Ja, als je sex hebt is het echt , staat in de libellequote:Op zondag 15 april 2007 21:39 schreef Clank het volgende:
Ik had niet verwacht dat Lieke sex zou hebben met Huub. Had het gevoel dat ze hem alleen het hoofd op hol aan het brengen was en dan weer zou afhaken. Dus misschien is het toch echt...
Mooi statement Lieve!quote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef Lieve het volgende:
[..]
het was... PRIVE pietje! En ik viel er net midden in.
Maar alle bewoners kwamen op hun wc plassen, even een kijkje nemen en het buiten aan de gasten doorbrieven.
En toen wilde ik geen screenshot nemen. Gewoon... omdat iemand ze privacy kon gunnen. En dus... dat!
Maar ik heb meer respect en bewondering voor Lieke. En... ik geloof in haar. Daarbij weet Huub een vrouw echt gelukkig te maken ( in tegen stelling tot HDNKKK). Lieke was echt gelukkig.
Die van mij ?quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer hè, dat je niet de cos kunt filteren van alle berichten die je niet wilt lezen. Dan bleven er in mijn geval van de 300 ook toch zeker wel 10 over.
Ja minstens net zo'n zielepoot als Liekequote:Op zondag 15 april 2007 21:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
Kijk bwain eens zijn best doen bij Lieke... Wat een zielepoot blijft het toch ook
Als je alleen wilt lezen wat een gewéldig stel Huub en Lieke zijn, dan vraag ik me inderdaad af wat je op een FORUM doet. Kun je dan niet beter op de site van de Lieke-fanclub gaan posten?quote:Op zondag 15 april 2007 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer hè, dat je niet de cos kunt filteren van alle berichten die je niet wilt lezen. Dan bleven er in mijn geval van de 300 ook toch zeker wel 10 over.
En anders sta jij wel klaar met termen als 'stofzuigsloerie' om het iedereen even duidelijk te maken.quote:Op zondag 15 april 2007 21:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, als je sex hebt is het echt , staat in de libelle![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je alleen wilt lezen wat een gewéldig stel Huub en Lieke zijn, dan vraag ik me inderdaad af wat je op een FORUM doet. Kun je dan niet beter op de site van de Lieke-fanclub gaan posten?
Wat een boefje ben ik ook he, foeiquote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anders sta jij wel klaar met termen als 'stofzuigsloerie' om het iedereen even duidelijk te maken.
Tuurlijk wel, gisteren heeft die zo gebeest, dat die nu eventjes moet bijkomenquote:
En dan:quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anders sta jij wel klaar met termen als 'stofzuigsloerie' om het iedereen even duidelijk te maken.
ja, dat is eigenlijk wel waar.. ik vertrouw haar ook niet.quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja minstens net zo'n zielepoot als Lieke
Een site waar iedereen iets genuanceerder post is al genoeg. Maar ja, na 7 jaar raak je zo aan FOK gewend hè.quote:Op zondag 15 april 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je alleen wilt lezen wat een gewéldig stel Huub en Lieke zijn, dan vraag ik me inderdaad af wat je op een FORUM doet. Kun je dan niet beter op de site van de Lieke-fanclub gaan posten?
Scan is erg gevoeligquote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Scan,
Kijk eens goed:
[..]
En dan:
[..]
![]()
Laat je niet gekmaken, joh!
Totdat hij gaat "jumpen".quote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef Sporti het volgende:
[..]
met dat gewicht zie je nergens meer de humor van in![]()
Ik ook niet ... Ze speelt vanavond nog steeds hetzelfde spelletje.quote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef ozewiesewoze het volgende:
[..]
ja, dat is eigenlijk wel waar.. ik vertrouw haar ook niet.
Zal ik eens wat geks zeggen:quote:Op zondag 15 april 2007 21:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
Kijk bwain eens zijn best doen bij Lieke... Wat een zielepoot blijft het toch ook
Ja, ik weet hetquote:Op zondag 15 april 2007 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieve Scan,
Kijk eens goed:
[..]
En dan:
[..]
![]()
Laat je niet gekmaken, joh!
Eric en Sylvia gedragen zich niet anders naar Lieke toe hoor ...quote:Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zal ik eens wat geks zeggen:
Naar Lieke toe is Brian eigenlijk de enige Miljonair die zich een beetje normaal gedraagt.
Hij doet het misschien vanuit verkeerde motieven, maar je kan aan Lieke zien dat ze dat wél waardeert.
Met name Sylvia en Eric zijn naar Lieke toe een stelletje zielepoten, al heb ik de ontwikkelingen van vandaag wat dat betreft natuurlijk niet gevolgd.
hmm... misschien heb ik het wel niet goed genoeg gevolgd de laatste tijd. Ik vind de hele lieke-verhaallijn vreselijk, juist omdat het me zo onmogelijk lijkt zo verliefd op iemand te worden die je totaal niet kent ( huubs eigen woorden).quote:Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Naar Lieke toe is Brian eigenlijk de enige Miljonair die zich een beetje normaal gedraagt.
Hij doet het misschien vanuit verkeerde motieven, maar je kan aan Lieke zien dat ze dat wél waardeert.
Met name Sylvia en Eric zijn naar Lieke toe een stelletje zielepoten, al heb ik de ontwikkelingen van vandaag wat dat betreft natuurlijk niet gevolgd.
Klopt, het zou hypocriet zijn als Sylvia ineens heel aardig gaat doen tegen Lieke, terwijl ze ondertussen denkt dat Lieke Huub voor de gek houdt en verliefdheid veinst in opdracht van Tien.quote:Op zondag 15 april 2007 21:48 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Eric en Sylvia gedragen zich niet anders naar Lieke toe hoor ...
Vooral Sylvia heeft toch al gelijk aangegeven dat ze Lieke niet vertrouwt.
Vandaag waren vooral Palma en Herma de zielenpoten.quote:Op zondag 15 april 2007 21:47 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
ik ook hoor en ben niet eens een ouwe trutquote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef Charmian het volgende:
Noem me een ouwe trut of saai of whatever maar ik krijg toch wel zin om te dansen door dat bandje![]()
ga je gangquote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef Charmian het volgende:
Noem me een ouwe trut of saai of whatever maar ik krijg toch wel zin om te dansen door dat bandje![]()
Ouwe trut of saai of whatever!quote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef Charmian het volgende:
Op de WC?quote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is weer aan het zeiken
Gaan we nou koket doen???quote:Op zondag 15 april 2007 21:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat een boefje ben ik ook he, foei![]()
Doe dan ook meteen vertellen waar ze over zeikt!quote:Op zondag 15 april 2007 21:51 schreef kleinzusje het volgende:
Lieke is weer aan het zeiken
Is vast de inboedel al aan het verdelenquote:Op zondag 15 april 2007 21:52 schreef Liess het volgende:
Huub en Lieke weer een geweldig gesprek ....
Ik heb nog steeds het gevoel dat Lieke als doel heeft om Huub de kooi uit te krijgen.quote:Op zondag 15 april 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "Ik ga hier nooit voor jou weg hè."
Lieke: "Dat wil ik ook helemaal niet."
Huub: "Maar ik hou wel van je"
Lieke: "Ik ook van jou"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |