nee niks. ik vind het rare regels. zoals ik al schreef, helemaal passend in dit topic.quote:
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Deodorant uit een rollertje licht ook op onder blacklights, op zich geen probleem als je het alleen onder je oksels gebruikt... Maaarrr...als je het ook in je nek smeert i.v.m. parfumgebrek![]()
![]()
haha ja heb wel meer.. maar moet even selecteren wat wel niet op fok magquote:Op woensdag 18 april 2007 22:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee niks. ik vind het rare regels. zoals ik al schreef, helemaal passend in dit topic.![]()
heb je meer?
Was dat eigenlijk wel een straf voor een puber dat hij bij de meisjes zich mocht omkleden?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
- Wij hadden op de middelbare in de eerste klas de regel dat als je vervelend was in de klas.. dat je dan met gym je eigen moest omkleden in de meisjes kleedkamer.
- Geen gymspullen was gymen in je onderbroek.
in de eerste is dat donders eng.. om het kleinste krijg je al een bonerquote:Op woensdag 18 april 2007 22:36 schreef Larissa het volgende:
[..]
Was dat eigenlijk wel een straf voor een puber dat hij bij de meisjes zich mocht omkleden?![]()
en chicks moesten zich ook in de jongenskleedkamer omkleden?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:35 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha ja heb wel meer.. maar moet even selecteren wat wel niet op fok mag
nee dat neit.. want dat kon natuurlijk nietquote:Op woensdag 18 april 2007 22:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
en chicks moesten zich ook in de jongenskleedkamer omkleden?
bukakke partyyyy
gewoon mee douchenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
in de eerste is dat donders eng.. om het kleinste krijg je al een boner
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
Inderdaad. Hoe zit dat?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:19 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Rukte hier iedereen met een sok ofzo???
haha dat is wel zuur ja, heb je et ooit nog verteld?quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.
is namens mij inmiddel uitgelegd.quote:
nee ik was afgekickt na de tongzoen. ik vond haar tong wel erg lang en ze smakte tijdens het zoenen.quote:Op woensdag 18 april 2007 23:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha dat is wel zuur ja, heb je et ooit nog verteld?
quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
ik zie hem nog kijken: "dat is mooi meegenomen, maar wie is die domme eikel die zijn naam is vergeten te schrijven"?
Whaha lullig man! Ik had dat vroeger bij een meisije, ik ben nog nooit zo verliefd geweest i kword amper verliefd maar op haar was ik echt dol. Maar heel de school was verliefd op haar had ik CD gekopierd voor haar met kaart enzo. Me nichtje zat in me klas dus we hadden een sportdag en alle 2e klassen moesten samen gaan sporten. Dus alle dames bij Dames en heren bij heren. En die dame zei tegen iedereen kennen jullie -mijn naam- , me nichtje ja dat is me neefje. Toen had ze het verteld aan iedereen dat ik CD had gemaakt voor haar met kaartje en ze zei hij is echt schattiggquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.
ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.
ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)
ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.
was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.
ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.
tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.
kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.
volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.
Nah goed, nu kan ik er inderdaad wel om lachen, maar de voorgaande posts allemaal, daar ben ik (nog) niets bijquote:Op woensdag 18 april 2007 23:50 schreef BonJovi het volgende:
WHAHH erg
quote:Op woensdag 18 april 2007 23:49 schreef nijnja het volgende:
Oke ik zit er nog half in, maar ik weet nog wel iets van toen ik een jaar of 5 was. Nodig moeten poepen maar niet in je broek willen poepen want dat is niet 'stoer' tegenover je vriendjes. Dan maar een oplossing zoeken die wel 'stoer' zou zijn. Bij de buren in het rooster bij de voordeur lopen bouten...
En zij hadden een camera![]()
wahahah te zuur voor je manquote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
blauwtjes.
ik vond een meisje érg leuk. laten we zeggen dat ik half-geobsedeerd was.
ze zat op m'n school en ik was zo verliefd dat ik geen woord durfde te zeggen, liever volgde ik haar (grote fout. toen ontdekt)
ik wist dat een gast haar leuk vond en ze moest vaak om hem lachen, en ik wilde haar natuurlijk hebben, voor welke puberreden dan ook. dus ik keek naar haar stijl en ze had een gouden ringetje. goud dus. ik naar de juwelier voor een kettinkje van goud, met een hartje.
was wel erg duur. dus ik mijn eerste baantje genomen. afwassen in een soort klein wannabee v/dvalk hotel. m.a.w. ze flikkeren alles wat niet gegeten is weer terug in de pan, de pomme-parijs in de bakjes voor de volgende, het groentebordje gestolen van oude niet gegeten groente, of overscheppen van appelmoes-schaaltje enzovoort.
ik de puisten op mijn kop werken, vanwege de vieze dampen daar voor dat kettinkje.
tussendoortje: ik had een klote onderbaas, echt type 'gedoemd om het hele leven uitgelachen te worden'. de avond dat hij een mes naar mij gooide omdat die niet goed was afgewassen, had ik genoeg om het liefdesstuk te kopen. mijn uren in dat hol waren voorbij. ze betaalden trouwens wel elke avond in cash uit.
kortom: ik dus het kettinkje gekocht, hartje eraan van verguld goud, want zoveel had ik nu ook weer niet gecashed. romantisch briefje erbij.
volgende dag had ze het om, liep direct op die klootzak af en gaf hem, midden op het schoolplein, een flinke tongzoen.
Zo sneu en herkenbaar, geweldig!quote:Op woensdag 18 april 2007 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
Dat had ik ook een keer, eerst zei ik Nee, en daarna zei ik "vooruit dan maar".quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef MASD het volgende:
Ik zal het proberen
Ik was vroeger vreselijk verliefd op een meisje. Op een dag gingen wij met de hele klas ergens naartoe. Opeens vroeg dat meisje aan mij of ik verkering met haar wou. Ik was natuurlijk hartstikke zenuwachtig en ik wist niet wat ik moest zeggen, en zoals gewoonlijk komt het dan niet goed
Het eerste wat in mij opkwam was een hard: "NEE!".
En ze nam het niet goed op, ze is huilend weggerend![]()
Lang spijt van gehad, ik was trouwens een jaar of 10.
Whaha op die leeftijd was ik echt erg op basis school khad met alle meisjes tegelijk uit me klas ofzo, dat was normaal toenquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef MASD het volgende:
Ik zal het proberen
Ik was vroeger vreselijk verliefd op een meisje. Op een dag gingen wij met de hele klas ergens naartoe. Opeens vroeg dat meisje aan mij of ik verkering met haar wou. Ik was natuurlijk hartstikke zenuwachtig en ik wist niet wat ik moest zeggen, en zoals gewoonlijk komt het dan niet goed
Het eerste wat in mij opkwam was een hard: "NEE!".
En ze nam het niet goed op, ze is huilend weggerend![]()
Lang spijt van gehad, ik was trouwens een jaar of 10.
vandaag vandaag? en hoe oud waren jullie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef sharonfactor het volgende:
ik maakte het uit met mn vriendje. Hij was stukken ouder. Is ie gaan huilen bij mn vader... die zei, ze is veel te jong, probeer het over een jaar of 5 nog maar eens. Afijn, je snapt um al, 5 jaar later gaat de telefoon: "met Arnold" Met wie? Ik ken geen Arnold. Jawel je kent wel een Arnold en je vader zei dat ik je na 5 jaar moest bellen en dat is vandaag! Brrr..... eng gewoon
Ja vind je het gek dat ik het uitgemaakt heb, wat een loser zeg..quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef BonJovi het volgende:
Whaha wat een pannekoek gaat hij nog bellen ook
Ja je verdient wel beter dan een pshycho die 5 jaar gaat wachten op jequote:Op vrijdag 20 april 2007 15:11 schreef sharonfactor het volgende:
[..]
Ja vind je het gek dat ik het uitgemaakt heb, wat een loser zeg..
Waar waren je mattiesquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:05 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb ook een paar keer teveel gezopen, maar dan met zulke grote hoeveelheden alcohol, de zooi ondergekotst, afgebroken tanden enz, maar ik weet me er niks over te herinneren, toen niet en nu niet.
Jammer, het had zo'n mooi verhaal kunnen zijn voor dit topic.
Ook meegemaakt, maar daar had ik wat slims voor... dacht ik.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
,raap me op
heb ook ooit eeen candoom gekocht en uitgeprobeert en in de WC gepleurt,spoelen en weggaan en later achterkomen dat condooms niet weg spoelen(door moeder uiterdaad)
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:51 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Whaha op die leeftijd was ik echt erg op basis school khad met alle meisjes tegelijk uit me klas ofzo, dat was normaal toenGOeie ouwe tijd
ai zeker PIMP nu krijg je klappen van de meisjesquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik had in groep 5 iets met 3 meisjes tegelijk
Zo vet he gek
Die hebben telkens een taxichauffeur weten te overtuigen om mij mee te nemen in die toestand, hebben mij thuisgebracht en zijn nog een biertje wezen drinken met m'n pa.quote:
Dat zijn juist de mooiere verhalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:49 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Die hebben telkens een taxichauffeur weten te overtuigen om mij mee te nemen in die toestand, hebben mij thuisgebracht en zijn nog een biertje wezen drinken met m'n pa.
Ik weet er totaal niks van, sterker nog, ik wilde er niks van weten!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |