volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:12 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Is er een manier om de muziek die ik al had te behouden (nee ik heb de originelen niet meer) en gewoon wat extra nummers toe te voegen? Zo ja hoe?
Zo nee, wat verrot van Apple.![]()
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :Squote:Op zondag 17 juni 2007 10:54 schreef nelisb het volgende:
[..]
volgens mij iets van automatisch bijwerken,updaten uitzetten bij instellingen.
Bewerken - voorkeuren - iPod optiesquote:Op zondag 17 juni 2007 12:10 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ja, zoiets kon ik me ook vaag herinneren van toen ik nog een laptop en een desktop gebruikte.. Echter.. Waar?!?! :S
Ik zie iPod opties niet staan..quote:
Wel dus!quote:
Iemand die weet wat er hier aan de hand kan zijn??quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:34 schreef T1andonly het volgende:
Ik wil voor in mijn auto ook een iPod gaan gebruiken. Ik heb wel eens gehoord dat je bepaalde FM-transmitters kunt kopen en dat je dan naar je iPod kunt luisteren via de autoradio.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Kunnen jullie iets meer hierover vertellen? Werkt dit goed?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:13 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag dit ding gewonnen op ebay, ben benieuwd of het wat is
Dat zit standaard al in iTunes kijk onder: Bestand -> Exporterenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:34 schreef Roi het volgende:
Oh, en is er een programma waarmee ik een bestand (text file!!) kan krijgen met daarop een overzicht van alle nummer die op de iPod staan ? Lijkt me handig mocht mijn iPod ooit is naar de klote gaan!
Jawel ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
Ik hoop die van mij (5euro op ebay) deze week binnen te krijgen, dan vertel ik meerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:12 schreef pdiscs het volgende:
Niemand ervaring met FM Transmitters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |