Dat had ik ook nog niet gehoord, zei hij dat?quote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft kennelijk nog niet gehoord dat Huub haar niet vertrouwd.
Is dat gevoel ergens op gebaseerd of overvalt het je?quote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gevoel dat JJ met een nogal apart nummer komt. Iets over alle bewoners ofzo.
Hope so! Maar desalniettemin verheug ik me wel op JJquote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gevoel dat JJ met een nogal apart nummer komt. Iets over alle bewoners ofzo.
Tegenover Amanda. Tenminste, ik meen dat in een van de COSSEN gelezen te hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 17:14 schreef demins het volgende:
[..]
Dat had ik ook nog niet gehoord, zei hij dat?
Het overvalt me, misschien een zonnesteek?quote:Op zondag 15 april 2007 17:16 schreef demins het volgende:
[..]
Is dat gevoel ergens op gebaseerd of overvalt het je?
Klopt, in zijn poging om Amanda te versieren.quote:Op zondag 15 april 2007 17:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Tegenover Amanda. Tenminste, ik meen dat in een van de COSSEN gelezen te hebben.
mijn headset gaat ook kraken ;-(quote:Op zondag 15 april 2007 17:20 schreef proh het volgende:
dat kunnen de speakertjes van m'n laptop niet aan!
Dat is Toni Little, van de Toni Ponyquote:Op zondag 15 april 2007 17:18 schreef product het volgende:
die lieke ziet er stijlloos uit, ze lijkt wel de vrouwelijke variant van die fitnessdude op tellsell van een paar jaar geleden (als ik wist hoe het moest voegde ik nu even zijn foto bij)
ze doet net alsof haar neus bloedt, interesseert haar naw geen ruk, ze is bij huub vanwege mediageilheid, niets meer niets minderquote:Op zondag 15 april 2007 17:13 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft kennelijk nog niet gehoord dat Huub haar niet vertrouwd.
Tja...quote:Op zondag 15 april 2007 17:17 schreef Kinga het volgende:
Ik denk dat Judith met dat disco dinges komt...
quote:Op zondag 15 april 2007 17:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[COS #1141] de klassieke kooi
Voor straks
Wie is Herma?quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Herma ziet er ook zo ordinair uit als wat.
die ís ordinairquote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef Kinga het volgende:
Herma ziet er ook zo ordinair uit als wat.
Met dat grijze shirty?quote:
Mag ook permanent, wat mij betreftquote:Op zondag 15 april 2007 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kunnen ze die gozer niet gewoon opsluiten als er een feestje is?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |