Inderdaad ja, zo gaat het bij ons ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Hier thuis ook nog het gehele ouvre van Monty Phyton ik vind het echt geweldig maar mijn vrouw vind het niets.....
waterworld is ook machtig ( je vind mad max zeker dan ook vet )quote:Op woensdag 18 april 2007 09:49 schreef Antal het volgende:
Deze 2 vind ik vet.. maar 99% vindt het niks...
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Vrouwen hebben sowieso een apart gevoel voor humor.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Inderdaad ja, zo gaat het bij ons ook.
Op 'n gegeven moment had ik wel geaccepteerd dat ze de serie niks vond. The Holy Grail dan, gebaseerd op bekende verhalen, dus daar zou ze tenminste nog een béétje houvast aan hebben. Dan zou ze het toch wel kunnen waarderen?
Maar nee. Ze zat zelfs zo te sputteren naast me dat ik er zelf ook niks meer aan vond!
Daar is een ander topic voor.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:45 schreef Pulu het volgende:
Ik draai het ff om...ik vond 12 Monkey's (Bruce Willis) een kutfilm...het verloop van het verhaal vond ik zeer irritant maar volgens mij wordt deze film in het algemeen wel goed gewaardeerd
Dat is de reden dat ik het mijn vriendin ook niet laat zien. Binnenkort koop ik de serie, 2 maal 30 euro bij de V&D. Dat wordt weer enkele uren plezier. Maar niet met haar.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:56 schreef Frollo het volgende:
Maar nee. Ze zat zelfs zo te sputteren naast me dat ik er zelf ook niks meer aan vond!
Con Air is ook supervet!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:06 schreef Hijacking het volgende:
[..]
waterworld is ook machtig ( je vind mad max zeker dan ook vet )
Oja
[afbeelding]
Con Air ook een super vette aktie film
http://www.youtube.com/watch?v=LxEyLSkm530
Films die jij kut vindt en anderen vet.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:01 schreef Rasing het volgende:
Traffic trouwens. 4 Oscars, 7.8 op IMDb, maar ik was bijna weggelopen uit de bioscoop. Wat een boutfilm. Michael Douglas
Ah, ander topic. Nou, Hot Shots! dan maar. Geniale spoof. Nooit meer overtroffen door de eindeloze reeks Scarie Movies of wat dan ook. De Naked Gun-reeks komt in de buurt en Airplane deel 1 ook.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:04 schreef magnifor het volgende:
Films die jij kut vindt en anderen vet.
Twee toppers inderdaadquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding]
Natural Born Killers
"Te druk, onzin, te geweldadig, waar gaat het over?"
Vind 'em briljant. Maatschappijkritisch en (op z'n eigen manier] erg romantisch. Het geweld is bijzaak.
[afbeelding]
Requiem for a Dream
Film krijgt dan wel een hoog cijfer op IMDB, maar gemiddelde reactie van collega's gaat niet verder dan "kut, wazig, niks aan, goor". Ik vind het knap van de film om je zo emotioneel betrokken te laten raken bij een stel junkies in wording. Combinatie van muziek en vreemd cameragebruik (bv. 'aan het gezicht geplakt'), cuts e.d. maakt het ook interessant.
je hebt gelijk; ik dacht dat NIEMAND deze leuk zou vindenquote:
Don't be a menace is echt wel grappigquote:Op woensdag 18 april 2007 23:58 schreef misteriks het volgende:
[..]
je hebt gelijk; ik dacht dat NIEMAND deze leuk zou vinden![]()
da's niet OTquote:Op donderdag 19 april 2007 00:38 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Don't be a menace is echt wel grappig
Daar heb je helemaal gelijk inquote:
Life of Brian is een klassieker; wederom niet OTquote:Op donderdag 19 april 2007 00:50 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Life of Brian dan, ja ik weet het het is een klassieker... heb em een keer aan 6 vrienden laten zien met de mededeling dat ze 2 uur lang zouden lachen... er kon gen lachje vanaf (maar dat zal wel aan hun liggen!:))
Hier is een bondgenoot!quote:Op donderdag 19 april 2007 00:01 schreef misteriks het volgende:
ik hou het op alle Louis de Funes films; waar ik maar weinig bondgenoten in vind...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |