Probeer ik te snappenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:03 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat zijn verschillende ipods.
De 'kleinere' ipods hebben flashgeheugen, de grotere ipods zoals de video hebben een echte harde schijf
flash is nog niet zo geavanceerd om grotere bestanden te kunnen dragen, maar HD's zijn groot waardoor je geen kleine mp3 ermee kunt fabricerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:16 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Probeer ik te snappen, maar dan is het verschil meteen zo groot. Eerst de kleintjes tot 4 of 8 (?) GB. De eerstvolgende ´maat´ is 30 GB. Is er dan niet een middenweg van pakhembeet 16 GB ? Volgens mij niet, heeft dat iets met het verschil tussen flash en een echte harde schijf te maken ?
Ik las gister op got dat dit nog niet t geval wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:17 schreef kurk_droog het volgende:
Weet iemand of er voor de 2e generatie ipod nano's al linux is ontwikkelt? Of Rockbox?
quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
Jammer
Zou graag filmpjes erop afspelen. Maar dan nog even geduld. En ja, ik had ook een ipod video kunnen kopen maar zo een kleine nano is toch handiger in gebruik..
niemand een ideetjequote:Op donderdag 31 mei 2007 02:16 schreef Komakie het volgende:
Ik heb wel een vaag probleem met het synchroniseren van me Ipod.
Ik heb laatst me pc opnieuw geinstalleerd en sindsdien wil Itunes niet meer synchroniseren met me Ipod.
Itunes zegt wel dat hij een Ipod gevonden heeft, zegt ook dat het mijn Ipod is (de naam die ik eraan gegeven heb) en hij gaat ook synchroniseren. Maar als ik dan iets toevoeg en dan later op me Ipod kijk (bijvoorbeeld een playlist) is er niets toegevoegd. Hij synchroniseerd dan ook veel te snel dus het is wel duidelijk dat hij eigenlijk niets doet. Als ik een album toevoeg en hij is met 2sec klaar dan klopt dat natuurlijk niet helemaal.
Iemand een idee wat dat kan zijn.
Windows ziet hem trouwens ook gewoon als harde schijf.
Dus door Itunes en windows herkent maar ik kan nog steeds niet synchroniseren
Nieuwe versie van Itunes al gedownload en ipod al gereset (op de Ipod zelf dus met "menu" en middelste ronde knop) maar het helpt allemaal niets.
Ik ben een beetje bang om alles te resetten via Itunes enzo want dan haalt hij ook alles van me Ipod af. Tenminste, als hij dat dan wel weer doet. En als hij dat doet en ik krijg er niets meer op dan ben ik natuurlijk de sjaak
Het gaat om windows XP met alle updates trouwens...
Ipod is jaartje oud (3de generatie geloof ik) en Itunes versie is de nieuwste 7.2.0
Ebay staat vol met dat spul, daar kun je ook nog eens gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef MaxC het volgende:
Ik wil voor de vakantie, zo'n stereo kopen voor mijn Ipod.
Hoeft niet de allerduurste maar tussen de 75 en 150 euro.
Welke raden jullie aan? Het liefst met FM-radio en afstandsbediening
Je krijgt als je Abbo bent van de Veronica Gids, 50 euro korting op House Party III(dan kost hij 60 euro) . Reviews zijn redelijk, niet goed, niet slecht. Aanrader?
quote:Op maandag 11 juni 2007 15:13 schreef Marcussi het volgende:
Ik heb sinds een week een Zwarte Ipod Video (80gb). Hij werkt perfect alleen als ik een nummer/video afspeel en dan door nummers wil scrollen hapert die een beetje. Is dit normaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |