Sluit mooi aan bij die van afgelopen weken ....quote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef TIM-846 het volgende:
wat een paupermegahit!
quote:
Is wel een erg relaxte openingsplaat hè Toad!quote:Op maandag 16 april 2007 12:06 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik heb hartelijk nagedacht, het lag op het puntje van m'n tong.
Ja, dit soort redelijk simpele deuntjes vervelen zo snel hè. Wegwerpmuziekquote:Op maandag 16 april 2007 12:10 schreef TIM-846 het volgende:
woehoe , wiehoe
Deze is ook wel te vaak gedraaid eigenlijk..
Drama nummer, helemaal als je het vergelijkt met het oude werk. Beetje slappe hap..quote:Op maandag 16 april 2007 07:27 schreef -Hans- het volgende:
Goodmorning mensen! Er is wel een nieuwe Megahit gekozen, namelijk: Linkin Park - What I've Done. Best een aardig liedje dacht ik zo.
quote:Op maandag 16 april 2007 12:15 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Drama nummer, helemaal als je het vergelijkt met het oude werk. Beetje slappe hap..
Dat wel!quote:Is wel een erg relaxte openingsplaat hè Toad!
Yup, Cranberries zijn leuk, maar dit nummer vond ik (nog) niet zo bijzonder.quote:Op maandag 16 april 2007 14:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker plaatje van Dolores.
* Roel_Jewel altijd fan van The Cranberries geweest is
Dat gaat er wel aankomenquote:Op maandag 16 april 2007 15:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, Cranberries zijn leuk, maar dit nummer vond ik (nog) niet zo bijzonder.
Het begon veelbelovend, maar het refrein vond ik toch iets te simpel. Nog maar wat luisterbeurten aanwagen. Heeft ze een compleet soloalbum?
Same herequote:
waarom had ze dat beloofd?quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Ja ze belden haar toen het een gerucht was(al een maand of 2/3 geleden) en toen zei ze dat ze 100% zeker nooit wat met Jan Smit zou doen en dat het alleen maar vriendschappelijk was en zou blijven.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze wel gaan bellen...quote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Ben benieuwd of Coen en Sander nog ff met Yolanthe gaan bellen, ze had beloofd nooit iets met Jan Smit te beginnen
Ik hoop van nietquote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef Remzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |