Aw wat schattig.quote:Op zondag 15 april 2007 15:13 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik heb tijdens de daad ook wel eens een klein zusje horen zeggen: "ieuw, wat een witte billen!'.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aw wat schattig.![]()
Broertje heeft me ooit gevraagd (hij was 12 ofzo, ik 14) of ik nog nooit gezoend had, ik dus zeggen van nee. Was wel beetje vreemd aangezien mijn broertje dat wél al had gedaan. Geen idee waarom hij me dat vroeg...![]()
Ik vond het vreselijk om volwassen te worden en te puberen. Vooral borsten krijgen vond ik niks.
Werd door een paar meiden gepest in de 1e klas omdat ik op mijn 13e toen nog geen bh droeg.![]()
Is wel goedgekomen gelukkig.![]()
Ben op mijn 16e op het examenfeest in mijn kont geknepen, puur pesterij om mijn reactie te zien.
Ik had geen leuke pubertijd, waarom vertel ik dit?!![]()
![]()
![]()
das klote XDquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Frrreek het volgende:
"zat je gister achter de zwaargewichten aan?
Of dat de achterkant van je zwembroek kapot slijt, omdat je te vaak van de glijbaan af gaat, en iedereen full view op je reet heeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben wel een keer al stoerdoent van de hoge duikplank in papendal (gld) keihard plat op mijn buik geklapt. afgezien van het feit dat ik zo rood was dat het leek of ik gegeseld was door zwaarden van de taliban, kon ik nauwelijks ademhalen.
gheheh hoevaak ging jij van die baan af dan? en je weets. later voor je kinderen geen zwembroekjes bij de zeeman kopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Of dat de achterkant van je zwembroek kapot slijt, omdat je te vaak van de glijbaan af gaat, en iedereen full view op je reet heeft
Maar als je een mooie kont heb hoef je je daarvoor niet te schamen!quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:41 schreef MASD het volgende:
[..]
Of dat de achterkant van je zwembroek kapot slijt, omdat je te vaak van de glijbaan af gaat, en iedereen full view op je reet heeft
Ik was jongquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je een mooie kont heb hoef je je daarvoor niet te schamen!![]()
welke momenten van schaamte heb jij gekend?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar als je een mooie kont heb hoef je je daarvoor niet te schamen!![]()
Real shame? Moet ff denken, had wel wat gepost maar moet ff denken of ik niet iets verdrongen heb...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welke momenten van schaamte heb jij gekend?
méér! de echte schaamte.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Real shame? Moet ff denken, had wel wat gepost maar moet ff denken of ik niet iets verdrongen heb...![]()
Ja joh, ik ben toch bezig!quote:
neem je tijd. zo dwingend bedoel ik het niet.quote:
hoe pedo van die juf. en vaag.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:25 schreef sigme het volgende:
Ik heb het douchen maar geskipt (controle tíjdens het douchen deed de gymjuf alleen bij de jongens).
Weet ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neem je tijd. zo dwingend bedoel ik het niet.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
- Een ander etterig klasgenootje begon me midden in de klas te ondervragen of ik wist wat lesbisch was, homo was blabla. En ik was nog zo lomp om te antwoorden ook (ik was 13).
Het werd mij gevraagd en ik wist niet wat het betekendequote:Op vrijdag 20 april 2007 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, das toch nog redelijk pre-pubertijd? Of je was er vroeg bij.![]()
Haha, ik wist het dan wel. Heb alleen niks gewonnen, das weer niet aardig.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:08 schreef MASD het volgende:
[..]
Het werd mij gevraagd en ik wist niet wat het betekende
Best beschamend ook
En met 11 jaar zat ik in de brugklas en dus ook tussen de pubers
Gewoon een prijs eisenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik wist het dan wel. Heb alleen niks gewonnen, das weer niet aardig.![]()
Hoe lang geleden al?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar das nu beetje laat. Sheise!![]()
omfg die is echt goedquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Van mijn 12de tot mijn bijna 14de heb ik een klasgenoot gehad wat ook mijn vriendje was.
Handjes vasthouden in de pauzes en bij het opfietsen (!) af en toe stoppen om eens lekker uitgebreid te zoenen.
Hij was, vond ik, heel lief omdat hij niet verder wilde gaan dan zoenen. Ook kwam hij heel vaak naar ons huis toe om op de commadore 64 (memories) te spelen die op mijn slaapkamer stond.
Mijn ouders zijn nooit de slaapkamer ingekomen om te controleren, dat vond ik op zich al raar.
Hij ging verhuizen en twee jaar later hoorde ik dat hij stevig verkering had met Johan
Echt nog nooit door gehad dat hij homo was, mijn ouders wel
lol!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Van mijn 12de tot mijn bijna 14de heb ik een klasgenoot gehad wat ook mijn vriendje was.
Handjes vasthouden in de pauzes en bij het opfietsen (!) af en toe stoppen om eens lekker uitgebreid te zoenen.
Hij was, vond ik, heel lief omdat hij niet verder wilde gaan dan zoenen. Ook kwam hij heel vaak naar ons huis toe om op de commadore 64 (memories) te spelen die op mijn slaapkamer stond.
Mijn ouders zijn nooit de slaapkamer ingekomen om te controleren, dat vond ik op zich al raar.
Hij ging verhuizen en twee jaar later hoorde ik dat hij stevig verkering had met Johan
WHAHAHquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Das ook mooi lulligquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Neequote:Op zaterdag 21 april 2007 13:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
oeps sorry
[..]
whahahad je gelezen wat ik had geschreven in versierblunders?
Ik heb ze net gelezenquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:18 schreef BonJovi het volgende:
Versierblunders deel 26! check hier ik heb 2 verhaaltjes gepost
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:36 schreef SHE het volgende:
Ah, ik bedenk me er nog 1;
Een uur lang zitten wrijven en duwen tegen iets wat achteraf gewoon zijn bellenblaas bleek te zijn.![]()
OMg ergquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:34 schreef SHE het volgende:
Ik geloof dat ik de domste puber allertijden was.
Ik had een vriendje, Jelle, mijn 2e echte vriendje...waar ik notabene echt voor had moeten knokken.
Ik was namelijk de jongste van de klas ( jaar jonger ) en ik mocht als enige nooit make up op naar school
Anyway, ik ging zo ver voor Jelle, dat ik op een zwoele zomeravond door wat tofdoenerij op mijn skateboard, mijn sleutelbeen brak na een iets te enthousiaste flip.
Ik wilde alleen net doen alsof het niets voorstelde en beet wat op mijn lip en lachte het weg.
Enkele uren later zat hij naast me op een biels vlakbij de garage waar ik altijd ging skaten, en ik dacht dat het moment supreme van de eerste kus nabij was.
In plaats van een heerlijke tedere, natte en twijfelende zoen, slaakte hij een gil zo hoog dat alleen honden hem konden horen en wees stamelend naar mijn schouder;
je bot, gatverredammmeeeeeeee, je bot steekt uit!!
Ik had dus al die tijd met een gebroken sleutelbeen rondgelopen en die was wat gaan uitsteken.
Ik natuurlijk keihard janken, en ineens voelde ik ook pijn.
Afijn; uiteindelijk kwam hij nog wel naar het ziekenhuis; maar meed me daarna als de pest.
Via vriendjes hoorde ik dat hij me maar een weirde chick vond
oja dat was wel leu kjaquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef MASD het volgende:
[..]
ik heb al iets gepost, kijk maar iets terug
Of was dat niet leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |