Dat dus.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:33 schreef Vandalist het volgende:
Ik begrijp er ook niks van wat Brood in hem ziet. Hij is zo traag als een slak. Daarnaast heeft RKC in de tijd dat Maas ipv Obodai speelde nooit goed gespeeld. Maas kon het in de eerste divisie al niet belopen.....
Maar ja Brood selecteert nu eenmaal graag zijn vriendjes en Obodai (imo één van de beste RKCers) is dat duidelijk niet. Dus RKC heeft geluk dat die bejaarde Maas meer dan de helft van het seizoen geblesseerd is geweest.
Als Brood zo nodig een vriendje bij de selectie wil hebben neem Maas dan als assistent ofzo. Maar ja als het aan mij ligt mogen Maas en Brood beide hun heil ergens anders gaan zoeken.
Huh, hoe weet je dat? Is het programma 2009-2010 nu al bekend? Zo ja, waar?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Vandalist het volgende:
RKC opent het seizoen tegen AZ. Das balen, dat betekent dat evt. spelers van AZ pas na de eerste wedstrijd gehaald worden....... maar als ik eerlijk ben denk ik dat RKC sowieso over 2 wkn (vd Vegt is op vakantie) een of twee spelers probeert te halen en vervolgens wacht op spelers die afvallen bij de grotere clubs.... dus de echte versterkingen zie ik toch pas na AZ komen.
Voordeel is dat tegen AZ toch verloren mag worden met of zonder versterkingen.
Is inmiddels al ontkracht door KNVB. Uiteraard zal het wel ergens op gebaseerd zijn, volgende week dinsdag zou het concept aan de clubs voorgelegd worden..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Beauregard het volgende:
Ah, Elf schijnt het te hebben...
http://www.elfvoetbal.nl/?action=n&id=77035&etitel=czo2MDoiRXJlZGl2aXNpZTogUm9kYSBKQyBlbiBTcGFydGEgUm90dGVyZGFtIG9wZW5lbiBuaWV1dyBzZWl6b2VuIjs=
Lijkt me inderdaad niet echt waarschijnlijk. Ben benieuwd wie er nu eigenlijk een nieuw contract krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2009 13:18 schreef Vandalist het volgende:
Utrecht dus ipv AZ.
Kruiswijk zou trouwens in de belangstelling staan van RKC (bron HLN). Kan me niet voorstellen dat ie komt maar goed..... het zou zeker wel een versterking zijn ;-).
Hoop dat hij snel bijtekendquote:'NAC in de markt voor Snoyl'
NAC Breda heeft interesse in de transfervrije Ferne Snoyl. Hoewel de linkermiddenvelder kan bijtekenen bij zijn huidige club RKC Waalwijk, houdt de promovendus rekening met een vertrek.
Volgens Omroep Brabant zijn drie Eredivisieclubs geïnteresseerd in de 24-jarige Snoyl, die eerder voor Feyenoord, FC Den Bosch, Aberdeen en NEC speelde. NAC Breda zou er daar één van zijn, meldt de omroep dinsdag. Snoyl gaat volgende week met de verschillende clubs om de tafel.
Snoyl kan ook bij RKC blijven. De Waalwijkers willen het aflopende contract verlengen. Ook Dustley Mulder, waarvoor NAC ook al eens op de tribune zat, en Frank van Mosselveld verkeren in die positie.
Er zijn een aantal contracten die afliepen en doordat Rkc lang niet wist of ze ere of eerste divisie zouden spelen zijn die niet verlengd. Opzich logisch maar het nadeel is dus dat de echt goede spelers zoals Snoyl misschien wel vertrekken dan. Het zal ook een beetje aan Mitiliga liggen of Snoyl gaat.quote:Op woensdag 17 juni 2009 09:19 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als jij kan kiezen tussen NAC en RKC, wat zou jij dan doen? Ik neem aan dat RKC al eerder een contract aangeboden heeft, dat hij die weigerde is een teken aan de wand. Als ze nu pas met contractverlenging aankomen zou ik sowieso weg zijn.
quote:RKC Waalwijk heeft eerste aankoop binnen
Derk Boerrigter komt per ingang van komend seizoen de gelederen van RKC Waalwijk versterken. De jonge vleugelaanvaller tekent voor twee seizoenen, met een optie op nog een seizoen, bij de promovendus.
Boerrigter speelde de voorgaande twee jaren voor FC Zwolle. Bij de Overijsselse eerstedivisionist kwam hij tot elf doelpunten in 63 optredens. Boerrigter genoot zijn opleiding bij FC Twente, alvorens hij de stap zette naar het beloftenelftal van Ajax.
Algemeen directeur Henry van der Vegt is opgetogen met de komst van de 22-jarige aanvaller. "Derk is een jonge, talentvolle speler met veel snelheid en creativiteit. Daarnaast beschikt hij over een prima voorzet", zegt de directeur op de website van de Waalwijkers.
Geen fan van Van Mosselveld?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:36 schreef Vandalist het volgende:
RKC heeft inmiddels Wevers, Snoyl, Mulder en helaas ook Mosselveld contractverlening aangeboden.
Ben benieuwd wie er bij tekent. Verwacht dat ze met Wevers en Mosselveld zo rond zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |