abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48348346
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Daviddude het volgende:
Heb laatst voor mijn studie een nog documentaire gemaakt over Br33z4hs:

http://www.youtube.com/watch?v=_I_YjGmzHpA

Wat voor studie en wat was het cijfer?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48350209
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Daviddude het volgende:
Heb laatst voor mijn studie een nog documentaire gemaakt over Br33z4hs:

http://www.youtube.com/watch?v=_I_YjGmzHpA
Het mocht nog een stapje verder gaan vind ik. Rutgher.
A little bit hateful
  zondag 15 april 2007 @ 16:23:01 #78
102128 Daviddude
Live vanuit Thailand!
pi_48350686
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:56 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]


Wat voor studie en wat was het cijfer?
International Communication & Media

Hier krijgen we geen cijfer voor, maar we hebben ook een 10minuten durende docu gemaakt waar we nog een cijfer voor krijgen.

Zal de link posten zodra ie op internet staat.
pi_48353326
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:23 schreef Daviddude het volgende:

[..]

International Communication & Media

Hier krijgen we geen cijfer voor, maar we hebben ook een 10minuten durende docu gemaakt waar we nog een cijfer voor krijgen.

Zal de link posten zodra ie op internet staat.
Ik ben benieuwd.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_48357918
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ik vind de inhoud erg flauw en kinderachtig
t is alleen maar om mij te fucken!!
Maar in tegenstelling tot jouw column in dit wel lekker weg te lezen en ik kan er ook nog wel om lachen.
Dus leer er van.
  zondag 15 april 2007 @ 20:04:53 #81
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48357990
tvp



[ Bericht 17% gewijzigd door Larissa op 15-04-2007 22:09:18 ]
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48359082
Zonder breezers zou het maar saai zijn in de clubs!!
Breezah 4 life
  zondag 15 april 2007 @ 20:43:56 #83
157662 Linky
Blessed Be
pi_48359522
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:58 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

'

ten eerste: [b]das gemidels nog geen een per maand![/]b
daarnaast van spiekendorp heb ik nooit gehoord maar t is vast een dorp, en de starlight is niks mis mee ookal kom ik er dus haast nooit
roflol, op welke wereld leef jij? Op Aarde hebben we in 1 yr 12 maanden. Dat is dus 1.25 jongen per maand op Aarde.
Let Elume Light Your Path
pi_48359622
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:43 schreef Linky het volgende:

[..]

roflol, op welke wereld leef jij? Op Aarde hebben we in 1 yr 12 maanden. Dat is dus 1.25 jongen per maand op Aarde.
Gaan we nou moelijk doen Das gewoon elke 24 dagen eentje



Ow, TS, kunnen we nog meer van je verwachten?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2007 20:50:23 ]
pi_48360737
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gaan we nou moelijk doen Das gewoon elke 24 dagen eentje

Voor elke cyclus een neukertje.
pi_48360985
Tov.

Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zondag 15 april 2007 @ 23:45:51 #87
78498 classpc
I don't like change
pi_48366940
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:09 schreef Daviddude het volgende:
Heb laatst voor mijn studie een nog documentaire gemaakt over Br33z4hs:

http://www.youtube.com/watch?v=_I_YjGmzHpA
Cool

Lijkt me leuk om die langere versie te zien
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 15 april 2007 @ 23:49:09 #88
176763 EkzCluSivv
One Of A Kind..
pi_48367066


It takes a minute to learn, but a lifetime to master...
pi_48367996
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:48 schreef Sell.Kay het volgende:

[..]

!
Wat doe je lomp? Ik ken de context verder niet dus voor mij is het niet uitgesloten.
  maandag 16 april 2007 @ 00:58:19 #90
176763 EkzCluSivv
One Of A Kind..
pi_48368998
Even wat algemene kennis over de bacardi breezer, waar dit fenomeen mede het gevolg van is;

Wat is Bacardi Breezer?

In 1996 kwam de groep Bacardi - Martini met dit voor de Belgische markt toch wel nieuwe drankje.Francis Debeuckelaere (algemeen directeur van Bacardi Martini België) greep deze kans met beide handen aan en ging ervan uit dat de consument misschien toch wel opzoek was naar iets nieuws.En dat klopte.Er werd een marktonderzoek gedaan naar het merk Bacardi.Bacari Lemon werd getest omdat het op dat ogenblik erg populair was in de USA,waar ook al Bacardi Breezer en andere Bacardi dranken werden getest.De Breezer bestond dus al in de USA maar in een heel andere formule dan in Europa,het was een soort van wine cooler die in een totaal onaantrekkelijk flesje werd geserveerd.Uit voorbeelden van de USA bleek dat ze het anders moesten aanpakken,iets wat mensen lokte.Ze dachten eraan om het flesje in een soort van Budweiser aan te bieden.De lange hals kreeg dan ook steeds meer aanhangers in België en in de rest van Europa.De Breezer werd alleen maar populairder.Bacardi Breezer bestaat uit: een mengeling van witte rum en softdrink en is inmiddels in 7 verschillende smaken verkrijgbaar: orange,peach,lime, pineapple,citrus,watermelon en cranberry. Het handige van dit drankje is dat het klaar is om te drinken,dop eraf en drinken maar,je hoeft niet langer zelf te mixen.Vandaar ook de naam Pre-mix die aan deze drankjes wordt gegeven.Breezer hoort dan wel thuis in het rijtje van geestrijke dranken,toch gaat het om een "Lowproof" brouwsel waarvan het alcohol percentage lager ligt dan 14%.Breezer heeft namelijk een alcohol percentage van 5,6 %.

Het promoten van Bacardi Breezer

Groot Brittannie en België waren de eerste 2 landen die zich vrijwel tegelijk in het "Breezer-avontuur"stortte.Beide tekenden voor de ontwikkeling en de verpakking (flesje van 275ml),zoals we die nu kennen.Daarna startte het promoten van het nieuwe drankje.Dat gebeurde in eerste instantie op een tactische manier,namelijk via een radiospot:"Bacardi kent u en nu is er ook Bacardi Breezer,een voor gemixt drankje in een klein flesje". Naambekendheid was eigenlijk nog het belangrijkste van de campagne.De campagne werd ontwikkeld door McCannErickson en zou na de groeifase in 1996-1997 het merk een eigen identiteit geven,door het product flink te gaan promoten in het nachtleven.In de 2e fase van 1998-1999 koos men voor een 1e t.v.spot met de slogan: "Unlock the night".Deze t.v.spot werd met name uitgezonden op TMF en MCM.Ook begon men met promootacties in discotheken.In 1999 werd de doelgroep uitgebreid.De groep 18-24 werd bewerkt via terreincampagnes en acties.Het werd tijd voor de 3e en laatste fase die in 2000 begon.Men dienden kost wat het kost het kader: "Boy meets girl,girl meets boy"te doorbreken en de doelgroep uit te breiden,wat ten slotte lukte.

Breezer wordt nog populairder

Breezer kan vandaag de dag met recht stellen dat de uitdaging tot een geweldig einde is gekomen.Het aantal aangesproken consumenten schoot de hoogte in en het drankje werd het topmerk in zijn segment.De precieze cijfers kan ik je niet vertellen omdat ik die niet weet.En die simpelweg niet bekend worden gemaakt,de concurrentie kan dit immers lezen.Wat ik je wel kan vertellen is het volgende: de Breezer is marktleider met ongeveer 65%.De rest is verdeeld over Smirnoff Ice met 11% (de concurrent) en Eristoff Ice 7% (eigendom van Bacardi-Martini)Niet te vergeten de flesjes of blikjes van private labels (distributiemerken).Zij behalen 5 á 6%.Breezer dat op de jongste EFFIEAwards een Bronze EFFIE in de wacht sleepte,heeft sinds de lancering in 1996 zijn verkoopvolume jaar na jaar verdubbeld.De naambekendheid van het merk bij de groep 18-24 bedraagt 92%.De totale naambekendheid ging van 92% in 2000 naar 96% dit jaar.Toch is niet iedereen blij met dit grote succes.Ondanks de flinke stijging die de Pre-mix drankjes maken,vinden veel mensen dat de verkoop van licht alcoholische dranken met redelijk goedkope prijzen veel jongeren zou aanzetten tot alcohol gebruik.En dat is inderdaad zo,jongeren beginnen steeds vroeger met alcoholische dranken te drinken.Het succes van Breezer als drankje is immers ook te danken aan de steun en de raad van een ander groot merk op de markt van alcoholische dranken:Bacardi.Als 's werelds topmerk in geestrijke dranken en marktleider in witte rum in ons land,kan Bacardi er trots op zijn dat het wordt verkocht als referentiemerk bij uitstek.Men heeft vastgesteld dat het pingpong-effect tussen de 2 merken Bacardi en Breezer voor 10% nieuwe consumenten van Bacardi zelf heeft gezorgd.Volgens de fabrikant is de Breezer-boom nog lang niet voorbij.Om de positie van het merk te behouden en nog te versterken moet er in de eerste plaats met een nieuwe groeifase worden begonnen.De concurrentie is de afgelopen paar jaar keihard geworden.Men moet er dus voor zorgen dat Breezer overal aanwezig is.In tegenstelling tot andere alcoholische dranken die in 1e plaats barproducten zijn,zorgt Bacardi Breezer ervoor dat het ook een koelkast product is dat ieder op elk ogenblik kan pakken.

Trendy mixdrankjes zomer 2002

Jongeren krijgen het druk deze zomer.Net gewend aan Bacardi Breezer en nu komt er weer een vloedgolf van nieuwe reclame.De zoete smaak van alcoholische mixdrankjes schreeuwt om aandacht van de consument.Al deze drankjes zitten in een trendy longneck,zijn zoet van smaak en drinken makkelijk weg vanuit de fles.De jeugd van tegenwoordig is opgevoed met veel snoep en heeft daardoor een andere smaak dan de oudere generatie.Vroeger dronk men rond zijn 16e gemakkelijk een biertje weg,nu vinden de jongeren de smaak bitter.De jeugd zoekt naar alcoholische dranken die zoet van smaak zijn en die er nog trendy uit zien ook.De consumentengroep van 16-35 jaar liggen voor het grijpen en de producenten weten niet hoe snel ze deze kans moeten pakken.De meest populaire drank is Bacardi Breezer gevolgd door Smirnoff Ice.Ook andere producten weten niet hoe snel ze moeten zijn met nieuwe mixdrankjes waaronder:Passoa Diablo,Puschkin Vibe en Eristoff Ice,De meeste mixdrankjes zijn erg aantrekkelijk voor jongeren,men is er ook sneller bereid voor om er 5 euro voor neer te tellen.Wat natuurlijk best een hoop geld is voor een flesje.Daarnaast is het imago van het drankje bijna net zo belangrijk als de inhoud.De reclames zien er perfect en duidelijk gericht op de doelgroep.De reclamebudgetten liegen er ook niet om.Bij marktleider Bacardi en Smirnoff gaat het om miljoenen.De meeste concurrenten kunnen daar haast niet meer tegen op boxen.Hip en trendy zijn de woorden die steeds blijven terug keren in veel horeca gelegenheden.
It takes a minute to learn, but a lifetime to master...
pi_48371391
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:

[..]

ik vind de inhoud erg flauw en kinderachtig
t is alleen maar om mij te fucken!!
Als we jouw willen fucken geven we wel een breezer...
  maandag 16 april 2007 @ 09:41:08 #92
173558 Viswijfje
OF JE VIS LUST!!
pi_48372496
quote:
Op maandag 16 april 2007 08:54 schreef jmdeking het volgende:

[..]

Als we jouw willen fucken geven we wel een breezer...
daar doe ik t niet voor zonder respect
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)
pi_48372984
Trieste wijven die zich zo makkelijk laten naaien ja. Ik vond 't altijd wel leuk om achter de ietwat slimmere dames die nog een beetje intellectueel waren aan te gaan. D'r is niks kundigs aan om een of andere goedkope slet te scoren in een of andere louche tent. Sowieso, als een meisje zich al zo makkelijk laat naaien dan heeft ze dat vast en zeker eerder gedaan met tig kerels. Ik lig nou eenmaal niet graag in andermans kwakkie te roeren.
  maandag 16 april 2007 @ 11:35:41 #94
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_48375997
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Trieste wijven die zich zo makkelijk laten naaien ja. Ik vond 't altijd wel leuk om achter de ietwat slimmere dames die nog een beetje intellectueel waren aan te gaan. D'r is niks kundigs aan om een of andere goedkope slet te scoren in een of andere louche tent. Sowieso, als een meisje zich al zo makkelijk laat naaien dan heeft ze dat vast en zeker eerder gedaan met tig kerels. Ik lig nou eenmaal niet graag in andermans kwakkie te roeren.
Wordt moslim, blaas jezelf op. En je krijgt ik weet niet hoeveel maagden
- verwijderd door admin -
pi_48389584
quote:
Op maandag 16 april 2007 09:59 schreef Tuvai.net het volgende:
Trieste wijven die zich zo makkelijk laten naaien ja. Ik vond 't altijd wel leuk om achter de ietwat slimmere dames die nog een beetje intellectueel waren aan te gaan. D'r is niks kundigs aan om een of andere goedkope slet te scoren in een of andere louche tent. Sowieso, als een meisje zich al zo makkelijk laat naaien dan heeft ze dat vast en zeker eerder gedaan met tig kerels. Ik lig nou eenmaal niet graag in andermans kwakkie te roeren.
Het is anders best spannend om een meisje kk hard te versieren hoor maar daar zal jij wel geen ervaring mee hebben
pi_48392697
quote:
Op maandag 16 april 2007 19:10 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

Het is anders best spannend om een meisje kk hard te versieren hoor maar daar zal jij wel geen ervaring mee hebben
Nou, echt wel. Eerst je pinpas pakken dan naar de bank, hopen dat je saldo nog toereikend is, dan moet je je pincode nog intoetsen en dan komt er geld uit. Vervolgens ga je met die knisperende euro's naar de Starlight.
Je komt binnen en snuift de geur diep in je op.
Dan herkennen je hersenen haar geur, geen twijfel mogelijk, ze is er. Je gaat naar de bar en haalt een Breezer. En dan doe je je Puta Madre trui goed en je loopt op je sneakers naar haar toe.
En dan spreek je de onvergetelijke woorden:" Wil je wat drinken van mij?" en dan hoop je maar dat je de goede smaak hebt mee genomen en dat ze niet aan de rooie klats is.
Gelukkig heb je bruin haar, dan ben je ernstig in het voordeel.

Kortom, hoe moeilijk kan het zijn.
pi_48393018
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef RealZeus het volgende:
En dan doe je je Puta Madre trui goed ....
quote:
Gelukkig heb je bruin haar, dan ben je ernstig in het voordeel.

Kortom, hoe moeilijk kan het zijn.
No. I'm not part of the show.
pi_48393039
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:31 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, echt wel. Eerst je pinpas pakken dan naar de bank, hopen dat je saldo nog toereikend is, dan moet je je pincode nog intoetsen en dan komt er geld uit. Vervolgens ga je met die knisperende euro's naar de Starlight.
Je komt binnen en snuift de geur diep in je op.
Dan herkennen je hersenen haar geur, geen twijfel mogelijk, ze is er. Je gaat naar de bar en haalt een Breezer. En dan doe je je Puta Madre trui goed en je loopt op je sneakers naar haar toe.
En dan spreek je de onvergetelijke woorden:" Wil je wat drinken van mij?" en dan hoop je maar dat je de goede smaak hebt mee genomen en dat ze niet aan de rooie klats is.
Gelukkig heb je bruin haar, dan ben je ernstig in het voordeel.

Kortom, hoe moeilijk kan het zijn.
haha right... dream on overdrijven is ook een vak
wel grappig dat mensen op het internet claimen dat ze 'te goed' zijn om een wildvreem meisje te versieren... maar als ze het zouden kunnen ze niets liever zouden doen.

niet dat ik een of andere 'breezah' ben ofzo.. maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zich verheven voelen boven andere terwijl ze eigelijk een paar rangen lager zitten
  maandag 16 april 2007 @ 20:43:29 #99
176696 Sell.Kay
Vodka is the magic word.
pi_48393183
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:40 schreef ThomazZ87 het volgende:

[..]

haha right... dream on overdrijven is ook een vak
wel grappig dat mensen op het internet claimen dat ze 'te goed' zijn om een wildvreem meisje te versieren... maar als ze het zouden kunnen ze niets liever zouden doen.

niet dat ik een of andere 'breezah' ben ofzo.. maar ik kan er gewoon niet tegen als mensen zich verheven voelen boven andere terwijl ze eigelijk een paar rangen lager zitten
Grappig, ik kan niet tegen mensen die weten wat voor soort "de rest" is terwijl ze die niet eens kennen.
You speak of my love like you have experienced love like mine before.
But this is not allowed.
You're uninvited.
An unfortunate slight.
pi_48393312
quote:
Op maandag 16 april 2007 20:43 schreef Sell.Kay het volgende:

[..]

Grappig, ik kan niet tegen mensen die weten wat voor soort "de rest" is terwijl ze die niet eens kennen.
Ik wel Maar ja, dat ben ik dan weer, he. Ik ben erg tolerant.
Too old to Trick or Treat, too young to die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')