Dat zou kunnenquote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zwangere vrouwen, kinderen, luchtpijp naar boven maken. enz. alles is mogelijk.![]()
WIJ, zeg maar, MANNEN, kunnen dan ook rationeel nadenkenquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat zijn jullie erg alleen dingen geloven die je kunt zien.![]()
Zie je wel, het kan dus tochquote:Op zondag 15 april 2007 19:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, zwangere vrouwen, kinderen, luchtpijp naar boven maken. enz. alles is mogelijk.![]()
Die zijn oud danquote:Op zondag 15 april 2007 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens zijn er nog wel 2 overlevenden nog steeds in leven, die waren als baby aan boord
Zo zie je maar, zonder ons vrouwen was dit maar een kille wereld, geen emoties en fantasie.quote:Op zondag 15 april 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
WIJ, zeg maar, MANNEN, kunnen dan ook rationeel nadenken
Jullie niet
da's ook weer zoquote:Op zondag 15 april 2007 19:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo zie je maar, zonder ons vrouwen was dit maar een kille wereld, geen emoties en fantasie.![]()
hoi sjowhan.quote:Op zondag 15 april 2007 19:41 schreef Sjowhan het volgende:
Zo heerlijk gefloten en daarna buiten gezeten, ben verbrand.
Nu dus rustig wat afkoelen binnen, samen met een nog te zetten verse bak koffie
En elke dag mond op mond beademing.quote:Op zondag 15 april 2007 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel, het kan dus toch
Of ze hebben hun eigen zuurstofmaak machine gemaakt
Oh, dan toch maar gewoon verzuipenquote:Op zondag 15 april 2007 19:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En elke dag mond op mond beademing.
Neh, net gegetenquote:Op zondag 15 april 2007 19:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi sjowhan.
Wil je wat gebak erbij?
spetterse skippy.
Ze zeggen idd dat het geen slechte dood is, verzuipenquote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss ook jij zou dat wel fijn vinden hoor.![]()
Ben je zo "klein" dan dat je 82 veel vindt?quote:Op zondag 15 april 2007 19:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, net gegeten. Gebakje laat ik sowieso staan, wil weer wat afvallen (weeg rond de 82 nu, en wil naar de 75kg)
quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zeggen idd dat het geen slechte dood is, verzuipen
Whieehoee!quote:
Hangt er vanaf hoe snel het gaat hequote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zeggen idd dat het geen slechte dood is, verzuipen
Als die bel zo is valt het wel mee. Dan ga je door de koolmonoxide. Dat valt ook mee, je word moe en valt in slaap om nooit meer wakker te wordenquote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe snel het gaat he
De zee in lopen en gewoon langzaam "sytem by system" uitvallen schijnt best okee te zijn ja.
Maar in een luchtbel in de Titanic zitten en 3 weken wachten tot de zuurstof op is...
quote:As the ship sank into the depths, the two sections ended their final plunges very differently. The streamlined bow planed off approximately 2,000 feet (600 m) below the surface and slowed somewhat, landing relatively gently. The stern fell fairly straight down towards the ocean floor, possibly rotating as it sank, with the air trapped inside causing implosions. It was already half-crushed when it hit bottom at high speed; the shock caused everything still loose to fall off. The bow section however, having been opened up by the iceberg and having sunk slowly, had little air left in it as it sank and therefore remained relatively intact during its descent.
Helaas, weer een rare droom minderquote:Op zondag 15 april 2007 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
weinig kans op luchtbellen trouwens sowieso:
[..]
Geen last vanquote:
Dat niet (1.79m), maar vind dat ik er 'beter' uitzie als ik rond de 75 zit dan als ik 80kg weegquote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ben je zo "klein" dan dat je 82 veel vindt?
En dan met zijn allen in de boot zitten janken dat er niemand is om te roeienquote:Op zondag 15 april 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens wel interessant om de gevolgen te zien van het "vrouwen en kinderen eerst" principe: Klik
sterker nog:quote:Op zondag 15 april 2007 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met zijn allen in de boot zitten janken dat er niemand is om te roeien
Echt een heleboel misgegaan daarquote:Unfortunately, as it was, the many desperate men had to be held off at gunpoint from boarding the lifeboats,
Het ging al mis bij de bouw he. Omdat het schip onzinkbaar werd geacht waren er lang niet voldoende reddingsboten. Daar zit je grootste probleem.quote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
Echt een heleboel misgegaan daar
Mja, makkelijk lullen achteraf. De wet schreef 16 reddingsboten voor, Titanic had er 20. Net genoeg voor ongeveer de helft van de opvarenden, maar jaquote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging al mis bij de bouw he. Omdat het schip onzinkbaar werd geacht waren er lang niet voldoende reddingsboten. Daar zit je grootste probleem.
Daarom is de wet ook veranderdquote:Op zondag 15 april 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, makkelijk lullen achteraf. De wet schreef 16 reddingsboten voor, Titanic had er 20. Net genoeg voor ongeveer de helft van de opvarenden, maar jaBovendien zijn flink wat boten niet-vol weggestuurd. Mensen wilden er niet op. Ze zaten immers op een onzinkbaar schip
He, ik paste het al aan voor jequote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
maar het onderwerp is leuker en interessanter dan ik voor jullie dus
* Memento-Mori trekt kleren weer aan en gaat weer
Kuske liefquote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef Memento-Mori het volgende:
maar het onderwerp is leuker en interessanter dan ik voor jullie dus
* Memento-Mori trekt kleren weer aan en gaat weer
Nou niet meer zo huilen hoorquote:
Trutquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
behalve skippy danvrouwen horen heul niet achter het aanrecht
Ik zeg het nietquote:Op zondag 15 april 2007 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
behalve skippy danvrouwen horen heul niet achter het aanrecht
zou dat smaken, kangoeroesteakquote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als vrouwena chter het aanrecht horen horen kangeroes in de pan
Nu ga je toch echt te verquote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als vrouwena chter het aanrecht horen horen kangeroes in de pan
jezus, zo veel zo korte woorden achter elkaarquote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij ging ook te ver
en ik zei dus als dat wat jij zei waar is is dat van mij ook zo
quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus, zo veel zo korte woorden achter elkaar
Vertelquote:Op zondag 15 april 2007 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog meer rampenverhalen? Heb er nog eentje
Daar was het goed mis jaquote:Op zondag 15 april 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
96 voetbalsupporters onder de voet gelopen
Ook op 15 april
Ik ging niet te ver Zo hoort het nou eenmaal Jammer dat je der anders over denktquote:Op zondag 15 april 2007 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij ging ook te ver
en ik zei dus als dat wat jij zei waar is is dat van mij ook zo
oprotten kutbeestquote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ging niet te ver Zo hoort het nou eenmaal Jammer dat je der anders over denkt![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
Mijn communiekantje.
[afbeelding]
Jarig geweest, communie, bijna jarig. Verwend? Welnee.
[afbeelding]
wat een lieve foto die bovenstequote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
Mijn communiekantje.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is een communiequote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
Mijn communiekantje.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 april 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die meer-dan-manshoge-rollercoaster is alweer afgebroken zie ik?
Hoiquote:Op zondag 15 april 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
Mijn communiekantje.
[afbeelding]
[afbeelding]
begin jij maarquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef skippy22 het volgende:
Doen julie nu weer lief
asl jij dat ook doetquote:Op zondag 15 april 2007 21:12 schreef skippy22 het volgende:
Doen julie nu weer lief
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldramaquote:
Hoiquote:
Nog erger aan het heizel vind ik het gedrag van die klootzak die nu voorzitter van de Fifa is. Keihard gaan juichen nadat hij een doelpunt scoort. Nee het was dus helemaal niet erg dat er net 30nogwat doden waren gevallen onder de supportersquote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldrama
Weer Liverpool
En ik meen me te herinneren dat er vlak na de Heizel, misschien nog hetzelfde jaar of hooguit een jaar later, een tribune afgebrand is in Engeland, waarbij ook aanzienlijk meer mensen omgekomen zijn dan bij de Heizel. Maar daar kan ik ff niks over vinden
Op 11 mei 1985 brak er brand uit op de houten tribune van Bradford City. Er waren 56 doden te betreuren in Valley Paradequote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Heizeldrama
Weer Liverpool
En ik meen me te herinneren dat er vlak na de Heizel, misschien nog hetzelfde jaar of hooguit een jaar later, een tribune afgebrand is in Engeland, waarbij ook aanzienlijk meer mensen omgekomen zijn dan bij de Heizel. Maar daar kan ik ff niks over vinden
Dat wisten ze toen niet.quote:Op zondag 15 april 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog erger aan het heizel vind ik het gedrag van die klootzak die nu voorzitter van de Fifa is. Keihard gaan juichen nadat hij een doelpunt scoort. Nee het was dus helemaal niet erg dat er net 30nogwat doden waren gevallen onder de supporters
Dank je, dat moet hem zijn geweest idd.quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op 11 mei 1985 brak er brand uit op de houten tribune van Bradford City. Er waren 56 doden te betreuren in Valley Parade
Hij had zijn kado al op zijn verjaardag gehadquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 21:21 schreef marcb1974 het volgende:
Op 11 mei 1985 brak er brand uit op de houten tribune van Bradford City. Er waren 56 doden te betreuren in Valley Parade
Treurig word je ervan...quote:An investigation into the tragedy decided that it had been caused by a carelessly discarded cigarette that ignited accumulated rubbish beneath the main stand.
Ik geloof niet dat ze dat niet wisten. Zeker een hond als platini zie ik er echt voor aan om zo te juichen als hij het wel wist.quote:Op zondag 15 april 2007 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wisten ze toen niet.
Of tenminste, zo gaat het verhaal. En ik geloof dat. Je gaat niet als een malle uit je dak om een goal als je WEET dat er net 39 man om het leven gekomen zijn. Daarom is heul die wedstrijd ook doorgegaan. Ze wisten het niet.
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op zondag 15 april 2007 21:29 schreef skippy22 het volgende:
In engeland zijn er ook best veel doden gevallen door rellen buiten het stadion![]()
Heb er een docu over gezien een tijd terug. Heel treurig zelfs. Zeker als je zag hoe kansloos ze warenquote:
Katholiek.quote:
Ga maar eens zoeken op Cardiff City geloof ikquote:
Er gaan inderdaad verhalen dat *de bobo's* in weerwil van hun kennis van de gebeurtenissen hebben besloten dat de wedstrijd door moest gaan, uit angst voor nog verder escalatie. Maar toch, hoe ziek moet je dan zijn? Je bent een goedbetaalde prof, je scoort in een europacupfinale, hartstikke mooi allemaal. Maar als je toch WEET dat er net 32 van je EIGEN fans gewoon omgekomen zijn.... Nee sorry, dat wil er bij mij niet in. Als je dat weet, en je krijgt orders om toch te spelen, dan moet je dat gewoon weigeren. Waar ben je dan mee bezig zegquote:Op zondag 15 april 2007 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze dat niet wisten. Zeker een hond als platini zie ik er echt voor aan om zo te juichen als hij het wel wist.
Euh ik weet er verder niet zoveel over Wel dat het vaak mis was tussen milwall en andere clubs uit londenquote:
No such thingquote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
Ga maar eens zoeken op Cardiff City geloof ik
Soul crew is de naam van die groep hooligansquote:Op zondag 15 april 2007 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga maar eens zoeken op Cardiff City geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |