Lijkt mij inderdaad ook Jan Smeets.quote:Op zondag 15 april 2007 18:00 schreef Siegfried het volgende:
Ja ik bedoel Jerney, en er zat een man met witte baard naast haar. Maar beeld was te slecht om te onderscheiden of het Jan Smeets was.
[afbeelding]
Ik vind Tiësto ook een terechte winnaarquote:Op zondag 15 april 2007 18:23 schreef -Hans- het volgende:
DJ Tiesto de winnaar dus. Vind zijn nieuwe plaat echt zwaar OK.![]()
Ekdom staat al te springen achter de DJ tafel. Dance 4 Life.
Dat zal Lucien Foort wel zijn die net naast Ekdom stond.
Nolius?quote:Op zondag 15 april 2007 18:27 schreef Siegfried het volgende:
Daarvoor staat nu dat fokkertje van Fokradio.
Edit: alweer weg.
idd, geen prijs voor di-rectquote:Op zondag 15 april 2007 18:31 schreef -Hans- het volgende:
Bløf dus de grote winnaar van de 3FM Awards. Di-rect heeft nog geen prijs gewonnen, toch??
Ze treden nu live op, tijd om even te gaan eten.![]()
Tot straks.
quote:
Het was inderdaad nie kud, op naar het volgende evenement (NoordpoolFM).quote:Op zondag 15 april 2007 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Wel lekker om weer niet Nederlandstalige muziek te horen, maar heb mij verder wel vermaakt met het weekend van de Nederlandse popmuziek. Vanavond even het gebeuren op tv zien.![]()
Blijf het trouwens zeggen dat het origineel van Supertramp - Breakfast in America beter vindt dan deze vage versie.
Ik heb de hele dag binnen gezeten, voorbereiden voor een tentamen dat ik morgenochtend heb.quote:Op zondag 15 april 2007 20:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ja voor mij te warm. Tussen de 22 en 24 in de zomer is perfect. Dit is gewoon té. Hoop dat het na dinsdag een paar maanden koud wordtben fucking helemaal verbrand, naja 6 uur in de hitte fietsen is ook niet aan te raden
maar moet een beetje trainen voor de elfstedentocht
.
Voorbereiding bestond uit het maken van één of andere JAVA-applicatie (dat krijg je met een studie Informaticaquote:Op zondag 15 april 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Shit lekker dan... kon je niet buiten leren? Succes alvastwaarover tentamen?
Ik verbrand sowieso niet snel.quote:Op zondag 15 april 2007 21:02 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Je hebt een voordeel: je hebt niet die verdomd vervelend rode armen en benen
lucky youquote:
Bij mij 27.5quote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij is het op mijn (zolder)kamer nog zo'n 28 graden.![]()
En een ventilator die al een uur staat te draaien helpt ook niet echt.![]()
*herkent*quote:Op zondag 15 april 2007 21:15 schreef IedeK. het volgende:
Volgensmij is het op mijn (zolder)kamer nog zo'n 28 graden.![]()
En een ventilator die al een uur staat te draaien helpt ook niet echt.![]()
durf ik te klikken?quote:Op zondag 15 april 2007 21:17 schreef Toad het volgende:
Stond dit nummer trouwens in de lijst van de 100 beste nummers uit Nederland?
http://www.youtube.com/watch?v=F49S7gDuzVU
Klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |