Ik sta ook niet meer in voor m'n eigen typfoutenquote:Op zondag 15 april 2007 02:34 schreef Hijacking het volgende:
Dankjehad ik zelf niet eens gezien met mn gare kop
Iedereen die ik het vertel lacht me uitquote:Op zondag 15 april 2007 02:36 schreef Hijacking het volgende:
The hole heb ik niet gezien maar lijkt me niet echt een kut film whazzup with that ?
The holequote:Op zondag 15 april 2007 02:39 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Iedereen die ik het vertel lacht me uitMaar ik vind het wel leuk gedaan
Mindhunters overigens ook, maar ik heb geen idee wat de rest daar van vindt.
The Hole raad ik je wel aan tho
quote:Op zondag 15 april 2007 03:04 schreef RottePeer het volgende:
ey mang deze is echt tantoe spang geen grap
[afbeelding]
Das met die gast van "The Spawn" goeie vechtsporter trouwens (google er maar op na).quote:Op zondag 15 april 2007 02:37 schreef bob1234 het volgende:
Universal Soldier: The Return.
Niemand die ik ken vindt die film goed of leuk, maar ik vindt het echt een super film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. was gewoon genieten!
Ow die 's echt kut.... de enige tukker in de film praat zonder accent en de rest praat wel met een accent maar welke?quote:
whehhe, het einde was wel stomquote:
bad santa als ik billy bob en lauren graham?quote:Op zondag 15 april 2007 04:40 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
bad santa
Men, ik heb dit gekeken toen ik melig was. soms kon je me oprapenquote:
Die vind ik eigenlijk wel coolquote:Op zondag 15 april 2007 14:29 schreef thaleia het volgende:
Deze heeft een jammerlijke imdb-rating en slechte recensies:
[afbeelding]
maar ik weet nog dat ik met name de rol van Marcel Iures erg sterk vond. En sowieso vond ik 'm niet slechter dan andere cliche-actiefilms, of eigenlijk gewoon beter.
(Nou weet ik niet of andere cliche-actiefilms WEL een hoge imdb-rating krijgen, waarschijnlijk niet
Ja, Hudson Hawk vind ik ook erg vetquote:Op zondag 15 april 2007 04:08 schreef Crashcat het volgende:
[afbeelding]
![]()
Komt toevallig vandaag weer op tv![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 16:45 schreef Hijacking het volgende:
Ook gehaat door velen maar geliefd door mij [afbeelding]
Allebei super idd.quote:
The Hole had ik van een vriend geleend die 'm leuk vond, maar ik vond 'm kut.quote:Op zondag 15 april 2007 02:39 schreef Sell.Kay het volgende:
[..]
Iedereen die ik het vertel lacht me uitMaar ik vind het wel leuk gedaan
Mindhunters overigens ook, maar ik heb geen idee wat de rest daar van vindt.
The Hole raad ik je wel aan tho
Daar ben ik naar op zoek.quote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef Lollifant het volgende:
Masterclass van Hans Teeuwen.
Ik heb hem toen gewoon op tv gezien. Maar je kan hem bestellen via bol.com!quote:Op maandag 16 april 2007 12:19 schreef Patch het volgende:
[..]
Daar ben ik naar op zoek.
Waar heb je die vandaan?
okeej, ik vind 'm nogal prijzig... 15 Euro...quote:Op maandag 16 april 2007 12:24 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gewoon op tv gezien. Maar je kan hem bestellen via bol.com!
Ja klopt, is bestwel duur. Misschien hebben ze hem ergens in een videotheek? Of in zo'n 5 euro bak.quote:Op maandag 16 april 2007 12:25 schreef Patch het volgende:
[..]
okeej, ik vind 'm nogal prijzig... 15 Euro...
Daar ben ik dus naar op zoekquote:Op maandag 16 april 2007 12:29 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja klopt, is bestwel duur. Misschien hebben ze hem ergens in een videotheek? Of in zo'n 5 euro bak.
ja mang tantoe spang!quote:
Ik vond dat ook niet zo'n geweldige film, maar dat stukje waar Erica Terpstra min of meer high in een boomhut gaat zitten is best wel grappig.quote:Op maandag 16 april 2007 12:18 schreef Lollifant het volgende:
Pluk van de Petteflet.
Existenzquote:Op maandag 16 april 2007 17:48 schreef morgane het volgende:
[afbeelding]
![]()
en niemand snapt waarom ik deze film na 15x nog steeds hilarisch vind:
[afbeelding]
![]()
Ooit een keer gezien in de sneak... Later ook nog eens de video gekocht...quote:Op maandag 16 april 2007 20:12 schreef morgane het volgende:
Eindelijk iemand die Existenz überhaupt kènt!Vind 'm erg goed en heel origineel ook
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
Freddy Got Fingered. Voor velen een van de slechtste films ooit en het product van een zieke geest, maar voor mij een film die absoluut niet in mijn rijtje van favoriete films mag ontbreken. Tom Green
[..]
Look dad i'm a farmer now
geweldige film al minstens 12 keer gezien
Idd heidenen. De films die je opnoemt heerschen. Heb ze alle 3 op DVDquote:Op dinsdag 17 april 2007 01:24 schreef Maisnon het volgende:
Donnie Darko, El Labyrintho del Fauno, Evil Dead 2.
Superfilms, alleen mijn vrienden vinden het kut. De meeste gaan liever American Pie 4: Band Camp kijken
Heidenen
Dat zie ik zoooo vaak.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:24 schreef Maisnon het volgende:
Donnie Darko, El Labyrintho del Fauno, Evil Dead 2.
Superfilms, alleen mijn vrienden vinden het kut. De meeste gaan liever American Pie 4: Band Camp kijken
Heidenen
quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:29 schreef Hijacking het volgende:
Ik zie hier toch nog verbazend veel goede films had veel meer cult verwacht
die eerste heb ik gezien die is vet die 2de nog nooit gezien maar lijkt me nu al vetquote:
Die is gewoon geniaal,na een paar jointjes kom je me oprapenquote:
oh god,die film is gewoon geniaal.quote:Op maandag 16 april 2007 18:24 schreef Nepthys het volgende:
[afbeelding]
Freddy Got Fingered. Voor velen een van de slechtste films ooit en het product van een zieke geest, maar voor mij een film die absoluut niet in mijn rijtje van favoriete films mag ontbreken. Tom Green
[..]
Ik vond dat ook niet zo'n geweldige film, maar dat stukje waar Erica Terpstra min of meer high in een boomhut gaat zitten is best wel grappig.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:29 schreef cohen het volgende:
BIODOME!!
echt??? ik wil die film elke dag zien!! heb m zelfs op dvd gekocht! prachtigquote:
Ik heb em ook op dvd.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:57 schreef cohen het volgende:
[..]
echt??? ik wil die film elke dag zien!! heb m zelfs op dvd gekocht! prachtig
Strangelandquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:28 schreef MissMayhem het volgende:
Kent er iemand Strangeland?
Meesterlijke film.![]()
haha en BLAASKNALLER!!! (die grote cola's)quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:09 schreef MissMayhem het volgende:
[..]
Ik heb em ook op dvd.
Te gek gewoon![]()
I'm a Sherman tank!!!!!!!![]()
Ik vond A Scanner Darkly best een toffe film, maar Napoleon Dynamite echt ruk! Zo ruk dat ik 'm na een half uur uit heb gezet.quote:Op dinsdag 17 april 2007 14:57 schreef ehqo het volgende:
Er zijn mensen waarbij Napoleon Dynamite niet aanslaat. En het gros lijkt A Scanner Darkly niet te begrijpen.
Jaa! Zoolanderquote:Op maandag 16 april 2007 17:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die is tof.
Zoolander. Geweldige film!
[afbeelding]
Blasfemie.quote:Op dinsdag 17 april 2007 15:56 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ik vond A Scanner Darkly best een toffe film, maar Napoleon Dynamite echt ruk! Zo ruk dat ik 'm na een half uur uit heb gezet.
Een van de beste films OOIT!! En de muziek ook.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Cascade het volgende:
[afbeelding]
Requiem for a Dream
Film krijgt dan wel een hoog cijfer op IMDB, maar gemiddelde reactie van collega's gaat niet verder dan "kut, wazig, niks aan, goor". Ik vind het knap van de film om je zo emotioneel betrokken te laten raken bij een stel junkies in wording. Combinatie van muziek en vreemd cameragebruik (bv. 'aan het gezicht geplakt'), cuts e.d. maakt het ook interessant.
Echt een goede film! Check mijn avatarquote:Op dinsdag 17 april 2007 23:43 schreef Cascade het volgende:
Requiem for a Dream
Film krijgt dan wel een hoog cijfer op IMDB, maar gemiddelde reactie van collega's gaat niet verder dan "kut, wazig, niks aan, goor". Ik vind het knap van de film om je zo emotioneel betrokken te laten raken bij een stel junkies in wording. Combinatie van muziek en vreemd cameragebruik (bv. 'aan het gezicht geplakt'), cuts e.d. maakt het ook interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |