WBquote:
Sommige mensen werken hardquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
haha en bedankt
had zelfs al een pm van een fokker, dat ik te weinig post de laatste tijd
zal wel van vamp zijnquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef Crazy-M het volgende:
haha en bedankt
had zelfs al een pm van een fokker, dat ik te weinig post de laatste tijd
Neequote:
hmm dat valt mee inddquote:
O valt het op?quote:Op maandag 23 april 2007 21:47 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hmm dat valt mee indd
jullie zijn net een eeneiíge tweeling altijd samen online :p
ze is er volgens mij de hele dag niet geweestquote:Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O valt het op?
hmm sorry.
Vamp ik had nog zogezegd: Zorg dat niet opvalt...
quote:Op maandag 23 april 2007 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
heb haar in maastricht achtergelaten tussen de patchkabels
mag ze met kabeltjes spelenquote:
hoezo was t vies gemaakt ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:47 schreef vamperotica het volgende:
Wie is er afgelopen weekeind in 013 geweest?
Mwah... viel nog mee... maar 1 wc ondergekotst!quote:Op maandag 23 april 2007 22:58 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hoezo was t vies gemaakt ?
hoe was je werkdag ?![]()
![]()
waarschijnlijk crazy ... hij is hier zo weinig de laatste weekquote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Mwah... viel nog mee... maar 1 wc ondergekotst!
hehe praat me der nie van meis ... is kut in beginquote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef vamperotica het volgende:
Ben ook weer begonnen met een (heel klein stukkie) hard lopen... Da viel nie mee!
quote:Op maandag 23 april 2007 23:02 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hehe praat me der nie van meis ... is kut in begin
CRAZYYYYYHYYYY??????quote:Op maandag 23 april 2007 23:01 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
waarschijnlijk crazy ... hij is hier zo weinig de laatste week![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:32 schreef draculettetje het volgende:
mogguh
ja in de ochtend zou het bewolkt zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's waar, al zit ik wel op de eerste zonnestralen te wachten!
hmm hier valt nogmee ... zonnetje breekt er nu wel doorheenquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is het bij jullie in Tilburg ook zo warm?
Ik zit ook in Tilburgquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:05 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hmm hier valt nogmee ... zonnetje breekt er nu wel doorheen![]()
hehe ja dat dacht ik alquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ik zit ook in TilburgDat was de grap. Ik ben niet goed in grappen he?
![]()
Nee dat is niet het geval, door de vele luchtvervuiling die we op de rindgweg produceren valt alle regen niet in het centrum maar ongeveer bij de reeshof.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De Reeshof is ook gebouwd onder een gigantische regenwolk.
tis vanaf somige plekken in tilburg ingv fucking ver weg als je bv in het uiterste puntje van noord zit en je moet dan naar het eind van de reeshof (tegen hulten aan) denk zo'n 17km ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De Reeshof is ook gebouwd onder een gigantische regenwolk.
ach ja, Reeshof is gewoon lekker grootquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:31 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
tis vanaf somige plekken in tilburg ingv fucking ver weg als je bv in het uiterste puntje van noord zit en je moet dan naar het eind van de reeshof (tegen hulten aan) denk zo'n 17km ?![]()
hee bende gij er ookquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach ja, Reeshof is gewoon lekker groot
Nee ben momenteel pc aan het installeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:11 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
hee bende gij er ooklaptop op schoot op terrasje met een stokbroodje crab en ijskoud pilsje ?
![]()
![]()
wat een droombaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee ben momenteel pc aan het installeren.
Dadelijk WEER naar maastricht
Sarcastisch of ion de zin van veel onderweg?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wat een droombaan
dan zal ik me wel opofferen en zelf ff op het terras gaan zittende midde4nstand heeft ook inkomsten nodig
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Sarcastisch of ion de zin van veel onderweg?
quote:
als je een paar ons gram lichaamsgewicht bent verloren zou ik die niet gaan terugzoekenquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:56 schreef vamperotica het volgende:
Ben er weer! ff thuis puinruimen, na school ff met de kids weg en vanaaf weer een lekker stukkie lopen!
keb al dubbel gefietst... Was wat verloren... Nie meer teruggevonden natuurlijk
ghehe.. Nee... Die mogen weg blijven! het liefst zo'n 15 kg ineens!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:00 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
als je een paar ons gram lichaamsgewicht bent verloren zou ik die niet gaan terugzoeken![]()
![]()
ikke lekker toch gedaan vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:19 schreef Jm4nski het volgende:
[..]
wat een droombaan
dan zal ik me wel opofferen en zelf ff op het terras gaan zittende midde4nstand heeft ook inkomsten nodig
![]()
komt allemaal goed .. met je lopen en hint ... veel sexquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:05 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ghehe.. Nee... Die mogen weg blijven! het liefst zo'n 15 kg ineens!
profiteur !!quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ikke lekker toch gedaan vandaag
kom er net vanaf in den bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |