook altijd. In ieder geval; ik hoor het wel wanneer je de game voor 12,50 weg doet (is hij Europees btw en is er niks aan beschadigd
?)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |