Huub en Lieke hebben geneukt.quote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
Ik weet dat het totaal offtopic is, maar moet ik echt de cossen van vandaag doorlezen of is er weer geen hol gebeurd.
Goeieavond trouwens allemaal
Pfff was dat het hoogtepunt van de dag ????quote:Op zondag 15 april 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
En nog met elkaar ook.
met kleding aan ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuh, ze doen nog een keertje batsen.
Personeelsfeestje, Huub en Lieke hebben liggen wippen (en net toen Lieke zou klaarkomen kwam de fontein op de streams) iedereen probeerde de vrijpartij te verstoren door binnen te lopen, de meningen in de COS waren ook verdeeld, en dus is Lieke ineens een hoerquote:Op zondag 15 april 2007 22:25 schreef petraa het volgende:
Ik weet dat het totaal offtopic is, maar moet ik echt de cossen van vandaag doorlezen of is er weer geen hol gebeurd.
Goeieavond trouwens allemaal
Ja vond het wel beetje de konijntjes act van Brian, alleen je hoorde ze hier wel klaarkomen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik geloof dat je kleding niet helemaal uit hoeft om toch te batsen...
Wat neukt Huub saai...
Sjezus.. zefs de TT van deze SC was dubbelzinnig en dan begin je nu pas te zeiken??quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is iedereen zo verdomde geyl vandaag!?
Wat is dat voor gelul?!
Ach laten lullen daar, ze zijn daar waarschijnlijk allemaal heilig enzo.quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Personeelsfeestje, Huub en Lieke hebben liggen wippen (en net toen Lieke zou klaarkomen kwam de fontein op de streams) iedereen probeerde de vrijpartij te verstoren door binnen te lopen, de meningen in de COS waren ook verdeeld, en dus is Lieke ineens een hoer![]()
Verder leken de collegae van Lieke er de meeste moeite mee te hebben, die doen nu nog lelijker dan voorheen.
Sorry hoor!quote:Op zondag 15 april 2007 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sjezus.. zefs de TT van deze SC was dubbelzinnig en dan begin je nu pas te zeiken??![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is iedereen zo verdomde geyl vandaag!?
Wat is dat voor gelul?!
of door Jaapquote:Op zondag 15 april 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
Komt door het lekkere warme zomerse weertje
knipquote:Op zondag 15 april 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is nou verdomme al de zoveelste keer dat dat gezegd word!
Waar slaat dat nou op?!
Vanmiddag ook al..
Veel te heet voor geyle neucqsex!
Ik heb vanmorgen liggen ketsen, voordat het bloedheet werd....quote:Op zondag 15 april 2007 22:40 schreef petraa het volgende:
Komt door het lekkere warme zomerse weertje
Daar is het nooit te heet voorquote:Op zondag 15 april 2007 22:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is nou verdomme al de zoveelste keer dat dat gezegd word!
Waar slaat dat nou op?!
Vanmiddag ook al..
Veel te heet voor geyle neucqsex!
Wil jij je verdomme even gedragen hier!quote:Op zondag 15 april 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen liggen ketsen, voordat het bloedheet werd....
Dat is toch zo´n oudhollands spel met ballen ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen liggen ketsen, voordat het bloedheet werd....
quote:Op zondag 15 april 2007 22:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is toch zo´n oudhollands spel met ballen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |