Precies wat ik heb dus! Vet irritant inderdaad!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ik vind iTunes een geweldig programma, maar er is 1 ding waar ik me ontzettend aan erger is dat de shuffle functie ontzettend brak is.
Sommige nummers hoor ik minstens 2x per dag en andere heb ik nu al bijna weken niet gehoord. Is er een vervanger voor iTunes of dat niet?
Je kunt de shuffle van iTunes aanpassen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef VoreG het volgende:
Ik vind iTunes een geweldig programma, maar er is 1 ding waar ik me ontzettend aan erger is dat de shuffle functie ontzettend brak is.
Sommige nummers hoor ik minstens 2x per dag en andere heb ik nu al bijna weken niet gehoord. Is er een vervanger voor iTunes of dat niet?
Ja naar meer dezelfde artiest of juist niet. Maar als je dat een beetje aanpast helpt het niks. Als je het helemaal aanpast is het ook niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:52 schreef mindgames het volgende:
[..]
Je kunt de shuffle van iTunes aanpassen.
Maar ik waardeer m'n nummers helemaal niet!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:30 schreef Dr_Crouton het volgende:
Volgens mij speelt iTunes de nummers die het hoogst gewaardeerd worden het meest af bij de shuffle functie. Anders is het net zo brak als de shuffle functie van WinAmp.
Ik geef er geen oordeel over dus, ik waardeer mn nummers wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar ik waardeer m'n nummers helemaal niet!
En na een keer bellen, hoeft dit ook niet meer te worden betaaldquote:Op dinsdag 3 juli 2007 12:37 schreef ThijsThijs het volgende:
Zojuist heb ik een mailtje ontvangen van apple waarin staat:
Wij hebben uw creditcard gedebiteerd voor de vervanging.
Wat houdt dit in?
Hmmm, dan heb je gelukquote:Op dinsdag 3 juli 2007 15:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iTunes 7.3 doet het hier perfect hoor
De samplefrequentie is te hoog. Downsample 'em naar 48 of 41 Khz.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:07 schreef super-muffin het volgende:
Waarom krijg ik deze niet op mijn iPod (video) ?
[afbeelding]
Ja ik. Werkt als een tiet!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:04 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een Griffin iPod nano Auto Oplader met flexibele houder
http://www.nierle1.com/s01.php?cur=eur&sp=nl&ag=1&letterid=53&pp=aa&bnr=3301
Ik fiets regelmatig met mijn iPod (30gig video) en heb nergens last van! En hardlopen kan ook heel goed...dus daar hoef je het niet om te laten!quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Vogel87 het volgende:
- kun je die iPod video 30 GB wel in je broekzak houden als je gaat fietsen? Aangezien er een harddisk in zit en hij dan wellicht gaan schokken? Ermee hardlopen zal daardoor sowieso niet kunnen, toch?
- zijn mijn winamp-mp3tjes wel een beetje makkelijk om te zetten in iTunes? (heb er absoluut geen verstand van)
Oh ja, en nog iets, ik zag bij de specificaties dat de iPod video 30 GB een accu heeft die minder lang meegaat dan de 80 GB-variant. Nogal vreemd, zou voor mij een reden kunnen zijn om toch de 80 GB-variant te halen, hoewel ik 80 GB wel erg overdreven vind...
Ik ga altijd hardlopen met mijn iPod Photo 60Gb, werkt als een tietquote:Op woensdag 4 juli 2007 16:47 schreef Vogel87 het volgende:
- kun je die iPod video 30 GB wel in je broekzak houden als je gaat fietsen? Aangezien er een harddisk in zit en hij dan wellicht gaan schokken? Ermee hardlopen zal daardoor sowieso niet kunnen, toch?
Thnx, dat was het.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:14 schreef mindgames het volgende:
[..]
De samplefrequentie is te hoog. Downsample 'em naar 48 of 41 Khz.
Goed dat je het zegt, ik heb dat topic op Tweakers ff opgezocht en inderdaad is die HD best gevoelig voor schokken. Naja voor het hardlopen heb ik hier nog wel ergens zo'n 128MB flash mp3-speler liggenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:47 schreef funrider het volgende:
ipod video heeft HD zou duidelijk afraden om daarmee te gaan hardlopen. Heeft eerder al eens een topic gelopen bij tweakers Levensduur van hd gaat drastisch omlaag. Beter Nano van 2-8 GB daar geen last van kun je zelfs nog leuk uitbreiden met Nike+ hardloop set.
Tja het is heel relaxed niet halverwege de reis opeens zonder batterijen te zitten. Ik vond het wel de 50 euro waard maja dat is persoonlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:45 schreef kokos het volgende:
[..]
Ja geen rare dingen? 50 euro wel waard?
Kun je met Ephpod al je nummers gewoon slepen? Zonder dat de file name verandert wordt?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ja of je kan met Ephpod al je nummers naar je HD slepen.
En inderdaad wat kokos zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |