Gooi eens een hier naar toequote:Op zondag 15 april 2007 02:30 schreef Canisfire het volgende:
Ja hier. Mijn pedofiele buurman spaart ze.
Hij is al weer weg gelukig ging allemaal enge vragen stellen over mijn nichtje enzoquote:
Wat moet ik nu?quote:Op zondag 15 april 2007 02:32 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Hij is al weer weg gelukig ging allemaal enge vragen stellen over mijn nichtje enzo![]()
hihi, je hebt ctrl en r nogquote:Op zondag 15 april 2007 02:28 schreef Qunix het volgende:
Ik loop even weg om wat borrelnootjes te pakken, kom ik terug zie ik dat de F5 toets weg is!?!?!?!?!!!!!!
[afbeelding]
WTF!
Wie heeft mijn F5 toets?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rechtermuisknop --> refresh/reload/whateverquote:
quote:Op zondag 15 april 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
Dat was de FROG, de FOK! Refresh Ontmoedigings Groep. Uit onze logs bleek dat je teveel refreshte dus hebben we je F5 toets in beslag genomen
Mag ik hem nu weer terug....quote:Op zondag 15 april 2007 02:59 schreef remlof het volgende:
Dat was de FROG, de FOK! Refresh Ontmoedigings Groep. Uit onze logs bleek dat je teveel refreshte dus hebben we je F5 toets in beslag genomen
F "5" != 50quote:Op zondag 15 april 2007 04:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Stort maar 50 euro op de rekening van Danny
quote:Op zondag 15 april 2007 04:34 schreef Dragonetti het volgende:
[afbeelding]
TUUUURRRRUUUUUUHHHDUUUUUUDDD
TUUUUDUUUUDUUUUUUUUUU
Hem wil ik niet achter mijn achter mijn F5 toets hebben.... komt ie met een psycho look op zijn gezicht terug met een gevild everzwijn met als vraag "is dit ook goed? " (natuurlijk in het engels).quote:
-->TRU? zoals al eerder gezegd?quote:Op zondag 15 april 2007 04:43 schreef Dragonetti het volgende:
[..]
Hem wil ik niet achter mijn achter mijn F5 toets hebben.... komt ie met een psycho look op zijn gezicht terug met een gevild everzwijn met als vraag "is dit ook goed? " (natuurlijk in het engels).
Mulder vind ik wat subtieler...maar stel je voor dat er te hard op de toetsenbord is geslagen...zo hard zelfs dat de F5 toets door een open raam oid op een freaky eiland terecht is gekomen....dan heb je wel gelijk remlof... dan neem ik die everzwijn wel voor lief... !!!![]()
(je wil niet weten hoeveel ik heb gezopen vandaag)
Zo grappig vind ik hem ook weer niet.quote:Op zondag 15 april 2007 11:40 schreef Nilith het volgende:
haha XD oh lool
Onderkant van mijn bureau niets kunnen vinden.quote:Op zondag 15 april 2007 11:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
Weet je cker dat je hem niet door je toetsenbord heb gedrukt?
quote:
Haal de F6-knop eruit en stop die waar de F5 eigenlijk zit,..quote:
ja kut is dat he, wij hebben er hier in het dorp ook geen.quote:
quote:Op zondag 15 april 2007 20:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja kut is dat he, wij hebben er hier in het dorp ook geen.
Niet nodig... Na ongeveer een jaar is hij zo stukquote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
dude, maak even je tobo schoon, kom op zeg
.
mijn f5 is er nog
[afbeelding]
Hij lijkt zo vies door de belichtingquote:Op zondag 15 april 2007 22:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
dude, maak even je tobo schoon, kom op zeg
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |