5equote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef vivelafete het volgende:
Bij mij is er nu nog ff rugby op een of ander strandje op eurosport 2, zodadelijk komt de race!
Waar start Doornbos??
Als iemand je in wil halen moet jij op je lijn blijven, zoniet krijg je straf.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:14 schreef Fir3fly het volgende:
Mag je niet blocken? Dat is toch echt absurd...
Ik was altijd fan van Tracy maar hij maakt het nu echt te gek. Vorige race wilde hij al niet Wilson doorlaten die hem ging lappen.quote:Op zondag 24 juni 2007 19:15 schreef Atreidez het volgende:
Tracy nog een vleugel kwijt, hoeveel zouden ze er meegenomen hebben
Aha, ik dacht dat ik net iets over "black flag" zagquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Volgens de ticker op Eurosport 2 is Doornbos gewoon 4e.
geef maar..., ik heb dermate slechte euro2 dat het geen zin heeft omdat te zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:03 schreef vivelafete het volgende:
moet er nog iemand een link voor een stream van eurosport 2 of is iedereen voorzien? De kwaliteit is niet super, maar iets is beter dan niets.
momentquote:Op zondag 24 juni 2007 20:11 schreef vivelafete het volgende:
doet ie het WEST?
ik meende ook een OZjet stil te zien staanquote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Bourdais staat stil!
= Clarkequote:Op zondag 24 juni 2007 20:26 schreef WEST het volgende:
[..]
ik meende ook een OZjet stil te zien staan
bijna iedereen in pitquote:Op zondag 24 juni 2007 20:27 schreef Coelho het volgende:
Dit is gunstig voor Robert, die net in de pits stond toen Clarke spinde. Hij ligt nu 6e, met 5 ronden meer brandstof dan Tracey (3e) en 10 meer dan de anderen voor hem...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |