idioot...quote:Op zondag 15 april 2007 18:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[quote]Op zondag 15 april 2007 16:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he, dat valt me ook wel weer mee
er kwam net iemand aan de deur, met alleen maar zwarte kleren aan, zelfs een jas
[..]
is dat zo eng een zwarte jas? had je mij moeten zienloop ik dagelijks mee rond
![]()
Niet echt mijn stijl neequote:Op zondag 15 april 2007 18:13 schreef cablegunmaster het volgende:
vind jijmaarja tis pokke warm voor dit weer.
liever toch de mini versie van mij3/4 kwarts zwarte broek + korte mouwen bandshirt ^^
en sandalen
waarom denk je dat ik zo dun benquote:Op zondag 15 april 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt mijn stijl nee
Maar goed, ieder z'n eigen meug he
Ik trek voor geen goud zwarte kleren aan met dit weer ...
Dat trek ik nooit...
Nou, dan ga ik ook maar eens zwarte kleren dragenquote:Op zondag 15 april 2007 18:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo dun ben![]()
Korte broek en boxer, niet meerquote:Op zondag 15 april 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook maar eens zwarte kleren dragen
Ik loop atm met een zwembroek aan, slippers, en een witte longsleeve, uiteraard met mouwen opgestroopt
Tis ontzettend warm zwarte kleren heb je helemaal gelijk in , je valt er ook ontzettend van afquote:Op zondag 15 april 2007 18:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik ook maar eens zwarte kleren dragen
Ik loop atm met een zwembroek aan, slippers, en een witte longsleeve, uiteraard met mouwen opgestroopt
Sandalenquote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis ontzettend warm zwarte kleren heb je helemaal gelijk in , je valt er ook ontzettend van af
ik in een normale bruine broek wit tshirt en sokkenen als ik naar buiten ga sandalen met sokken -_-
Heb ik ook 3/4 van de dag gedaanquote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef crossover het volgende:
[..]
Korte broek en boxer, niet meer
Heerlijk is dat om de hele dag zonder shirt te lopen.
quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Sandalen
Ik dacht dat die dingen alleen door boomknuffelaars gedragen worden
sokkenquote:Op zondag 15 april 2007 18:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tis ontzettend warm zwarte kleren heb je helemaal gelijk in , je valt er ook ontzettend van af
ik in een normale bruine broek wit tshirt en sokkenen als ik naar buiten ga sandalen met sokken -_-
als bomen omkappen een bomen knuffelaar is dan ben ik er 1quote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Sandalen
Ik dacht dat die dingen alleen door boomknuffelaars gedragen worden
Ik vind sandalen gewoon niet lekker zitten, en daarbij vind ik het ook nog eens afzichtelijke apparaten, maar goedquote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tefa's rulezzzz!
perfecte watersportschoenen, en dus ook top voor het strand![]()
SLIPPERS JAKKES SANDALEN !!!quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sokken
Nee, ik heb eigenlijk nooit sokken aan met dit weer.
Zoveel mogelijk op slippers lopen, (ja, zeik er maar over, schijnt ook weer in te zijn, mensen met slippers afzeiken) vind ik altijd wel chill
foto?quote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Tefa's rulezzzz!
perfecte watersportschoenen, en dus ook top voor het strand![]()
Aparte hobbyquote:Op zondag 15 april 2007 18:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als bomen omkappen een bomen knuffelaar is dan ben ik er 1![]()
tefa'squote:
Ik en 3 andere mensen zaten laast op een bankje in de stad, soort van buurtbankje, stond midden in tussen rondomheen allemaal huizen. (gisteravond hadden ze zelfs een soort van buurtfeest(je).quote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idioot...
Ik vind dat vrij eng idd, met dit weer
Als je gaat kanoën of raften, okay. Maar toch niet als je de straat op gaatquote:Op zondag 15 april 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(die hand met dat cirkeldingetje is hun logo, dat logo betekent zoveel als natuur/watervriend)
de sandalen worden veel gebruikt bij hiken en raften
Ja, je moet het ook lekker zelf weten hoor, maar geef mij maar een kleurtjequote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik en 3 andere mensen zaten laast op een bankje in de stad, soort van buurtbankje, stond midden in tussen rondomheen allemaal huizen. (gisteravond hadden ze zelfs een soort van buurtfeest(je).)
Anyway, wij hadden vrijwel alleen zwart aan, en 2 van ons zijn alto. (en die ander snakt er ook naar toe.) en opeens zo'n meisje van een jaar of 14 samen met der moeder zo van "Hmm, mam zie je die gothics daar? (like wtf, gothics? waar?
) anyway, toen begon die moeder ook al over zwartdragen met dit weer.
Dat roeleert de pan uitquote:Op zondag 15 april 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
Verhaaltjes vertellen met een hoop onnodige info.
Raften is wel tofquote:Op zondag 15 april 2007 18:29 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
(die hand met dat cirkeldingetje is hun logo, dat logo betekent zoveel als natuur/watervriend)
de sandalen worden veel gebruikt bij hiken en raften
post hier eens als het klaar isquote:Op zondag 15 april 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een projectje, een briefkaart verscheuren en dan op een scanner leggen.
straks eens kijken hoe dat gaat worden als achtergrond, of zoiets.
Als er niks van te lezen is vind ik het best.quote:
Jij hebt niet veel te doen, wel?quote:Op zondag 15 april 2007 18:29 schreef Sebasser het volgende:
Ik ben trouwens bezig met een projectje, een briefkaart verscheuren en dan op een scanner leggen.
straks eens kijken hoe dat gaat worden als achtergrond, of zoiets.
Whehe, Weird Al Yankovichquote:Op zondag 15 april 2007 18:35 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=aPVg2Mq_U-oAmish paradise. Wierd al yankovich kan niet laten om dit te posten
en ik wil het resultaat van die briefkaart ook zienwordt mooi
Genoeg.quote:
White & nerdy kan je opzich wel 2 keer horen.quote:Op zondag 15 april 2007 18:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Whehe, Weird Al Yankovich
Wat een idioot is dat, wel grappige nummers.
om 1 keer te horen
Geef maar dan, dan zal ik overwegen om te gaan kijken.quote:Op zondag 15 april 2007 18:39 schreef Sebasser het volgende:
najah, horen?
Neen, je moet de clip zien.
ik ken wel -the sega begins- maar die bedoel je niet?quote:Op zondag 15 april 2007 18:40 schreef BrandX het volgende:
om 20:00 uur komt er een persconferentie van feyenoord!!! Ben benieuwd!
Ik wens alle feyenoordfans een hardversterkend bakkie toe!
Weird Al is briljant idd. Zijn versie van starwars - Jedi - op het nummer van American Pie is ook zo briljant![]()
Doe mij ook wat.quote:Op zondag 15 april 2007 18:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel tof.
Ik ga even m'n carpaccio naar binnen werken
toeval wil dat ik die ervoor keekquote:Op zondag 15 april 2007 18:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
White & nerdy kan je opzich wel 2 keer horen.
wtfquote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toeval wil dat ik die ervoor keek![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nypusXmF5BI
Britney spears Death metal![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 18:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
toeval wil dat ik die ervoor keek![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=nypusXmF5BI
Britney spears Death metal![]()
kan best dat 'ie zo heet, weet niet meer. maar hij is wel cool de clip ook.quote:Op zondag 15 april 2007 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik ken wel -the sega begins- maar die bedoel je niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |