Volgens mij begrijp jij iets niet. Een bedrijf kan natuurlijk ervoor kiezen om vette winsten te behalen, de baas een nog grotere optieregeling te geven, een nog groter en poeniger kantoorpand neer te zetten. Maar daar gaan ze niet meer omzet door maken. Of betere producten van door maken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:53 schreef CrackerJack het volgende:
Toch jammer, er zijn zoveel mensen werkloos en dan zijn er nóg mensen die niks moeten doen op hun werk. Dit is geen verwijt naar jou toe, maar het is toch maar triest...
explain?quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef Heberg het volgende:
Hmmm... Dat lijkt op een Raamambtenaar.
Dan ben je aangenomen om te voorkomen dat het P-budget wordt beperkt, indien er daar dan met minder formatie toe kan. En zo wordt dat voorkomen.
Ik heb ook zo'n werkgever gehad. Alleen bij mij betrof het een traineeship terwijl er dus niemand was om mijn in te werken, het studiemateriaal bestond uit een ordner met wat onsamenhangende kopietjes en er verder gewoon GEEN werk voor mij was. Maar ik had een tweejarig contract met afkoopsom (vergoeding ivm traineekosten) als ik eerder wegging. UIteindelijk na een jaar toch weg kunnen gaan. Kut bedrijf.quote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Sunbeam het volgende:
Wie heeft er nog meer last van? aangenomen worden terwijl er eigenlijk geen werk voor je te doen is? Ik zit helaas nu in zo'n situatie bij mij op het werk. Uiteraard vraag ik om klusjes en probeer ik zoveel mogelijk zelf aan te pakken. Helaas krijg ik regelmatig " ïk heb nu geen tijd voor je" te horen. Gevolg is dus dat ik dan gemiddeld zo'n 5 uur per dag naar een beeldscherm zit te staren en uit m'n neus zit te eten, en nogmaals ik ben echt niet lui, ik werk me liever in het zweet dan op deze manier m'n dag te vullen. Ik heb er al een gesprek over gevoerd maar erg veel duidelijkheid kreeg ik niet. Ik werk nu 4 weken bij dit bedrijf. Iemand tips?
Eens.quote:Op zondag 15 april 2007 20:19 schreef kwib het volgende:
Tip: ZSM een andere baan zoeken. Werken hoeft niet je hobby te zijn, maar je vervelen is nog erger dan kutklusjes doen![]()
Dat betekent dat het personeelsbudget altijd moet worden besteed, om te voorkomen dat er op wordt gekort.quote:
heb ook wel eens zoiets gehad. ben ook liever lekker bezig dan gaat de tijd wat sneller en heb je opt eind van de dag ook nog het gevoel dat je wat gedaan hebt. Bij jou duren de dagen best lang denk ik. Wat ik er aan gedaan heb? Ik ben uiteindelijk weggegaan daar. dat heeft wel een paar jaar geduurd. Als je nog maar 4 weken daar werkt zou ik proberen om ' iets' naar je toe te trekken, of een bepaald proces te verbeteren, er is altijd wel iets dat verbeterd kan worden. suc6.quote:Op zondag 15 april 2007 19:36 schreef Sunbeam het volgende:
Wie heeft er nog meer last van? aangenomen worden terwijl er eigenlijk geen werk voor je te doen is? Ik zit helaas nu in zo'n situatie bij mij op het werk. Uiteraard vraag ik om klusjes en probeer ik zoveel mogelijk zelf aan te pakken. Helaas krijg ik regelmatig " ïk heb nu geen tijd voor je" te horen. Gevolg is dus dat ik dan gemiddeld zo'n 5 uur per dag naar een beeldscherm zit te staren en uit m'n neus zit te eten, en nogmaals ik ben echt niet lui, ik werk me liever in het zweet dan op deze manier m'n dag te vullen. Ik heb er al een gesprek over gevoerd maar erg veel duidelijkheid kreeg ik niet. Ik werk nu 4 weken bij dit bedrijf. Iemand tips?
De manier om jezelf binnen no-time onmogelijk te maken.quote:Op zondag 15 april 2007 20:55 schreef DoimeN het volgende:
Ik zou proberen het werk gaan doen van die anderen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |