quote:Tim Janssen in belangstelling Heerenveen en Roda JC
Tim Janssen gaat waarschijnlijk niet met RKC Waalwijk de Jupiler League in. De 21-jarige spits staat namelijk in de belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Tim Janssen is bezig aan zijn eerste seizoen bij RKC Waalwijk maar het ziet ernaar uit dat het ook meteen zijn laatste is. De spits die in voorbereiding is op het EK-21, heeft namelijk belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.
Dit seizoen speelde Janssen 28 duels voor de club uit Waalwijk en wist in die wedstrijden 10 keer te scoren.
Bron: Soccernews
Die er allemaal iets mee te doen hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zet het anders even in 4 verschillende topics
Ik dacht aan hetzelfdequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien wil Martin Verkerk ze wel helpen op het mentale vlak.
Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij om al die topics door te lezenquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zet het anders even in 4 verschillende topics
Heuj Putterquote:Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef DRD het volgende:
vd Velden en Putter halen ze misschien wel terug. Schijnt een of andere clausule in het huurcontract te staan over degradatie. Zijn toch twee spelers waarin je bovenin de Eerste Divisie mee kan draaien.
quote:Erwin Koeman in beeld bij RKC Waalwijk
Erwin Koeman staat op het kandidatenlijstje voor de vacature van hoofdtrainer bij RKC Waalwijk. De voormalig coach van Feyenoord had de RKC-selectie in het seizoen 2004/2005 al eens onder zijn hoede.
Algemeen directeur Henry van der Vegt bevestigde tegenover het Brabants Dagblad dat Koeman één van de kandidaten is om de Waalwijkers binnen een jaar terug te brengen naar de eredivisie.
De onlangs bij Feyenoord opgestapte oefenmeester heeft een goede naam bij RKC. Hij sierde zijn debuut als hoofdtrainer op met een negende plaats in de eindrangschikking van 2005. Daarna verkaste hij naar Rotterdam, waar hij minder succes kende.
Mocht Koeman naar Waalwijk komen, dan zal Benjamin de Ceulaer zeker vertrekken. Zijn zaakwaarnemer legde uit: "De Ceulaer heeft bij Feyenoord een serieuze kortsluiting gehad met Koeman."
quote:Van den Bergh 'wil absoluut weg bij RKC'
1/6/2007 9 :10
Azend op een transfer haalt Ricky van den Bergh flink uit naar RKC Waalwijk, waar het 'vanaf dag één een grote bende' was.
'Ik ben helemaal klaar met RKC en wil absoluut vertrekken', zegt Van den Bergh in het Algemeen Dagblad. 'En als RKC me niet laat gaan, dan zoeken ze het maar uit. Ik weet dan niet of ik op de eerste training zal verschijnen.'
Van den Bergh erkent geen goed seizoen achter de rug te hebben. Maar de Haagse aanvaller wijst daarbij naar de problemen van de Waalwijkse club, die degradatie naar de Jupiler league niet kon voorkomen.
'Binnen heel RKC was het vanaf dag één een grote bende. Met sommige spelers had ik wel een goed contact, maar de meeste jongens hadden niet de mentaliteit die bij mij past. Het stoorde me ook enorm dat er achter elkaars rug over spelers gesproken werd. Walgelijk.'
De uitlatingen van Van den Bergh zijn slecht gevallen in Waalwijk. 'Ricky moet eens kijken wat hij dit jaar gepresteerd en veroorzaakt heeft', reageert directeur Henry van der Vegt. 'Als hij weg wil, dan moet er een goede prijs betaald worden. Hij kan ook zijn eigen contract afkopen. Indien er niets nieuws komt, is Ricky van harte welkom voor de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken. Maar komen zal hij.'
Niet alleen Van den Bergh, die zijn eerste seizoen in Brabantse dienst achter de rug heeft, wil vertrekken uit Waalwijk. Benjamin De Ceulaer en Tim Janssen hebben kenbaar gemaakt hun toekomst buiten Waalwijk te zien. Virgillio Teixeira en Patrick van Diemen azen eveneens op een transfer.
Hilarisch!quote:[b]Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef methodmich Indien er niets nieuws komt, is Ricky van harte welkom voor de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken. Maar komen zal hij.'
Het mooiste is, die zaakwaarnemer van hem lacht er om en zeikt Ricky ook gewoon afquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen wil Ricky van den Bergh hoe dan ook weg bij die bende in Waalwijk:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |