Wat is daar handig aan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zit er dan ook eindelijk wireless op
Misschien komt het omdat je een FAT32 bestandsysteem hebt op je harde schijf, als het een NTFS bestandsysteem is, dan zou het waarschijnlijk moeten werken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:35 schreef Rejected het volgende:
Met de guide om DVD's te converten kom ik met DVD decrypter het volgende probleem tegen: Er onvoldoende schijfruimte...terwijl ik nog 200 GB beschikbaar heb op de harde schijf.
Ik dacht misschien dat windows bestanden van > 4 GB niet meer ondersteunt ofzo?
Weet iemand een oplossing?
Terwijl je beneden op de bank zit, wireless met je computer syncen? Video's naar je AppleTV streamen? Je complete videobibliotheek wireless op je iPod bekijken?quote:
Thanks het lukt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je een FAT32 bestandsysteem hebt op je harde schijf, als het een NTFS bestandsysteem is, dan zou het waarschijnlijk moeten werken.
Ik heb even gewacht op de iPod Touch, maar ik vind 16 Gb een beetje weinig en ik vind ¤ 399 ,-- ook wat veel (zeker voor 16 Gb). M.a.w. ik ga waarschijnlijk voor de iPod Classic 80Gb (¤ 249,--).quote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef ihugster het volgende:
Uitzetten bij instellingen als je synchroniseert. Maar even terugkomend op de nieuwe iPods. Ik vind de classic e.d. wel de moeite waard om nieuw aante schaffen en de kleine Nano ook.Ik durf zelfs te zeggen dat de classic iPod op den duur zal verdwijnen en we meer die touch-ipods zullen krijgen in de toekomst ala de iPhone. De iPod-touch laat ik links liggen want de iPhone heeft op de wireless-optie alle andere opties al en zelfs meer. Iemand dus een iPod nanon metalic met 1 GB voor 100 euro?![]()
![]()
![]()
Waar moet je dat dan precies doen? Ik ben blij dat er wellicht een oplossing is op dit vervelende probleemquote:Op donderdag 6 september 2007 19:07 schreef ihugster het volgende:
Uitzetten bij instellingen als je synchroniseert. Maar even terugkomend op de nieuwe iPods. Ik vind de classic e.d. wel de moeite waard om nieuw aante schaffen en de kleine Nano ook.Ik durf zelfs te zeggen dat de classic iPod op den duur zal verdwijnen en we meer die touch-ipods zullen krijgen in de toekomst ala de iPhone. De iPod-touch laat ik links liggen want de iPhone heeft op de wireless-optie alle andere opties al en zelfs meer. Iemand dus een iPod nanon metalic met 1 GB voor 100 euro?![]()
![]()
![]()
Wat een ontzettende debiel-nerd ben jij.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:20 schreef StefanP het volgende:
Mijn god zeg. Wat een ontzettend triest product. Ik heb me zelden zoveel geergerd als de afgelopen dagen. Ik kreeg onlangs een 8Gb 3G nano video. Leuk toch? Totdat je probeert om daar ook iets mee te doen:
1. Een Linux versie van iTunes bestaat blijkbaar niet. Ergernis 1. Goed, dus ik pak de Windows lapop van m'n werk.
2. Na het downloaden van 50Mb aan itunes SW, kom ik erachter dat de installer dienst weigert omdat ik 2000 draai en geen XP of Vista (zeg eens Steve, hoeveel betaalt Bill je daarvoor?).
3. Na lang zoeken vind ik de voorlaatste versie van iTunesdie 2000 wel ondersteunt, ergens weggemoffeld op de Apple site. Weer 40Mb downloaden en installeren.
4. iTunes weigert dienst en zegt dat deze iPod niet ondersteund wordt.
5. Aangezien dat m'n laptop van werk is, ga ik terug naar m'n thuis PC met linux. Er blijken wel applicaties te bestaan die net als iTunes je toestaan om je mp3s te synchen. Goed. Ik dus Amarok downloaden: ho maar. Werkt niet. Gtkpod? Ook niet. Wat blijkt: Apple heeft met de nieuwste Nano's en Classics een heel nieuw hashmechanisme toegevoegd, met als doel dat geen enkele applicatie behalve iTunes nog werkt. Om je dus te dwingen hun SW te gebruiken.
6. Na 36 uur was die hash code gekraakt, en heb ik met Gnupod eindelijk m'n mp3tjes over kunnen zetten. Dat was nl. de eerste applicatie die met de nieuwe hash beveiliging overweg kan.
Oh ja, had ik al gezegd dat m'n post op het Apple support forum met de vraag waarom Linux en Windows 2000 niet ondersteund worden, verwijderd is? Stelletje schoften. Net toen je dacht dat het niet erger kon dan Microsoft, leer je hoe Apple z'n zaakjes regelt.
En dat voor een amerikaan die altijd eerst de handleiding bekijkt. of er nog wat te claimen valt.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:39 schreef Geqxon het volgende:
Staat er op de verpakking dat Apple ondersteuning biedt aan Windows 2000 en Linux dan? Nooit geweten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |