eetgedrag was wel iets anders ja. Niet veel gegeten en wat ik at was aziatisch spul.quote:Op zondag 15 april 2007 13:24 schreef Keiichi het volgende:
Gisteren toevallig pittig gegeten?
Gegeten net voordat je naar bed ging?
Anders soorte van ongewoon eetgedrag van je eigen?
google en ziektesquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Tumoren kunnen je temperatuurregeling ook helemaal in de war sturen.
Dus na een nacht zweten heeft de TS een tumor, niet iets om gelijk vanuit te gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 00:15 schreef __Saviour__ het volgende:
nee dat wist ik zelf. niks geen google.
ik heb het weleens als ik heel gelukzalig droom.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:49 schreef heaven7 het volgende:
Als ik vervelend droom heb ik het ook wel eens, alleen niet drijf en drijfnat
Ja, ik kon ontopic reageren dat het de laatste dagen fokking warm is, of er iets leuks van maken.quote:
Nou ik vind het niet fris als een matras helemaal doorweekt raakt van iedere keer zweet. Maargoed, zo erg is het gelukkig niet, tis eigenlijk alleen als ik druk en vervelend droom.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:58 schreef McGilles het volgende:
Ik was laatst bij mij vriendin even in slaap gevallen, 30min later werd ik ook superbezweet wakker, echt alles voelde zweterig aan, geen idee hoe het kan maar boeit het veel als je je verder lekker voelt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |