Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2007 10:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Nog 0 en daar hou ik het voorlopig ook bij. Ik wil niet dat het een teringzooi wordt in mijn Wii menu. Ik vind namelijk nog steeds dat ze met 1 channel moeten komen waarin al je VC games geplaatst worden ipv dat elke game appart als channel aangemaakt wordt.
Bij mij passen net alle VC games op de 1e pagina, alleen het Disc channel zit er dan nog bij. Op de 2e pagina de dingen die ik minder gebruik, zoals de weather, news, enquete, internet, shop channel etc. Prima zoquote:Op zondag 22 april 2007 10:23 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Zet je alle VC games op pagina 2. Is je pagina 1 netjes, en dan is de naar rechts knop je channel met al je VC games, zonder laadtijd en netjes geordend. Tenzij je er meer dan 16 wilt natuurlijk.
Marktplaats, genoeg te vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
ebay, kapaza, marktplaats enzo. daar heb ik ook games vandaan. en lekker keigoedkoop.quote:Op zondag 22 april 2007 12:30 schreef Konijnenjager het volgende:
Weten jullie een goede (online?) winkel waar je nog gamecube games kan halen voor een paar tientjes? Ze zijn er bijna overal uit en ik heb niet echt zin fullprice (60E) te betalen voor games die al 5 jaar uit zijn.
Ik heb de hele Cube overgeslagen, dus aardig wat games die ik wel even zou willen checken, maar bijvoorbeeld Windwaker kan ik al nergens vinden.
(ohja mag ook 2e hands shop zijn, gaat me om de games niet om de boekjes)
quote:Op maandag 23 april 2007 09:44 schreef Lexie het volgende:
Is die Piranha RGB-kabel een beetje te pruimen in vergelijking met de officiele van Nintendo? Ik wil wel weer een RGB-kabel namelijk. Niet zozeer voor het beeld, maar vooral omdat ik dan niet meer de TV handmatig op het Wiikanaal hoef te zetten.
quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]! Het is best irritant, want hij staat zelfs automatisch op het wii kanaal als de wii op standby staat wanneer je de tv aanzet.
Ik denk het laatste.quote:Op maandag 23 april 2007 10:46 schreef Frankeinstein het volgende:
is het internetkanaal trouwens ook naar de volledige versie geupgrade met WiiConnect24? Ik had die namelijk niet zelf gedownload.. 't Zou ook nog kunnen dat iemand anders bij mij thuis hem heeft gedownload natuurlijk
dat kan ik je over zo'n circa 4 uur vertellenquote:Op maandag 23 april 2007 14:04 schreef Reintji het volgende:
Iemand Heatseaker al gespeeld? Top of flop?
Op multiplayer drukken in het beginscherm?quote:Op maandag 23 april 2007 17:21 schreef reneejepeetje het volgende:
weet iemandhoe ik de 2 player mode in Wario Smooth Moves aanzet?
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2quote:Op maandag 23 april 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op multiplayer drukken in het beginscherm?
Is je 2e remote wel gesynct met de wii?quote:Op maandag 23 april 2007 17:26 schreef reneejepeetje het volgende:
[..]
das het grappige, me 2de remote wordt dan niet erkent en gaat steeds uit? terwijl in het wii hoofdscherm hij wel aangaat en blijft connected op 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |