quote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Euj. leef jij ook nog? Hoezut ouweee![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
't Gaat goed Kopietje, 't gaat goed. De heupen willen alleen niet meer zo en de verpleegster doet zo ruw. Als ik 's morgens wakker wordt, moet ik soms wel een uur of soms ook wel twee uur wachten voordat ik gewassen wordt. Dan kan ik mijn plas natuurlijk niet meer ophouden.
Dan wordt zij weer boos en slaat ze me, stom wijf dat 't is. En het eten hier is ook niet lekker, veel te flauw. Dat doen ze omdat de buurvrouw zoutloos moet eten. Laat dat wijf dan lekker zelf gaan koken, ik moet wel een beetje smaak aan m'n prakkie hebben.
Ook kreeg ik vandeweek mijn bankafschrift binnen, ik schrik me rot. MIjn uitkering is weer omlaag gegaan, met maar liefst 3 euro! Dat gaat allemaal naar die buitenlanders. Die regering is een pot nat, ze stelen allemaal.
Vorige maand was ik nog bij de kapper, ik moet 69 euro betalen voor een permanentje, dat is bijna 150 gulden hoor! Ach, dat weet jij ook helemaal niet, de gulden is ook voor jouw tijd.
Maar toch is de kapper duur.
De kinderen komen trouwens ook weer langs met vaderdag, dat is dus snel. Het is ook al weer zo lang geleden, volgens mij al weer twee jaar. Ach ze hebben het druk he, goede baan, kinderen en dan wil het er wel eens bij inschieten. Ik kan dat best begrijpen.
Met tante Gerry gaat het ook goed, ze heeft net een nieuwe stoma. De vorige lekte. Nou dan ben je niet blij hoor, tante Riet klaagde er wel eens over. Gelukkig zie ik ze nooit, ik zou over mijn nek gaan.
Oh, morgen komt de huisarts even langs. Ik heb een kalknagel, die is ingegroeid. Dus hij gaat even met een mesje de boel lossnijden, er zit wat pus achter. Vies gezicht hoor. Maar ach, dan is dat maar weer gebeurd.
Hoe is het met jou?
quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja met mij is het goed, na een lange tijd werkloos geweest te zijn en bedelen heb ik eindelijk weer een baan.
Ik wordt slager bij de C1000, het is beter als de heledag bespuugd worden op straat. Ik had gehoopt dat ik deze maand eigenlijk nog naar de prostituees kon gaan, maar helaas mensen waren niet zo gul.
Ik heb ook een nieuwe bedelplek gevonden, in Zwolle bij de sassenpoort. een prima locatie.
Ik ben gister wel mishandeld door een paar jongeren, helaas maar waar. Ik moest naar het ziekenhuis, ik had een steek in mijn nier gekregen. Nu heb ik een nier van een import-neger.
Ik ben blij dat ik nog leef.
Morgen begin ik op de slagers afdeling, en dan hoop ik dat het wat word![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 20:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat goed van jou, na jaren werkeloos zijn eindelijk aan het werk. Tja, je kan natuurlijk wel eeuwig teren op de centen van je moeder, maar die is ook een keer door haar WAO-tje heen.
Dus morgen beginnen bij de C1000 als slager. Ome Cor is ook slager geweest, maar dat was voor de oorlog, toen hadden ze nog vlees van koeien en varkens.
In Zwolle bedelen is natuurlijk niet zo slim, 't zijn niet voor niets blauwvingers. Ik hoop dat je snel weer opknapt na die steekwond, dat zou best wel pijn hebben gedaan. Toen ik getroffen werd door een granaatscherf was ik zomaar twee dagen uitgeschakeld. Vroeger bleef je niet zo lang mekkeren over een wondje hier of daar. Tegenwoordig blijft iedereen zomaar thuis zitten, als je een been breekt of de tyfus kreeg, kon je gewoon nog functioneren. Maar dat komt allemaal door de slappe regering.
game onquote:Op zondag 15 april 2007 21:07 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja de regering is slap, mijn opa rien die bij de NSB was vroeger was niet zo. Die zwaaide streng met den scepter.
Jammer dat de tijden zo veranderd zijn, ik weet nog lang geleden dat ik op een landmijn stond, ik vloog wel een stukje over het veld heen, maar verder niks. Een splinter in mijn bips.
Nu hoor je iedereen aanstellen, pfff tijden zijn veranderd. De regering moet laten zien wie de baas is, mijn vrienden in de volkswijkjes die teren allemaal op de zak van Sinterklaas(de regering)
Maarja zo werkt dat niet, mijn Opa wist wel wat hij moest doen met zulke mensen. Een keiharde aanpak is niet verkeerd.
Vroeger was alles beter, en vroeger waren mensen sterker.![]()
Jij hebt toch een relatie met een jongere vrouw? Hoe heet ze ook alweer? Yvonne of zo iets.quote:
Daar heb je gelijk in, tegenwoordig gooien zelfs werkloze die 2 kwartjes op straat. Waarom? Hoe kan dat. Aangezien 90% van de werklozen buitenlanders zijn, kan ik zeggen dat het intergratiesysteen niet deugd.quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt toch een relatie met een jongere vrouw? Hoe heet ze ook alweer? Yvonne of zo iets.
Ik heb ooit eens tafeltjedekje gehad en werd het eten bezorgd door ene Yvonne, die spuugde altijd eerst op het eten. Nou, daar gaat je zin in een balletje gehakt.
Laatst nog, toen was de onderbuurman niet goed geworden en kwam de ambulance. Dus ik over de reling hangen om te kijken of ie al dood was, komt dat zelfde wijf aanlopen. Ik moest niet zo nieuwsgierig zijn zei ze. Waar bemoeit ze zich mee.
Net als in die ene winkel, waar die vrouw met dat hoofddoekje werkt, met al die kruiden, die keken me ook zo raar aan. Alsof ik wat ging stelen. Wat denken ze wel, het zijn zelf de grootste boeven. Een beetje met mijn geld een winkel beginnen! Laten ze maar eerst eens werken voor hun geld.
Tegenwoordig kan alles zo maar. Vroeger moesten we eerst werken voor een baas en kreeg je twee kwartjes mee naar huis. Daar moest het hele gezin het mee doen.
Op zich was dat best wel veel, een tulpenbol kon je al kopen voor twee cent.
Ik ben er zelfs mee getrouwd. Maar dat is geen aanrader hoor, een jongere vrouw. Ik loop continu in een corset vanwege de pijn in mijn rug. Ze zijn nou eenmaal nog wat wilder he, zo jong, hihihihi.quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt toch een relatie met een jongere vrouw? Hoe heet ze ook alweer? Yvonne of zo iets.
Ik heb ooit eens tafeltjedekje gehad en werd het eten bezorgd door ene Yvonne, die spuugde altijd eerst op het eten. Nou, daar gaat je zin in een balletje gehakt.
Laatst nog, toen was de onderbuurman niet goed geworden en kwam de ambulance. Dus ik over de reling hangen om te kijken of ie al dood was, komt dat zelfde wijf aanlopen. Ik moest niet zo nieuwsgierig zijn zei ze. Waar bemoeit ze zich mee.
Net als in die ene winkel, waar die vrouw met dat hoofddoekje werkt, met al die kruiden, die keken me ook zo raar aan. Alsof ik wat ging stelen. Wat denken ze wel, het zijn zelf de grootste boeven. Een beetje met mijn geld een winkel beginnen! Laten ze maar eerst eens werken voor hun geld.
Tegenwoordig kan alles zo maar. Vroeger moesten we eerst werken voor een baas en kreeg je twee kwartjes mee naar huis. Daar moest het hele gezin het mee doen.
Op zich was dat best wel veel, een tulpenbol kon je al kopen voor twee cent.
Op zich zou jij wel bij moeten zijn met die twee kwartjes op straat, als bedelaar zijnde.quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, tegenwoordig gooien zelfs werkloze die 2 kwartjes op straat. Waarom? Hoe kan dat. Aangezien 90% van de werklozen buitenlanders zijn, kan ik zeggen dat het intergratiesysteen niet deugd.
Dat doet me denken aan een vriendin van Tante Ria, die had een nepknie, die koste wel 500 gulden!, Deze Tante dee echt geen kwartje weg. Het zou toch zot zijn? Zo is ze wel aan haar nepknie gekomen. Het was een goed voorbeeld geweest, helaas zijn er complicaties opgetreden, en is ze vroegtijdig overleden.
Ze was een goed voorbeeld geweest voor de beschaafde maatschappij
Ja ik ben er zeker blij mee!, maar ik kan moelijk van mijn principes afstappen. Mijn gevoel zegt dat die 2 kwartjes nog een week eten is. Maar dat zal wel door mijn leeftijd zijn te verklaren.quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Op zich zou jij wel bij moeten zijn met die twee kwartjes op straat, als bedelaar zijnde.
Verder heb je wel gelijk, zo'n kie op de zwarte markt lijkt misschien wel goedkoop, maar hij moet wel geplaatst worden door iemand die weet wat ie doet, anders krijg je complicaties en ga je dood.
Mijn heup is geplaatst door Klaas, je kent hem misschien wel. Hij was die man die ooit eens een Duitser heeft aangesproken over een stel illigalen die in een kast zaten verstopt. Beste vent was dat.
Ik zeg altijd maar zo, liever een goede knie dan een volle kast. Je kan dan niet met een of andere knutselaar aankomen.
Ja natuurlijk ben je met haar getrouwd, als je d'r zwanger gemaakt hebt, moet je ook met haar trouwen. Anders kom je in de hel en kom je bij die vieze mannetjes die op de plee zijn gestorven omdat ze met de playboy in hun handen zaten te spelen met hun pielemuis.quote:Op zondag 15 april 2007 21:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben er zelfs mee getrouwd. Maar dat is geen aanrader hoor, een jongere vrouw. Ik loop continu in een corset vanwege de pijn in mijn rug. Ze zijn nou eenmaal nog wat wilder he, zo jong, hihihihi.
En tja, ze is nou eenmaal een bemoeial. Van de andere kant, wat valt er nou nog te zien aan een dode tegenwoordig. 9 van de 10 keer hoor je, "ja, hij is gestorven op de wc".![]()
Nou, dan hoef ik hem eigenlijk niet meer te zien. Je kan er een miljoen op zetten dat hij nooit de kans heeft gekregen om zich af te vegen.... bah.
1. Remlofquote:Op zondag 15 april 2007 21:32 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nu ik er even doorheen mag kalken
1. wie heeft de TT van de Feedback veranderd?
2 . was er vroeger iets waar we tegenwoordig niet aan kunnen tippen?
Ja, jouw overgrootvader ken ik nog wel. Hij liep iedere dag voor ons huis langs. Fijne vent was dat.quote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Ja ik ben er zeker blij mee!, maar ik kan moelijk van mijn principes afstappen. Mijn gevoel zegt dat die 2 kwartjes nog een week eten is. Maar dat zal wel door mijn leeftijd zijn te verklaren.
Een volle kast, dat doet mij denken aan mijn overgrootvader, die zat bij de SS, die had ook een kast vol jodenkoeken. Hij zei dat het de lekkerste koekjes van de wereld waren, maar ik vroeg atlijd of dat niet verboden was als Duitserzijde met Hitler aan het bewind.
Maar hij at regelmatig jodenkoeken met Hitler, het waren goede vrienden van elkaar. Haha soms moet ik lachen... De ironie.
Hitler wist wel hoe je een land moest regeren. Maar helaas heeft hij veel onnodig mensen vermoord, Joden waren bijvoorbeeld perfecte werkers.
Ik snap zijn punt eigenlijk wel, de Joden waren voor hem net de Polen, die zouden natuurlijk de lanbouw verknooien en alle arbeidsplekken van de Raséchte overnemen.
Maarja zoals we het al eens waren, onze regering is zwak![]()
Het is Zondagavond. Een bad en nagels weer geknipt doet wonderen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef Ja-Ik het volgende:
jezus wat een lange posts allemaal....
Ja, tegenwoordig nemen mensen geen tijd meer voor elkaar. Gewoon even belangstelling tonen voor een ander, een horend oor verlenen en indien nodig een arm om de schouder.quote:Op zondag 15 april 2007 22:02 schreef Ja-Ik het volgende:
jezus wat een lange posts allemaal....
Ja, want bij de snackbar verkopen ze geen echt vlees maar frikandellen en kroketten e.d.quote:Op maandag 16 april 2007 20:10 schreef Dirkh het volgende:
Nou nou nou KopieerMachine, dat is me toch een raar verhaal.
Ik zie dus wel dat de slagers bij wie jij hebt gewerkt allemaal maar viespeuken zijn. Je moet tegenwoordig zo oppassen met eten. Je hoort dat wel vaker, vind je het gek dat mensen ziek worden van vlees.
Daarom ben ik vegetarier geworden en eet daarom alleen nog maar vlees uit de snackbar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |