Nee! Hoezo? Hoezo... ???quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Oh... dinnetje toen ze binnenkwam: wat heb jij ineens voor engerd op je Hyves![]()
Jij niet, ikke welquote:
Misschien denkt hij dat hij dan automatisch Admin is?quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
Of hij heeft rood haar en is nu gewoon finaal verbrand...![]()
Is hij sexy?quote:Op zondag 15 april 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.. ff Gert z'n fobo gecheckt en hij heeft geen rood haar.
Nou kun je dat van een foto niet altijd zeggen natuurlijk, maar ik denk dat hij wel eens een LD zou kunnen blijken te zijn.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou kun je dat van een foto niet altijd zeggen natuurlijk, maar ik denk dat hij wel eens een LD zou kunnen blijken te zijn.
Lekker Ding misschien?quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat zeg je ook alleen maar omdat je wéét dat ik geen idee heb wat dat is...![]()
Dat is al jaren gewoon een algemeen erkende internet afkortingquote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten!?
Kutnewbies ook!quote:Op zondag 15 april 2007 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is al jaren gewoon een algemeen erkende internet afkorting![]()
Je hebt de vuurkorf net gemist?quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren ons aan het vervelen, dus wat doe je zonder bbq? gewoon alle snoei afval in de fik steken
[afbeelding]
Friesland zie ik. Da's gelukkig ver bij mij vandaan.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren ons aan het vervelen, dus wat doe je zonder bbq? gewoon alle snoei afval in de fik steken
[afbeelding]
Bel jij of bel ik?quote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Lekker slim met deze droogte.... terwijl er al 2 weken een verbod op open vuur is.
UAPITAquote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef Leandra het volgende:
Sterker nog, ik maakte geen grapje, hij staat erbij: http://internetwoordenboek.nl/
We hadden de waterslang ernaast liggenquote:Op zondag 15 april 2007 20:53 schreef Leandra het volgende:
Lekker slim met deze droogte.... terwijl er al 2 weken een verbod op open vuur is.
zeg!quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[afbeelding]
Wat probeer je ons duidelijk te maken?quote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Die link is erg leerzaam Leandra.![]()
UFO Afkorting van Unidentified Female Object - man die zich voordoet als vrouw op een chatbox.
UFO-DETECTOR Iemand die als eerste doorgeeft dat een vrouw geen vrouw is.
![]()
Dat er blijkbaar een heleboel internetbegrippen zijn die ik niet ken.quote:Op zondag 15 april 2007 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat probeer je ons duidelijk te maken?
Leuk hè.. ik heb een hele map woordenboeken in mijn favorieten staan... ook een leuke link, vertalen via Babelfish: http://babelfish.altavista.com/trquote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Talitha het volgende:
Die link is erg leerzaam Leandra.![]()
UFO Afkorting van Unidentified Female Object - man die zich voordoet als vrouw op een chatbox.
UFO-DETECTOR Iemand die als eerste doorgeeft dat een vrouw geen vrouw is.
![]()
Hé buufquote:Op zondag 15 april 2007 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zeg!Niet de hele straat affikken hè
![]()
alhoewel ik hierbuiten nog niets ruik... welk gedeelte van de provincie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |