lolquote:Op woensdag 18 april 2007 11:42 schreef Oksel het volgende:
Gaap.
Ik ben Gears of War aan het spelen, 's avonds. Geluid op 1000. Leuk. De Wii is even saai.
Broeliebroeliequote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef depax het volgende:
ik vind de reviews hier allemaal veel te laag uitvallen hier
zelfs ps2 games krijgen betere reviews soms. Heatseeker en moh zijn gewoon erg leuk om te doen.
Control problemen heb ik daarnaast ook niet ( je kan niet reloaden met een soort geweer daar moet je wachten dat je magazijn leeg is) daarnaast is moh op het einde erg moeilijk en dat is leuk. Ik zit echt in het spel en het is geen miskoop ondanks dat het weer een wo2 game is.
vond toch wel een 7 waard.
Maar als ik er wat van zeg bij de reviews dan vliegen al die ps3 fanboys over me heen dus laat ik dat in het vervolg maar. Tis hier zo iezo ps3 wereld tussen alle mods en admins.
Het zal wel aan je sig liggen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol
En als ik het zeg ben ik van mn geloof gevallen
nee ik wordt niet goed van die reviews gemaakt door mensen die duidelijk alleen naar graphics kijken of dat hoog in het vaandel hebben.quote:
Chip/NTSC Wiiquote:
Ik verkoop mijn Zelda niet..quote:Op woensdag 18 april 2007 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
lol
En als ik het zeg ben ik van mn geloof gevallen
quote:
Gast, we weten nu wel dat je een huillie bent. Je hebt je "punt" al 15 topics geleden gemaakt, je hoeft het niet elke keer te zeggen hoor... Ga ergens anders uithuilen met je gekleurde bril op.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:08 schreef depax het volgende:
[..]
nee ik wordt niet goed van die reviews gemaakt door mensen die duidelijk alleen naar graphics kijken of dat hoog in het vaandel hebben.
Gastquote:Op woensdag 18 april 2007 22:09 schreef SPiDeY. het volgende:
Ze hadden het echt gemaakt als Batallion online gespeeld zou kunnen worden. Maarja, ben wel benieuwd naar Strikers, misschien maakt dat nog een hoop goed.
gekleurde bril ?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Gast, we weten nu wel dat je een huillie bent. Je hebt je "punt" al 15 topics geleden gemaakt, je hoeft het niet elke keer te zeggen hoor... Ga ergens anders uithuilen met je gekleurde bril op.
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:21 schreef MacGreagor het volgende:
ik overdrijf graag maar dit filmpje vond ik ook overdreven goed.
http://games.blog.nl/wii/2007/04/18/master-chief-vs.-samus
quote:Eidos Interactive, one of the world’s leading publishers and developers of entertainment software, has teamed up with leading digital content provider, Majesco Entertainment to distribute a number of new Majesco titles to European and Australia territories.
Alsof iemand die games gaat kopen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:08 schreef depax het volgende:
voor de mensen die zich afvragen waarom bust-a-move en cooking mama delayed zijn naar begin mei:
dit is waarom eidos gaat het doen en eigelijk ubisoft aangezien ubisoft eidos verspreid door europa heen check maar eens:
http://www.ubisoft.dk/NORDIC_PORTAL/releaseplan/releaseplan.asp
ubisoft denmark is na frankrijk het grootste distro centrum van ubisoft.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |