Massasprint...quote:Op zondag 15 april 2007 17:02 schreef Falco het volgende:
De volgende keer wil ik weer sprinten in het stadion!
Ploegleider bij T-Mobile als ik me niet vergisquote:Op zondag 15 april 2007 17:02 schreef Evertjan het volgende:
Tristan Hoffman zit toch niet meer bij CSC?
Altijd een indrukwekkend moment.quote:Op zondag 15 april 2007 17:07 schreef Tommeke het volgende:
Mooi moment dit!
Yep, de sluwheid en taaiheid van een ware kampioen.quote:Op zondag 15 april 2007 17:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Niet noodzakelijk de sterkste, zeker de slimste/sluwste vandaag.
Een ware kampioenquote:Op zondag 15 april 2007 17:08 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Yep, de sluwheid en taaiheid van een ware kampioen.
We hebben het over een olympisch kampioen op de baan en een winnaar van Parijs-Roubaixquote:Op zondag 15 april 2007 17:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Een ware kampioen
We hebben het over O'Grady he...
Meneer zit weer te janken om erkenning jaquote:Op zondag 15 april 2007 17:11 schreef -skippybal- het volgende:
Beroepshuillie Leukemans weer hoor...
Leuk dat op de baan, maar dit is wielrennen op de weg.quote:Op zondag 15 april 2007 17:12 schreef Leatherface het volgende:
[..]
We hebben het over een olympisch kampioen op de baan en een winnaar van Parijs-Roubaix![]()
Ok, ok.quote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk dat op de baan, maar dit is wielrennen op de weg.
En als we nu al iedereen die die een grote wedstrijd wint een "kampioen" gaan noemen....
Tja, het is wel knap dat een wegrenner zo maar ff Olympisch kampioen werd. En op hoe zo'n manier...quote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leuk dat op de baan, maar dit is wielrennen op de weg.
En als we nu al iedereen die die een grote wedstrijd wint een "kampioen" gaan noemen....
quote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef Remzz het volgende:
Mooie winnaar, leuk dat Flesha nog tweede word.
Amstel!quote:Op zondag 15 april 2007 17:20 schreef Leatherface het volgende:
Is O'Grady de eerste Australier die een voorjaarsklassieker wint?
Of won Phil Anderson er al eens één?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |