abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:17:36 #101
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49922519
quote:
Tim Janssen in belangstelling Heerenveen en Roda JC

Tim Janssen gaat waarschijnlijk niet met RKC Waalwijk de Jupiler League in. De 21-jarige spits staat namelijk in de belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.

Tim Janssen is bezig aan zijn eerste seizoen bij RKC Waalwijk maar het ziet ernaar uit dat het ook meteen zijn laatste is. De spits die in voorbereiding is op het EK-21, heeft namelijk belangstelling van SC Heerenveen en Roda JC.

Dit seizoen speelde Janssen 28 duels voor de club uit Waalwijk en wist in die wedstrijden 10 keer te scoren.

Bron: Soccernews
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_49922625
Zet het anders even in 4 verschillende topics
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:23:45 #103
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49922707
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Die er allemaal iets mee te doen hebben
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:08:39 #104
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_49926499
Ik zeg Verkerk terughalen als hoofdcoach. Waalwijker, kent de club en heeft het vertrouwen van de spelersgroep.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_49926778
Misschien wil Martin Verkerk ze wel helpen op het mentale vlak.
That's all folks!
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:18:40 #106
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_49926880
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien wil Martin Verkerk ze wel helpen op het mentale vlak.
Ik dacht aan hetzelfde
Planning:
-
pi_49927381
Ik weet niet of Verkerk wel zin heeft om onder vd Vegt te willen werken. Zo netjes heeft hij Verkerk er niet uitgewerkt.

Maar voordat er naar een nieuwe trainer gekeken wordt misschien eerst ff vd Vegt een schop onder zijn kont geven. Daarna kan RKC weer gaan bouwen en dus gaan zoeken naar een nieuwe trainer.
Een van de grote hoofden
pi_49927391
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Niet iedereen heeft zoveel tijd als jij om al die topics door te lezen

Tim Janssen is voor de meeste eredivisieclubs wel een aanwinst, zou hem graag in Doetinchem zien.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:56:04 #109
150931 HerrWinschen
Ik hou van Oldtimers!!
pi_49928139
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:32 schreef DRD het volgende:
vd Velden en Putter halen ze misschien wel terug. Schijnt een of andere clausule in het huurcontract te staan over degradatie. Zijn toch twee spelers waarin je bovenin de Eerste Divisie mee kan draaien.
Heuj Putter
Nederlands Kampioen figuurzagen onder water!!! :D
pi_49929625
We wachten gewoon af. Mandemakers is kapitaalkrachtig genoeg om wat leuke spelers naar waalwijk te halen. En daarnaast heeft RKC volgens mij een best aardig beloftenteam en een aardige jeugd.

Ben benieuwd wie de nieuwe trainer gaat worden. Petrovic?
pi_49936590
Petrovic hopelijk niet. Eerst moet vd Vegt eruit. Dan pas kunnen we gaan kijken naar de rest.

Ik ben er wel voor dat v Diemen naast speler de functie van vd Vegt overneemt. Een beetje de Marcel Brands rol van enkele jaren terug. Alleen de functie van Marcel Brands is tegenwoordig opgedeeld in twee funties dus v Diemen hoeft dan alleen het technische gedeelte te doen.

Het is dan wel zaak om een goede ervaren trainer binnen te halen die kijk heeft op het spelletje en kijk heeft op talent. Ik besef dat dat niet gemakkelijk zou zijn.

Namen waaraan ik denk zijn bijvoorbeeld: Gert Kruijs, Erwin Koeman. Misschien kan Petro de nieuwe trainer gaan assisteren.

Maar nogmaals eerst moeten ze vd Vegt eruit werken want anders wordt het toch niks. Die komt vast weer met een of andere flapdrol aanzetten als trainer en gaat weer van die over the hill spelers als Reuser etc.

RKC heeft een degelijke jeugdselectie er staan waar ze op moeten kunnen rekenen. Daarnaast moeten ze de verkoop van spelers zoveel mogelijk zien te beperken in mijn ogen. Alhoewel dat misschien wel niet helemaal reeel is.
Een van de grote hoofden
pi_49968413
Wat zou Gert Kruys er aan hebben om Dordt op dit moment te verruilen voor RKC? Denk dat je die wel kunt schrappen.

Erwin Koeman terug, zou aardig zijn. In de herkansing. Maar zou hij, als gewezen trainer van een 'topclub', nog interesse hebben in de eerste divisie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 juni 2007 @ 09:46:32 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_49991809
quote:
Erwin Koeman in beeld bij RKC Waalwijk
Erwin Koeman staat op het kandidatenlijstje voor de vacature van hoofdtrainer bij RKC Waalwijk. De voormalig coach van Feyenoord had de RKC-selectie in het seizoen 2004/2005 al eens onder zijn hoede.

Algemeen directeur Henry van der Vegt bevestigde tegenover het Brabants Dagblad dat Koeman één van de kandidaten is om de Waalwijkers binnen een jaar terug te brengen naar de eredivisie.

De onlangs bij Feyenoord opgestapte oefenmeester heeft een goede naam bij RKC. Hij sierde zijn debuut als hoofdtrainer op met een negende plaats in de eindrangschikking van 2005. Daarna verkaste hij naar Rotterdam, waar hij minder succes kende.

Mocht Koeman naar Waalwijk komen, dan zal Benjamin de Ceulaer zeker vertrekken. Zijn zaakwaarnemer legde uit: "De Ceulaer heeft bij Feyenoord een serieuze kortsluiting gehad met Koeman."
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_49992889
Denk dat Erwin weinig trek heeft in 1e divisie.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:48:55 #115
168255 J.Herrer
pi_49993679
degradeert ie alsnog
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_49994245
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:48 schreef J.Herrer het volgende:
degradeert ie alsnog
Degradatie uit de eerste divisie is momenteel nog niet mogelijk.
pi_50003093
Ondertussen wil Ricky van den Bergh hoe dan ook weg bij die bende in Waalwijk:
quote:
Van den Bergh 'wil absoluut weg bij RKC'

1/6/2007 9 :10

Azend op een transfer haalt Ricky van den Bergh flink uit naar RKC Waalwijk, waar het 'vanaf dag één een grote bende' was.
'Ik ben helemaal klaar met RKC en wil absoluut vertrekken', zegt Van den Bergh in het Algemeen Dagblad. 'En als RKC me niet laat gaan, dan zoeken ze het maar uit. Ik weet dan niet of ik op de eerste training zal verschijnen.'

Van den Bergh erkent geen goed seizoen achter de rug te hebben. Maar de Haagse aanvaller wijst daarbij naar de problemen van de Waalwijkse club, die degradatie naar de Jupiler league niet kon voorkomen.

'Binnen heel RKC was het vanaf dag één een grote bende. Met sommige spelers had ik wel een goed contact, maar de meeste jongens hadden niet de mentaliteit die bij mij past. Het stoorde me ook enorm dat er achter elkaars rug over spelers gesproken werd. Walgelijk.'

De uitlatingen van Van den Bergh zijn slecht gevallen in Waalwijk. 'Ricky moet eens kijken wat hij dit jaar gepresteerd en veroorzaakt heeft', reageert directeur Henry van der Vegt. 'Als hij weg wil, dan moet er een goede prijs betaald worden. Hij kan ook zijn eigen contract afkopen. Indien er niets nieuws komt, is Ricky van harte welkom voor de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken. Maar komen zal hij.'

Niet alleen Van den Bergh, die zijn eerste seizoen in Brabantse dienst achter de rug heeft, wil vertrekken uit Waalwijk. Benjamin De Ceulaer en Tim Janssen hebben kenbaar gemaakt hun toekomst buiten Waalwijk te zien. Virgillio Teixeira en Patrick van Diemen azen eveneens op een transfer.
www.thuisuiteten.nl
pi_50003673
quote:
[b]Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef methodmich Indien er niets nieuws komt, is Ricky van harte welkom voor de eerste training om het gras te knippen en de lijnen te trekken. Maar komen zal hij.'
Hilarisch!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:33:40 #119
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_50007012
Die TT
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_50198080
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:38 schreef methodmich het volgende:
Ondertussen wil Ricky van den Bergh hoe dan ook weg bij die bende in Waalwijk:
[..]
Het mooiste is, die zaakwaarnemer van hem lacht er om en zeikt Ricky ook gewoon af
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:23:45 #122
168255 J.Herrer
pi_50198632
Kost een Bergh, voetbalt een beetje

uit 't Wereldje
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_50199562
Het ergste is dat hij misschien nog terug komt naar Sparta. In vorm en als hij z'n dag heeft is het een goede voetballer, maar verder is hij vooral ... vermoeiend.
pi_50199898
Van den Bergh is ook maar een rare gast, meestal komt er onzin uit z'n mond. Van der Vegt was ook lekker bezig: 'desnoods kalkt hij volgend seizoen de lijnen'.
That's all folks!
pi_50243348
Ach, het is gewoon een volksjongen met het hart op de tong. Goudeerlijk.

Het mooiste zou zijn als hij naar ADO Den Haag kon gaan, daar past hij het best. En al met al is hij achter Tim Janssen toch de speler met de meeste goals voor RKC geweest dit seizoen, ondanks dat hij zelden hele wedstrijden mocht spelen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')