Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..quote:De grote(re) namen staan op de Main Stage. Aanstormend talent en intiemere acts krijgen een plaats in de Pyramid Marquee. De totale capaciteit van het festival bedraagt 70.000 personen.
ws wordt er daarom vaak geklaagd dat het te druk isquote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Uit OT
[..]
Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..
tevens tvp
Vorig jaar tijdens franz ferdinant was het vooraan echt het betere sardientjes werkquote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef -Sum- het volgende:
ws wordt er daarom vaak geklaagd dat het te druk is![]()
Denk dat ze de kaart die bij jouw naam hoort dan blokkeren, en vervolgens een nieuwe maken voor jequote:Op maandag 16 april 2007 15:58 schreef annoh het volgende:
Dan waren die 6 euro gewoon alleen administratiekosten? Nou, ok dan. Wel een goeie dat ze gewoon duplicaten kunnen sturen, maar stel je ticket wordt uit je brievenbus gehaald oid, dan kan diegene toch alnog op jouw kosten gaan als hij/zij er eerder is dan jij?
De kaarten werden vorig jaar niet gescanned volgens mij hoor.. Net als die namen op de kaartjes, opzich klinkt het allemaal wel aardig, meer er komt niks van terecht..quote:Op maandag 16 april 2007 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Denk dat ze de kaart die bij jouw naam hoort dan blokkeren, en vervolgens een nieuwe maken voor je
Goed systeem wel, ben gelijk een stuk minder bezorgd dat m'n kaarten er nog niet zijn![]()
Meteen een verklaring voor dit:quote:Op maandag 16 april 2007 20:52 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
De kaarten werden vorig jaar niet gescanned volgens mij hoor.. Net als die namen op de kaartjes, opzich klinkt het allemaal wel aardig, meer er komt niks van terecht..
quote:Op maandag 16 april 2007 10:22 schreef Proper_fucked het volgende:
Uit OT
[..]
Vorig jaar werd er toch echt tijdens Editors omgeroepen dat er 80.000 man op het terrein was..
tevens tvp
Yeah I know. Het was meer een reactie op het streepjescode verhaal van hierboven.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:51 schreef Kizim het volgende:
@ maxor: Het was mogelijk om 4 kaarten op 1 naam te bestellen.
Verkoop jij je poffertjes wel tegen de originele prijs?quote:
sjaakquote:Op woensdag 18 april 2007 17:03 schreef Leonos het volgende:
Maar ik betaal geen 160 euro en mag zien wat ik wil zien
Sta je beetje gunstig?quote:
en de prijzen voor de fok leden?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:31 schreef Leonos het volgende:
Hoezo orginele prijs?
3 euro voor 10
4,50 voor 15
7 voor 25
12 voor 40
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
5 voor 10
10 voor 15
20 voor 25
25 voor 40
Forum Opties | |