Bust-A-Move wil ik anders graag halen, is gewoon een vette game zowel alleen als met vriendjesquote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Alsof iemand die games gaat kopen.![]()
![]()
![]()
Andere kopen dan weer Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2quote:Op woensdag 18 april 2007 23:51 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Alsof iemand die games gaat kopen.![]()
![]()
![]()
ooh jij hebt bust a move gezien dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Depax wel, want ondanks dat die games grafisch kut zijn voegt de Wiimote besturing natuurlijk zoveel toe dat ze fantastisch zijn en dikke 9s zouden moeten scoren
maar dat is zeker weer kiddie.quote:Quick News - Following the revelation of 'Crash of the Titans' earlier, German ratings board USK has just listed Spyro: The Eternal Night for Wii, DS and GBA. Other games recently rated for Europe include: Surf's Up (DS), High School Musical (DS), Escape from Bug Island (Wii) and Transformers (DS).
Jij speelde bust-a-move al doen je 1 was knap van je?quote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwomDie ga ik echt niet NOG een keer kopen
euhm volgens mij was dit toch al persoonlijk:quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, we worden persoonlijk![]()
quote:Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwom
ze brengen niet meer uit op moment. dus helpt wel degelijk.quote:Op donderdag 19 april 2007 01:17 schreef PastoorPeter het volgende:
1 of 2 games van een developer kopen zal niet veel helpen hoor.
Je bent wel heel erg snel op je pik getrapt het gekke spermacelquote:Op donderdag 19 april 2007 02:39 schreef depax het volgende:
[..]
ze brengen niet meer uit op moment. dus helpt wel degelijk.
Als je nou maar net zoveel tijd stak in je interpunctie en Nederlands als in je kruistocht...quote:Op woensdag 18 april 2007 22:51 schreef depax het volgende:
[..]
gekleurde bril ?
denk je dat ik kwijl op de gfx nee totaal niet maar ik geef een spel een kans als ik hem koop.
Als een reviewer hem krijgt heb je zoiezo al minder de neiging door te gaan
Het zijn gewoon leuke games voor tussendoor, en toch wel een 7 waard meer ook niet maar zeker niet minder en al helemaal niet minder dan een ps2 game want wat brengt dat nu meer dan de wii versie, dat is juist het tegenovergestelde.
quote:Op donderdag 19 april 2007 01:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heh lekker, we worden persoonlijk![]()
Anders houden we het even gezellig?quote:Op donderdag 19 april 2007 01:07 schreef depax het volgende:
[..]
euhm volgens mij was dit toch al persoonlijk:
[..]
King_of_cubesquote:Op donderdag 19 april 2007 09:43 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Anders houden we het even gezellig?
Ik doelde vooral op Roy en depax maar het helpt wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
King_of_cubes![]()
![]()
Zo gezellig genoeg?
Wtf? Nou da's super dan, kan niet wachtenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 00:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speelde Bust a Move al toen jij nog als spermacel in je vader rondzwomDie ga ik echt niet NOG een keer kopen
Ik zou niet weten waarom. Nederlands is een stervende taal.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:11 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als je nou maar net zoveel tijd stak in je interpunctie en Nederlands als in je kruistocht...
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:21 schreef depax het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Nederlands is een stervende taal.
denk dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.!
Ik heb geen last gehad van de frame drops en het spel is bij mij nergens traag geweest.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
heb gelezen dat de game vol met frame drops zit, is dat waar? gewoon traag dus.
en is dit spel leuk om met meerdere spelers te doen? gewoon elkaar hersenloos kapot schieten.
Liever de finnen dan... ja.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:28 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
denk dat dat wel meevalt.
over 20 jaar is nederland toch overgenomen door de finnen.
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikesquote:Op donderdag 19 april 2007 16:14 schreef WooZ het volgende:
holy shit ik gooide net 10 strikes achter elkaar![]()
![]()
, toen werd ik zenuwachtig en de 11e worp gingen er maar 9 om
Laatste beurt weer allemaal, eindscore 289
SMOESJES!quote:Op donderdag 19 april 2007 17:48 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ik een paar dagen geleden de eerste 3 strike, dan een 9 spare en de rest strikes279 baal er nu van dat die ene spare net geen strike was.
je doet maar het is gewoon zo.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor domste quote van de dag.!
wii in pimp my ride uk:quote:“We expect substantial growth of revenues this year, which will vary in upcoming quarters in accordance with our release schedule. Playlogic has an excellent line-up of titles as well as various licensing agreements that expand our portfolio of gaming platforms and will increase availability.” - Willem Smit, CEO of Playlogic
quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef SocialDisorder het volgende:
amazing! Ze hebben een Wii in een auto weten te bouwen!?!?! WOW!
ongelooflijk, wie had gedacht dat de jongens van Pimp My Ride behalve een Xbox, een PS2, een cube, een 360 en een PS3 ook een Wii in konden bouwen?
What's next?! Een DS? Een PSP?!?!?!
ik mag tegenwoordig geen nieuws meer laten zien want dan ben ik een fanboy?quote:
Kijk, dat ziet er nou goed uit. Alleen vind ik Crash een kut characterquote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
sorry for not being impressed. wake up and smell the sarcasm my friend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:05 schreef depax het volgende:
[..]
Ben jij toch een zielig fanboytje. Ik laat het gewoon zien.
en dit ziet er gewoon goed uit. al blijf ik crash een zielige poging tot PS-mascotte vinden.quote:in other news:
crash of the titans screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* een isquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
Lylat Wars is geweldig.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 09:30 schreef BMH het volgende:
Wat een kut threadouderwets gezellige thread
als jij het zegt schatquote:Op vrijdag 20 april 2007 08:45 schreef De_Brandweer het volgende:
Nee dat ging gewoon over jou in het algemeen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |