ja... net nieuwe kleren aan natuurlijk ...quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef maxor het volgende:
Hehe net als lowlands vorig jaar
Nog een poging gedaan om aardig te zijn en met een maat van me een auto uit de bagger te duwen. Op een gegeven moment raakt die auto uit de bagger geeft die snol die erin zit vol gas
En niet te vergeten het witbier,kriek en palm die ze bij de stella tent haddenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:57 schreef Acathla het volgende:
Stella Tent is top! Altijd leuk om daar even rond te hangen en uit je dak te gaan op 'oudere' muziek.
Ik ben geen QOTSA kenner, wie is die zanger in dit nummer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:57 schreef ruud.nl het volgende:
Meer sfeer:
Queens of the Stone Age - A song for the dead @ Werchter 2002
Met:
Mark Lanegan
Josh Homme
Nick Oliveiri
Troy van Leeuwen
Dave Grohl
![]()
Mark Lanegan, vroeger in Screaming Trees, laatste tijd vooral als solo-artiest bezig.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:05 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik ben geen QOTSA kenner, wie is die zanger in dit nummer?Wel heel vet nummer
![]()
Dave Grohl![]()
Bestel dan gewoon je kaartje op tijd.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Maar ik wil er nog wel bijgepropt worden!
Je koopt een campingticket waarmee je in principe gewoon 4 dagen op de camping mag staan. Je komt met je polsbangje alleen donderdag de wei (=festivalterrein) op, na muse ga je van het terrein af naar je tent en kun je daar gewoon slapen en de volgende dag rustig weg (en balen dat je weg moet waarschijnlijk...)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:09 schreef rfburen het volgende:
Weet iemand hoe dat zit?? Ik kan/kom alleen donderdag (vooral voor MUSE!) maar met een donderdagticket moet je dan zodra het vrijdag is weg of mag je de nacht van donderdag op vrijdag ook nog pitten..
Strikt genomen is het optreden van MUSE namelijk op vrijdag.. Hoe strikt zijn die kaartjes??
En als het zo is dat je nog wel het optreden van MUSE mag zien maar daarna weg moet hoe zit het dan met de parkeerterreinen?? Zijn die goed verlicht zodat je auto kunt vinden of niet??
Zo maar wat gedachten die bij mij opkomen...
Waar lees je dat, dat er nog kaarten zijn? want op de site kan ik niks vinden?...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:17 schreef Lieke_K het volgende:
Maar ik wil er nog wel bijgepropt worden!
Ik kreeg een mailtje van proximus. Als jij wel een creditcard hebt, mag je anders wel met mijn reserveringsnummer bellen, weet niet of het iets uithaalt, maar je kunt het proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:10 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Waar lees je dat, dat er nog kaarten zijn? want op de site kan ik niks vinden?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |