Zelf tig keer posten...quote:Op zondag 15 april 2007 19:12 schreef cablegunmaster het volgende:
wat doe je als niemand op dit forum zit ?
Zo, da's gek zatquote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef BrandX het volgende:
dag OA!
ben zelf net aan een wisse verbrandingsdood ontsnapt
Zit hier rustig te chillen, ik denk wat ruik ik toch! Ik kon het maar niet plaatsen, gewoon een rare beetje vage lucht. Vage lucht, kon het niet plaatsen... En het kwam van zo'n vaag plekkie, vlak langs de open keuken zo'n zweem... Heel raar.![]()
En opeens begint de geur heel indringend te worden!!!! Ik zoeken, zoeken, zoeken, en ja hoor! gevonden!
MIjn wasmachine draait al 8 jaar op de volgende twee stekkerdoosjes, maar nu was het dus eindelijk exit-stekkerdoosjes. Ik ben blij dat ik nooit wegga als ik mijn wasmachine aan heb staan, de hele boel had af kunnen fikken. De twee stekkerdozen waren vrolijk aan het versmelten. Bloedheet dit twee rakkers! Dit is het resultaat:![]()
[afbeelding]
moest het ff met jullie delen..![]()
Das niet mis dan...quote:Op zondag 15 april 2007 19:29 schreef BrandX het volgende:
dag OA!
ben zelf net aan een wisse verbrandingsdood ontsnapt
Zit hier rustig te chillen, ik denk wat ruik ik toch! Ik kon het maar niet plaatsen, gewoon een rare beetje vage lucht. Vage lucht, kon het niet plaatsen... En het kwam van zo'n vaag plekkie, vlak langs de open keuken zo'n zweem... Heel raar.![]()
En opeens begint de geur heel indringend te worden!!!! Ik zoeken, zoeken, zoeken, en ja hoor! gevonden!
MIjn wasmachine draait al 8 jaar op de volgende twee stekkerdoosjes, maar nu was het dus eindelijk exit-stekkerdoosjes. Ik ben blij dat ik nooit wegga als ik mijn wasmachine aan heb staan, de hele boel had af kunnen fikken. De twee stekkerdozen waren vrolijk aan het versmelten. Bloedheet dit twee rakkers! Dit is het resultaat:![]()
[afbeelding]
moest het ff met jullie delen..![]()
Ongedeerd? wat nou ongedeerd.quote:Op zondag 15 april 2007 19:48 schreef OA het volgende:
[..]
Das niet mis dan...![]()
Gelukki maar dat je nooit weggaat als ie aanstaat...![]()
En mooi dat je zelf ongedeerd bent!!![]()
uit eigen ervaring helaas wel ja....quote:Op zondag 15 april 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ongedeerd? wat nou ongedeerd.
Weetje hoe erg dat stinkt?
Dan mag ik wel uit gaan kijkenquote:Op zondag 15 april 2007 19:54 schreef BrandX het volgende:
stinken deed het zeker, maar de geur is weg! Alle ramen open gegooit en klaar
dank voor jullie zorg
En ja, alles was gewoon geaard... Ik denk dat 8 jaar net te veel was voor de rakkertjes.
mwah, niet zo ver gekomen als ik wilde, mede door de stekkerparade, maar heb wel e.e.a. gedaan. Komende week vrij om te studeren, dus ga af en toe wel verder en zal zo links en rechts wel verder komen hoop ik.quote:Op zondag 15 april 2007 20:00 schreef eer-ik het volgende:
BrandX, heb je nou uiteindelijk nog opgeruimd vandaag? Of heeft de zon echt gezorgd dat dat er niet meer van kwam...
Fout.quote:Op zondag 15 april 2007 20:18 schreef BrandX het volgende:
tja, ik gok zo dat je de 100.000 posts aan het halen bent. Maar dat kan ik niet zien op je profiel hè
als ik het goed heb, gefeliciflapsteert en zo nog meer van die dingen enzo
Idd, dat ga k vandaag alleen niet meer halen...quote:Op zondag 15 april 2007 20:24 schreef BrandX het volgende:
Eer-ik, je zit nu op 9952
Bijna feessie! Bijna 10.000![]()
![]()
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals 14.gifquote:Op zondag 15 april 2007 20:22 schreef eer-ik het volgende:
IIk heb geen flauw idee waar ik sta, weet wel dat k bijna 10k posts heb gezet hier op dit forum.
48358697 plus ondertussen al wel een paar honderd.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
en er zijn bijna 50 miljoen posts sowieso
Nou ja, bijna...
Ja, te stil.quote:Op zondag 15 april 2007 20:23 schreef BrandX het volgende:
lol, ik zit nog maar aan de 3803 (met deze post erbij)
maarreh, waarom dan wel de klapper? Omdat het hier zo stilletjes is ofzo?
(tis warm, ik ben blond en veuls te weing geslapen, goed excuus dat ik het niet raad?)
wtf, dat kan ik zelfs halen in een paar minuten.quote:Op zondag 15 april 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, dat ga k vandaag alleen niet meer halen...
Ja, ik ook wel, maar k heb alleen maar kwaliteitsposts.quote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wtf, dat kan ik zelfs halen in een paar minuten.
daar sta ik ook niet in...quote:Op zondag 15 april 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
duurt nog wel ffies voordat ik in de top 500 ben geland, gelukkig staat dat niet op mijn prio-lijstje zeg maar
Die heb k erin gezet vandaagquote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef Sebasser het volgende:
huh, in de OP.
dat plaatje.
die zon.
hoelang is die er al
Ja, ik ben 'goed' bezig idd...quote:
eetzequote:Op zondag 15 april 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
ik ga trouwens ff eten, heb ik nog niet gedaan, en heb nu honger!
Chill! En die palmboom ook!quote:Op zondag 15 april 2007 20:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die heb k erin gezet vandaag
En nog wat...
quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
Godver, welke kutemo heeft mijn avatar omgekeerd gezet?
14quote:Op zondag 15 april 2007 20:34 schreef Sebasser het volgende:
Godver, welke kutemo heeft mijn avatar omgekeerd gezet?
quote:Op zondag 15 april 2007 20:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
[[url=http://i122.photobucket.com/albums/o268/JoosS1/smileyboksen.gif]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |