Liever de finnen dan... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt.
over 20 jaar is nederland toch overgenomen door de finnen.
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikesquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef WooZ het volgende:
holy shit ik gooide net 10 strikes achter elkaar![]()
![]()
, toen werd ik zenuwachtig en de 11e worp gingen er maar 9 om
Laatste beurt weer allemaal, eindscore 289
SMOESJES!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikes279 baal er nu van dat die ene spare net geen strike was.
je doet maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.!
wii in pimp my ride uk:quote:“We expect substantial growth of revenues this year, which will vary in upcoming quarters in accordance with our release schedule. Playlogic has an excellent line-up of titles as well as various licensing agreements that expand our portfolio of gaming platforms and will increase availability.” - Willem Smit, CEO of Playlogic
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
ik mag tegenwoordig geen nieuws meer laten zien want dan ben ik een fanboy?quote:
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry for not being impressed. wake up and smell the sarcasm my friend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
en dit ziet er gewoon goed uit. al blijf ik crash een zielige poging tot PS-mascotte vinden.quote:in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* een isquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Lylat Wars is geweldig.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef BMH het volgende:
Wat een kut threadouderwets gezellige thread
als jij het zegt schatquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee dat ging gewoon over jou in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |