WHAHAquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..iedereen heeft wel een ex die zo heet![]()
duurde ook een complete minuut om die zin uitgesproken te krijgen hahahaquote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
"Talk to the hand, because the fase aint wanna hear it nomore"
![]()
facequote:Op maandag 16 april 2007 12:55 schreef Moja het volgende:
"Talk to the hand, because the fase aint wanna hear it nomore"
![]()
Owja?quote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef VD het volgende:
Zooitje idioten. En Jeroen was vroeger een pester!.
oproep VT4 wat doe je daarquote:Op maandag 16 april 2007 16:37 schreef VD het volgende:
Heb na het zien van een paar afleveringen geen spijt meer dat ik niet gereageerd heb op een oproep van VT4.
Zooitje idioten. En Jeroen was vroeger een pester!.
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.quote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
WHAHAH jazou wel lachen zijn lachen met fok member als verleider
quote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef VD het volgende:
[..]
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.
Gelukkig maarquote:Op maandag 16 april 2007 18:27 schreef VD het volgende:
[..]
Was als koppel. Kon echter geen tijd vrijmaken ivm examens.
Hij is geen kampbewoner dat zie je zo.quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Owja?Vertel. Ik vind hem beetje een patserig voorkomen hebben. Spieren en glad richting kampbewoner, maar weinig inhoud (alsof dat een criterium is voor het programma
).
Of met 2 fok mensen als koppel.quote:Op maandag 16 april 2007 18:25 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WHAHAH jazou wel lachen zijn lachen met fok member als verleider
Ja ik wil wel gaan met een mooie vrouw dus meld u gratis vakantiequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Of met 2 fok mensen als koppel.
Gewoon voor de lol alles een beetje inspelen en dan fok t-shirts dragen tijdens het filmen enzo
Gratis vakantie man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |